Re: Śmierć II

From: "shadowofdarknes" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Śmierć II
Date: Wed, 24 Mar 2004 14:07:55 +0100

Pomyśl człeku ...
co da ta Twoja śmierć ??
Jak napisał już wcześniej Vetch ze Twoja śmierć nic nie da, wiec po co Ci
ona ??
Takie samobójstwo to chęć zwrócenia na siebie uwagi ..
... ale po co Ci ona jeśli już nie będziesz mógł nic zrobić.
Pamiętaj że życie to cenny dar, możliwość wybierania....

// a jak tak chcesz się zabić to idź do szpitala i podziel się swoją nerką,
oddaj trochę szpiku lub krwi i porozmawiaj z tymi ludźmi którym uratowałeś
życie, bo oni najlepiej wiedzą ile warte jest to co tak bardzo chcesz
stracić ...

// ja tez chciałem popełnić samobójstwo :/ z powodu takiej Moniki która mnie
olała, ale zrezygnowałem bo sobie pomyślałem że jeśli jestem "stracony" jako
chłopak mojej ukochanej to mogę ciągle wiele osiągnąć jako inżynier, lekarz
czy informatyk poprostu poświęcić się dla sprawy, dla wyższego celu ...
teraz cieszę się z tej decyzji :] bo poznałem Madzie ... :))