Re: Śmierć dyktatora

Subject: Re: Śmierć dyktatora
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sat, 17 Jun 2017 18:38:56 +0200

W dniu 2017-06-17 o 17:16, Przemysław Dębski pisze:
> [...]
ps.com...
==============

> Ależ nie wyśmiewasz tego co on pisze, gdyż aby to robić musiał byś w
> jakiś sposób odnieść do tego co napisał.

To właśnie zrobiłem głupolku :)

> Wyśmiewasz się z osoby,

To też.

> wymyślając (i imputując że zapomniał o tym wspomnieć) związek z tym co
> napisał tu i tym co napisał kiedyś/gdzie indziej,

Związek jest bezpośredni. Po prostu nie zrozumiałeś.
Zapytaj grzecznie, to ci wytłumaczę.

> ponieważ nie
> potrafisz/nie chcesz odnieść się (nawet w sposób prześmiewczy) do tego
> co napisał tu. Jesteś kłamczuszkiem psycholku :)

Postawiłeś sobie za punkt honoru odpisywać na moje posty. Taki niby
odwet czy coś tam. Rozumiem to.
Ale spróbuj przynajmniej robić to inteligentnie.

> Chciał byś :)

Chciałbym, żeby nie trzeba było tłumaczyć ci wszystkiego jak dziecku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr