Śmierć dyktatora

1. Data: 2017-06-17 01:40:18

Temat: Śmierć dyktatora
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nicolae Ceausescu - rumuński polityk komunistyczny.
Zgotował Rumuni koszmar i był jednym z najbardziej znienawidzonym przez rumunów
osobnikiem w Rumuni.
Zginął zaraz po aresztowaniu razem z żoną, podobno jeszcze gorszą niż on. Na
pośpiesznym sądzie wydano wyrok śmierci i od razu rozstrzelano. Nie mają nagrobka,
pochowani na drodze cmentarza, by ludzie mogli po nich deptać. Do tej pory nikt tam
nie planuje ich wykopać i normalnie pochować. Jak patrzę na zwiększajacą się ochronę
Kaczyńskiego, który za ich pleców robi z nienawisci pod siebie do polaków, to mam
wrażenie iż zginie równie plugawie jak jego poprzednik w Rumuni, szkoda tylko że to
nie zwróci tego co zniszczył on i jego poplecznicy.

2. Data: 2017-06-17 01:57:05

Temat: Re: Śmierć dyktatora
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 czerwca 2017 01:40:19 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
> pośpiesznym sądzie wydano wyrok śmierci i od razu rozstrzelano. Nie mają
> nagrobka, pochowani na drodze cmentarza, by ludzie mogli po nich deptać.

O kurwesku! Czy wbito w nich osikowe kołki?
Podobno się mówi, że Nicolae to była postać wampira Drakuli.
My mamy wampira Kaczulę ;)

3. Data: 2017-06-17 09:56:31

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
==============

Historia wygląda jednak inaczej. Nicolae Ceausescu (jak i inni dyktatorzy)
wiedział, że żeby naprawdę rządzić- trzeba mieć sprawny i wierny wywiad.
Wojskowy był nasączony sowietami jak wielkanocna baba rodzynkami. No to
starannie tworzył cywilny- Securitate. Utworzył monstrualny wywiad,
jednocześnie systematycznie sekując wywiad wojskowy. Miał wywiad globalny-
co oczywiście kosztowało. Poczuł się na tyle samodzielny, że jak Gorbaczow
jeździł po swoich wasalach i nakazywał im pieriestrojkę- ten go olał. Nie
tak może ostentacyjnie, ale cały czas tłumaczył Gorbaczowowi, że u nich
pieriestrojka nie wyjdzie. Na pożegnanie powiedział, że musi mieć kilka
miesięcy na zastanowienie się. Na co Gorbaczow miał odpowiedzieć, że za
kilka miesięcy to on już nie będzie żył. I tak się stało. Na skutek
prowokacji urządzonej przez wywiad wojskowy Rumunii ludzie wyszli na ulice,
a "zieloni" porwali małżeństwo Ceausescu. Zanim jego ochrona się
zorientowała- było za późno. Należało go teraz szybko sprzątnąć, bo po
pierwsze- wiedział tyle o swoich prześladowcach, że długo by się nie
narządzili i nie nakradli, gdyby zeznawał, a po drugie- Securitate mimo jego
uwięzienia w każdej chwili mogło go odbić- i znów przejąć władzę. Po trzecie
jednak- najważniejsze- śmierć obiecał mu sam Gorbaczow. Nie miał więc szans
na przeżycie.

Globik- a ty wykaż mi podobieństwo pomiędzy Kaczyńskim a nim. Naprawdę
takimi tekstami mocno się ośmieszasz.

--
Chiron

4. Data: 2017-06-17 10:06:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> O kurwesku! Czy wbito w nich osikowe kołki?
> Podobno się mówi, że Nicolae to była postać wampira Drakuli.
> My mamy wampira Kaczulę ;)

Sam powiedz - czy można Ciebie traktować poważnie?

5. Data: 2017-06-17 10:24:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-17 o 09:56, Chiron pisze:

> [...]
> przeżycie.
>
> Globik- a ty wykaż mi podobieństwo pomiędzy Kaczyńskim a nim. Naprawdę

Ty to dopiero błysnąłeś powagą :):)
Zapomniałeś wspomnieć, że najpierw ich podtruli chemtrailsami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-06-17 11:14:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============

> Ty to dopiero błysnąłeś powagą :):)
> Zapomniałeś wspomnieć, że najpierw ich podtruli chemtrailsami.

Niczego nie zapomniał wspomnieć, kłamiesz psycholku, jak zwykle zresztą :)

Dębska

7. Data: 2017-06-17 14:09:44

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
==============

[...]

Ale brednie, Kaczynski jak Czaczesku jest jednym z najbardziej znienawidzonych
komunistów w Polsce. I jak to z dyktatorami czesto bywa dobrze nie giną. Bolszewik
Kaczyński też dobrze tutaj nie zginie i on o tym wie, dlatego tak się polaków boi, że
dawno nikt nie miał takiej ogromnej ochrony. Raczej bolszewiccy rewolucjoniści w
Polsce to już nie dostaną pokojowego okraglego stołu za drugi komunizm, więc zgina w
plugawy sposób za krzywdy polakom wyrządzone.

8. Data: 2017-06-17 16:07:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

==============

> Niczego nie zapomniał wspomnieć, kłamiesz psycholku, jak zwykle zresztą :)

Nie kłamię. Zwyczajnie wyśmiewam jego głupoty.
Ale znowu nie zrozumiałeś :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-06-17 17:16:05

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============

> Nie kłamię. Zwyczajnie wyśmiewam jego głupoty.

Ależ nie wyśmiewasz tego co on pisze, gdyż aby to robić musiał byś w
jakiś sposób odnieść do tego co napisał. Wyśmiewasz się z osoby,
wymyślając (i imputując że zapomniał o tym wspomnieć) związek z tym co
napisał tu i tym co napisał kiedyś/gdzie indziej, ponieważ nie
potrafisz/nie chcesz odnieść się (nawet w sposób prześmiewczy) do tego
co napisał tu. Jesteś kłamczuszkiem psycholku :)

> Ale znowu nie zrozumiałeś :)

Chciał byś :)

Dębska

10. Data: 2017-06-17 18:38:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

==============

> Ależ nie wyśmiewasz tego co on pisze, gdyż aby to robić musiał byś w
> jakiś sposób odnieść do tego co napisał.

To właśnie zrobiłem głupolku :)

> Wyśmiewasz się z osoby,

To też.

> wymyślając (i imputując że zapomniał o tym wspomnieć) związek z tym co
> napisał tu i tym co napisał kiedyś/gdzie indziej,

Związek jest bezpośredni. Po prostu nie zrozumiałeś.
Zapytaj grzecznie, to ci wytłumaczę.

> ponieważ nie
> potrafisz/nie chcesz odnieść się (nawet w sposób prześmiewczy) do tego
> co napisał tu. Jesteś kłamczuszkiem psycholku :)

Postawiłeś sobie za punkt honoru odpisywać na moje posty. Taki niby
odwet czy coś tam. Rozumiem to.
Ale spróbuj przynajmniej robić to inteligentnie.

> Chciał byś :)

Chciałbym, żeby nie trzeba było tłumaczyć ci wszystkiego jak dziecku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kino Helios mailuje do klientów.
My naprawdę nie chcemy stać obok
Reklama jako narzędzie lewackiej indoktrynacji.
Jak mały Radek wyruszył w świat.
Jak Bolek w Totka wygrywał.