My naprawdę nie chcemy stać obok

1. Data: 2017-06-16 10:30:08

Temat: My naprawdę nie chcemy stać obok
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://jagiellonski24.pl/2017/06/14/nie-mamy-juz-o-c
zym-rozmawiac/

"Cywilizowana debata ma swoje granice. Nikt Was z niej nie wykluczył.
Sami się poza nią stawiacie. My naprawdę nie chcemy stać obok."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-06-16 11:20:11

Temat: Re: My naprawdę nie chcemy stać obok
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.06.2017 um 10:30 schrieb Kviat:
> [...]
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

>Jak długo nie zdamy sobie sprawy z tego, że konstytutywną cechą tej
psychozy jest fakt, że jest to psychoza świadomie indukowana przez
rządzącą ekipę, tak długo wszystko to, co o niej napiszemy i przeczytamy
będzie przelewaniem z pustego w próżne.<

>Nic dodać nic ująć. Ochyda która się wylewa z ludzi jest niesamowita.
Do niedawna nie byłem sobie w stanie wyobrazić jak w Polsce dotkniętej
II Wojna Światową był mozliwy rok 1968. Teraz już wiem i jest mi wstyd
za wiele osób. Często wykształconych i takich które nie będą mogły
powiedziec za jakiś czas że "nie wiedziały"<

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-06-16 15:13:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 11:20, silvio balconetti pisze:
> [...]
> za wiele osób. Często wykształconych i takich które nie będą mogły
> powiedziec za jakiś czas że "nie wiedziały"<

Dlatego takim gnidom jak ikselka, chiron i reszcie tej katotalibskiej
bandy nie można odpuścić. Żadna choroba psychiczna nie usprawiedliwia
takiego skurwysyństwa, które oni wypisują.
Nie bez powodu niebezpiecznych chorych trzyma się w odosobnieniu.

Zdumiewają mnie ludzie, którzy po kątach narzekają na hejt, faszystów i
to całe bagno w ich głowach, ale biernie się temu przyglądają i nie
reagują "bo to przecież nic nie da i szkoda na to czasu".

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2017-06-16 15:22:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 czerwca 2017 15:13:46 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> takiego skurwysyństwa, które oni wypisują.
> Nie bez powodu niebezpiecznych chorych trzyma się w odosobnieniu.

Piotruś, bo ty źle czytasz nazwę tej grupy. Spójrz tam na górę i przeczytaj
sobie co tam pisze:

pl.sci.psy.hodowla

A jak jeszcze masz wątpliwości, co chciałem ci powiedzieć, to zajrzyj
do wiki pod hasło: https://en.wikipedia.org/wiki/Rabies

Ja już też mam dosyć.

5. Data: 2017-06-16 16:07:11

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie co tam pisze:
>
> pl.sci.psy.hodowla
>
> A jak jeszcze masz wątpliwości, co chciałem ci powiedzieć, to zajrzyj

Ja z bezpiecznej odleglosci czasem pozwalam sobie na zarty lub ironie.
Dawno juz pisalem cos o wirusie Zika. :-) Niestety pare znanych mi osob
tez uleglo infekcji.

6. Data: 2017-06-16 16:20:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 15:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
zym-rozmawiac/

> Ja już też mam dosyć.

I to dlatego piszesz z uwielbieniem o zbrodniarzach z Korei Płn.?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-06-16 17:08:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 czerwca 2017 16:20:06 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
zym-rozmawiac/

> I to dlatego piszesz z uwielbieniem o zbrodniarzach z Korei Płn.?

Próba sojuszu taktycznego w celu maksymalizacji siły rażenia.
Jak chcesz szczegóły, to na priva.

Nie doszukuj się w każdym razie żadnego uwielbienia.

8. Data: 2017-06-17 01:01:19

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.06.2017 um 17:08 schrieb Jakub A. Krzewicki:
zym-rozmawiac/

> Próba sojuszu taktycznego w celu maksymalizacji siły rażenia.
> Jak chcesz szczegóły, to na priva.
>
> Nie doszukuj się w każdym razie żadnego uwielbienia.

;-)
Do do koncepcji Piotrka, to radzilbym odejsc od medycyny, lecz spojrzec
okiem socjologa lub psychologa spolecznego. Jesli uznajesz kogos za
chorego, to przenosisz odpowiedzialnosc za jego czyny na biologie,
genetyke, no moze czesciowo na srodowisko, a chory bedzie wtedy ich
ofiara, bez odpowiedzialnosci.

Zartuje z tymi zarazami, ale patrze troche inaczej. Po wojnie wszystkie
brzydkie rzeczy gdzies sie schowaly, zostaly zamrozone, ukryte: koltun,
ksenofob, rasista, antysemita, cham, cwaniak, warchol, nacjonalista,
szowinista ... Zostala dobra, skrzywdzona, zdradzona ofiara. Chrystus
narodow, przedmurze, JP2, Monte Cassino, dywizjon 303, Kosciuszko, za
wolnosc nasza i wasza itd.
Co jakis czas komuna odwolywala sie do tych ukrytych demonow, szczula na
kulakow, sabotazystow, spekulantow, bikiniarzy, hippisow, syjonistow,
badylarzy, intelektualistow, dzielila ludzi. Upadl system i te demony
wylazly z ukrycia i ujawnily sie. Pojawili sie glosni cwaniacy,
krzykacze, ktorzy kiedys siedzieli cicho i poslusznie sluzyli wladzy, a
teraz odwolali sie do tych najgorszych, ale dobrze zakonserwowanych wad
narodowych i znalezli rzesze sobie podobnych. A jak rosli w sile, to
dolaczyli do nich karierowicze i cynicy.
Tak rodzily sie faszyzmy Mussoliniego i Hitlera. Z tym ze tam mielismy
kryzys gospodarczy, katastrofe wojenna. A w Polsce - gwaltowny rozwoj,
rozwarstwienie spoleczne, rzesze rozgoryczonych i zagubionych w nowej
rzeczywistosci. Czyli sytuacja rewolucyjna. Bo rewolucje - jak twierdza
badacze - nie wybuchaja wtedy, kiedy jest zle lub bardzo zle, lecz gdy
sie poprawia, ale za malo, za wolno.

Niemcy, ktore troszeczke znam, byli po II WS w innej sytuacji.
Zniszczenia, uchodzcy, okupacja, podzial, niewola, ciezar winy, ale
odbudowa, denazyfikacja, cud gospodarczy, gastarbeiterzy, demokracja i
otwarcie. Sa moze tacy, co tesknia do dawnej potegi i nie lubia obcych,
ale od 70 lat maja za sasiadow, kolegow z pracy lub krewnych Turkow,
Grekow, Wlochow, Polakow. Od 40-50 lat jezdza na urlop do Chorwacji,
Wloch, Turcji i tam sa tez obcy. Moga ponarzekac na Ruskich, Turkow,
Zydow, czarnych, ale wiedza, ze lepiej z tym uwazac, bo znajomi sie
odwroca, krewni opieprza, a szef wywali z pracy. Ale jest dobrze, maja
dobrobyt, sa potega gospodarcza! Po co zmiany, rewolucja?

9. Data: 2017-06-17 02:18:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 czerwca 2017 01:01:21 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:

> [...]
> ksenofob, rasista, antysemita, cham, cwaniak, warchol, nacjonalista,
> szowinista ... Zostala dobra, skrzywdzona, zdradzona ofiara. Chrystus

Polonia Antimorale Churchianitatis ;)

Reklama jako narzędzie lewackiej indoktrynacji.
Jak mały Radek wyruszył w świat.
Jak Bolek w Totka wygrywał.
Dyskryminacja rasowa w salonie Jabłka
Tak będą reagować Polacy.