Śmierć na osiedlu

1. Data: 2012-08-30 12:23:26

Temat: Śmierć na osiedlu
Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie akcji. Znalazłem parę dni temu e-booka Biblia Tysiąclecia i myślę sobie: a
ściągnę sobie, może się przyda. I coś mnie wczoraj tknęło, że grając w rpg'a zamiast
muzy puściłem sobie właśnie tę Biblię (akurat do tej gierki jako podkład pasowała
idealnie). No a dzisiaj rano u sąsiada umarł dziadek. Znaczy się, śmierć była blisko,
po drugiej stronie ulicy - od mojego pokoju w linii prostej 30 metrów - nawet mam
okno z widokiem na pokój tego dziadka). Pewnie jakaś opatrzność czuwała nade mną i
kazała mi kontemplować wczoraj słowo boże ;) Myślicie, że mam paranoje? ;)

Dalej sprawa wygląda tak, że nie wiem jak to było. Czy siła wyższa nakazała mi się
modlić za tego dziadka w ostatnich godzinach jego życia, czy może było tak, że ja
słuchając Biblii skumulowałem wokół siebie jakaś energię i... mówiąc obrazowo: siły
niebieskie zbliżyły się do mojego domu i zauważyły, że u sąsiada jest zapomniany
przez śmierć chory dziadek. Tym samym swoją działalnością zwróciłem uwagę śmierci na
sąsiada.

Co myślicie?

2. Data: 2012-08-30 12:36:16

Temat: Re: Śmierć na osiedlu
Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał

Tym samym swoją działalnością zwróciłem uwagę śmierci na sąsiada.

Co myślicie?

A nie uważasz, że to sprawa lsowa ?

zdar
Zagros

"Dobre myśli -> dobre słowa -> dobre czyny"

3. Data: 2012-08-30 12:51:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-30 14:23, obywatel uookie uprzejmie donosi:
> [...]
nade mną i kazała mi kontemplować wczoraj słowo boże ;) Myślicie, że mam paranoje? ;)

Myślę, że posiadasz wyjątkowy dar czytania e-booka uszami.

qr.a

4. Data: 2012-08-30 17:54:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 30 sierpnia 2012 14:23. carbon entity 'uookie' <u...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> i zauważyły, że u sąsiada jest zapomniany przez śmierć chory dziadek. Tym
> samym swoją działalnością zwróciłem uwagę śmierci na sąsiada.

Zeus się pogniewał, że ktoś tu kontempluje barbarzyńskich bogów. masz
szczęście że spudłował ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

5. Data: 2012-08-30 18:17:44

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 14:23, uookie <u...@g...com> wrote:
> [...]
przez śmierć chory dziadek. Tym samym swoją działalnością zwróciłem uwagę śmierci na

Myślę że jak usiądziesz na bombie to siły niebieskie ci ją rozbroją,
więc się nie przejmuj i rozsiądź się wygodnie. A skąd pobrać darmowe
ebooki ?

6. Data: 2012-08-31 02:46:42

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 20:17, Voyager <r...@g...com> wrote:

> [...]
>
>   Myślę że jak usiądziesz na bombie to siły niebieskie ci ją rozbroją,
> więc się nie przejmuj i rozsiądź się wygodnie. A skąd pobrać darmowe

Pod względem psychologicznym to jest szkodliwe, bo chamuje działanie
na rzecz że jakiś los za mnie wszystko zrobi , czyli uwstecznianie,
ograniczanie się.

7. Data: 2012-08-31 19:57:29

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A skąd pobrać darmowe

http://www.biblia-mp3.pl/

8. Data: 2012-08-31 20:16:05

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 21:57, uookie <u...@g...com> wrote:
> A skąd pobrać darmowe

> http://www.biblia-mp3.pl/

Papier toaletowy to ja mam, mówiłem o książkach.

9. Data: 2012-09-01 09:06:37

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Voyager" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 31 Sie, 21:57, uookie <u...@g...com> wrote:
> Papier toaletowy to ja mam, mówiłem o książkach.

ale prymityw

10. Data: 2012-09-01 11:13:11

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Wrz, 11:08, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> Użytkownik "Voyager" <r...@g...com> napisał w
wiadomościnews:4e03497a-d14e-4dfb-85c4-0edcf7e9d3b2@
c4g2000vbe.googlegroups.com...

> ale prymityw

Biblia napewno jest dla prymitywów , horrorów nie lubię, gdy
bohaterem na dodatek jest stwór ,kanalia ,morduje ludzi w swym
nieoblicznym tyraniźmie i ci których katuje oddają mu pokłony ze
stachu przed tak bezwzględnym zaburzonym ostro tyranem . Prymitywne
stada potrzebują tyranów dlatego takiego boga stworzono .

Determinizm reformowany
Bóg duchowym Ojcem wszystkich ludzi
2 + 2 = 4
Dwa Demony antymiłości.
Poszukujemy chętnych do wypełnienia ankiety dotyczącej związków emocjonalnych