Smiertelna ofiara dyngusa

31. Data: 2005-03-30 14:46:18

Temat: Re: Smiertelna ofiara dyngusa
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

> Obywatelstwo amerykańskie czy amerykański mąż tego nie zmienią.

Jaki mąż. Rozwiódł się z cholerą, bo nie wyrobił. Google Twoim przyjacielem.

--
sveana

I amar prestar aen, han mathon ne nen,
han mathon ne chae a han noston ned 'wilith.

32. Data: 2005-03-30 15:08:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pisze:

> Mylisz sie Polacy i jak najbardziej nielegalni tez /to nie ma
> znaczenia w przypadku odszkodowan/ wystepuja o odszkodowania. Malo
> tego celowo powoduja wypadki by takie odszkodowania dostac i z kasa
> wrocic do domu.

Ooo, czy możesz napisać coś więcej, jakim cudem komuś, kto de facto_nie
istnieje_dla władz, systemu opieki zdrowotnej i systemu ubezpieczeń w USA,
udaje się dostać odszkodowanie za szkody poniesione w wypadku?

--
M.

33. Data: 2005-03-30 15:11:56

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Daria pisze:

> cala moja rodzina wywodzi sie z Warszawy.

Powiedziałabym, że raczej z warsiawki :->

--
M.

34. Data: 2005-03-30 15:13:28

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na amerykanskie grupy pisze tez.
Pewnie o tym, że kochasz Bin Ladena za to co zrobił? A jak rozmówcy są
urażeni, to wyzywasz ich od rasistów?

--
Krzysiek, EBP
Reality is for those who cannot cope with Middle-earth.

35. Data: 2005-03-30 15:13:31

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, droga Dariu, brzydko postępujesz. Siedzisz sobie szczęśliwa i
bogata, w samym pępku świata, masz OBYWATELSTWO (same duże litery!),
pracujesz, ale legalnie, co z pewnością sprawia Ci wiele satysfacji (uwaga
moja K.), spędzasz czas na bezpiecznych nocnych spacerach po amerykańskich
miastach, możesz sobie pozwolić na najlepszą opiekę medyczną, a od jakiegoś
czasu zakrzykujesz nas, maluczkich polaczków (same małe litery!), że
jesteśmy prowincjonalni, paskudni i Cię prześladujemy. Możemy nabawić się
przez Ciebie kompleksów, zacząć pić na umór (co przecież leży w naszej
naturze), albo bezcelowo marzyć o czyszczeniu Ci modnych trzewików z
krokodylej skóry.

Wiesz, droga Dario, z ciekawości poobserwowałem Twoją radosną twórczość w
hierarchii pl. Prezentujesz ciekawą technikę: tworzysz nowy wątek, możliwie
obraźliwy lub kontrowersyjny i czekasz na niemiłe względem Ciebie reakcje.
I zastanawiam się, czy to dlatego, że lubisz być publicznie wyzywana, a
brakuje Ci odwagi żeby wybrać się do włoskiej dzielnicy krzycząc coś w
rodzaju: tutti italiani sono cornuti, mi fanno schifo questi scemi?
Powinnaś spróbować, może być to frajda Twojego życia. A może po prostu
jesteś mniej szczęśliwa niż sugerujesz, i w Twój pokręcony sposób
poszukujesz wsparcia? O cokolwiek Ci chodzi, zaczęłaś źle, lepiej skończ.

Powtarza, Dario, źle postępujesz. Uspokój się, popatrz w swoje wnętrze, bo
problem nie leży w Polsce i Polakach (są jak każdy widzi, ale durnie,
szuje, oszuści wszędzie stanowią większość, NB ludzka inteligencja właśnie
z oszustwa się wzięła), tylko w Tobie. Nawet jeśli rzeczywiście się
brzydzisz Polakami, to od swej przeszłości nic Cię nie uwolni. Jedyne co
możesz zrobić, to zerwać wszystkie kontakty z krajem. Także internetowe.

--
Krzysiek, EBP
Kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany.

36. Data: 2005-03-30 15:13:36

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gowniarz dobral sie rodzicom do broni, jak w Polsce dobieraja sie do filmow
> porno, i sobie postrzelal. Jesli w Polsce bron bedzie w powszechnym uzytku,
> bedzie jeszcze gorzej.

Wg Twojego rozumowania, gdyby w Polsce można było kupić latające talerze,
to na Marsie byłby straszny śmietnik, co jest dowodem na to, że Polacy
śmiecą. A ja Ci powiem, że gdyby Włosi posiadali miotacze antymaterii, to z
łatwością wygraliby III wojnę światową. A więc Italia to supermocarstwo
;-).

--
Krzysiek, EBP
- Nie sądziłam, że on jest taki ... ludzki.

37. Data: 2005-03-30 15:13:39

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty pewnie jestes kmiot skoro to cie najbardziej dotknelo. Ja nie, nie
> pamietam by ktokolwiek u mnie z rodziny byl ze wsi.

To się nazywa posiadanie tradycji. Jak potrafisz sięgnąć dwa pokolenia
wstecz...

--
Krzysiek, EBP
Polaka na obczyźne poznaje się po boleśnie skrzywionej minie i

38. Data: 2005-03-30 15:16:00

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki mąż. Rozwiódł się z cholerą, bo nie wyrobił. Google Twoim przyjacielem.

No to wszystko jasne.
--
Krzysiek, EBP
Życie jest zbyt kródkie by pić liche wina

39. Data: 2005-03-30 15:17:44

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchaj polska ciemnoto, nie wciskaj mi do ust slow ktorych nigdy nie
> powiedzialam, nie wmawiaj mi najprzerozniejszych rzeczy nie obrazaj mnie nie
> wytykaj mi slomy bo od niepamietnych czasow cala moja rodzina wywodzi sie z
> Warszawy.
Jasna. Zrobiło Ci się tak od nadmiaru przeciągów.

--
Krzysiek, EBP
Niektórzy mańkuci, co zostało stwierdzone naocznie, śpią w ubraniach jak

40. Data: 2005-03-30 15:31:24

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki mąż. Rozwiódł się z cholerą, bo nie wyrobił. Google Twoim
> przyjacielem.

No i teraz będzie że polacy ze wsi ze swoją słomą nie mogą się rozwodzić,
nie to co w ameryce :->

Seco

dziwne ranki
Problem z gardlem,nosem i uszami.