Śmieszny problem

11. Data: 2003-05-19 19:46:04

Temat: Re: Śmieszny problem
Od: "Cage" <n...@c...civ.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

A paliles/palisz marihuane? Spotkalem sie z czyms takim jak ludzie z
"przejaranym mozgiem" ktorzy mieli poprostu czesciej dejavu

12. Data: 2003-05-19 21:18:22

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>mi
>
>Jedna polkula mozgu przetwarza szybciej bodzce wzrokowe niz druga i w ten
>sposob masz wrazenie, ze juz to gdzies widziales. To jedna z teorii. A moze
>po prostu jestes troche przesuniety w kontinuum czasoprzestrzennym i widzisz
>przyszlosc...:_)))

Ja slyszalam taka teorie, ze moze sie zdarzyc, ze impuls dociera z jednego oka
szybciej do mozgu niz z drugiego. Stad wrazenie, ze sie juz cos widzialo.
Mnie tez sie czasem zdarza ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

13. Data: 2003-05-21 05:18:17

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> wypowiedzi. Zaczyna mnie to już dręczyć.

Hehe, tez tak kiedys dosc czesto miewalem, a wynika to z faktu, ze jedno oko
przekazuje do twojego "komputera" szybciej niz drugie lub dlatego, ze jedna
półkula przetwarza szybciej niz druga. Po prostu - widzisz to samo 2 razy w
ultra krotkich odstepach czasu.
U mnie to uczucie przerodzilo w cos zupelnie odmiennego. Otóz zaczynam miec
zdolnosc przewidywania pewnych faktow, ktore za lada moment nastapia. I nie
jest odstep tak krotki jak w dejaVu, dluzszy - sakunda, dwie. W kazdym badz
razie na tyle krotko, ze zbyt rotko, aby skorzystac z tej wiedzy :)
Uggggh - do kolektury totka nie zdarze :)

14. Data: 2003-06-11 22:35:48

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@p...onet.pl napisał:

> [...]
> półkula przetwarza szybciej niz druga. Po prostu - widzisz to samo 2 razy w

Hmmm, śmieszny problem i śmieszne wytłumaczenie :)
Ale w związku z nim mam pytanie o "nierówną" pracę oczu. Otóż zauważyłem,
że patrząc na obrazek taki jak ten:
http://republika.pl/piotrne/cznie.gif
widzę niebieski tekst bliżej niż czerwony. Tzn. tak, jakby był umieszczony
ok. milimetr przed płaszczyzną tła i tekstu czerwonego. Czy tylko ja tak
widzę?

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

15. Data: 2003-06-12 00:18:27

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy tylko ja tak
> widzę?
Nie, widzi tak bardzo wiele osób, m.in. ja ;-)
To jest jedna z zabaw "ocznych"...

pzdr
LN

16. Data: 2003-06-12 10:49:17

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LN" <l...@A...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie, widzi tak bardzo wiele osób, m.in. ja ;-)
> To jest jedna z zabaw "ocznych"...
>
> pzdr
> LN

Zabawy to może i są, barwy kolorów wykorzystuje się także w malarstwie do
uzyskania perspektywy - każde oko tak widzi:)
pozdr.
Jaco

17. Data: 2003-06-12 11:36:10

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabawy to może i są, barwy kolorów wykorzystuje się także w malarstwie do
> uzyskania perspektywy - każde oko tak widzi:)

Otóż to - i jest to całkowicie normalne...

RDW
Gotowanie w mikrofali
Zagrożenie ze strony witaminy A
Czy jest tu jakiś chirurg wewnętrzny?