Gotowanie w mikrofali

1. Data: 2003-05-16 08:02:52

Temat: Gotowanie w mikrofali
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy są jakieś negatywne skutki gotowania/podgrzewania w kuchniach
mikrofalowych?
Cos słyszałam kiedyś, że giną wszelkie witaminy oraz, ze kobiety w ciąży nie
powinny przebywać blisko pracującej mikrofalówki.

Bożena
Zapraszam na moją witrynę
http://www.problemywychowawcze.republika.pl

2. Data: 2003-05-16 10:00:24

Temat: Re: Gotowanie w mikrofali
Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> wrote in message
> Witam
> Czy są jakieś negatywne skutki gotowania/podgrzewania w kuchniach
> mikrofalowych?

IMHO to mit

> Cos słyszałam kiedyś, że giną wszelkie witaminy

Tak samo jak podczas intensywnego gotowania, czy smażenia. Mikrofale
podgrzewają wodę w produkcie, przez to staje się on gorący. Jak przegniesz z
mocą, to rzeczywiście witaminy padną, ale za sprawą temperatury a nie
mikrofali.

> oraz, ze kobiety w ciąży nie
> powinny przebywać blisko pracującej mikrofalówki.

Tak samo jak nie powinny oglądać telewizji z odległości 20 cm. Mikrofalówka
to nie radar lotniczy. Bez przesady...

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

3. Data: 2003-05-19 19:48:05

Od: "Cage" <n...@c...civ.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Tylko kwestja temperatury? to wyjasniej prosze dlaczego podgrzane jedzenie
na patelnie nie jest takie gumowe... jak bardzo bym nie grzal gdzi indziej
niz w mikrofali to gumowe nie bedzie :)

4. Data: 2003-05-19 22:27:41

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:babcdd$3m9$1@news.onet.pl tako rzecze Cage

> to wyjasniej prosze dlaczego podgrzane jedzenie
> na patelnie nie jest takie gumowe
To bardziej na pl.rec.kuchnia, ale niech Ci będzie.
Wrzucasz mięsko na *gorącą* patelnię z olejem. Ścinają się białka na
powierchni, nic z mięska nie wypływa, masz krwisty befsztyk.
To samo mięso kładziesz na zimnej patelni w oleju i *powolutku*
podgrzewasz. Puści soki zanim się podsmaży, smak inny.

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

Zagrożenie ze strony witaminy A
Czy jest tu jakiś chirurg wewnętrzny?
przepuklina jadra miazdzystego
przepuklina jądra miażdzystego?