Re: Smok wawelski

From: "a&e" <a...@w...op.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Smok wawelski
Date: Fri, 2 Apr 2004 09:44:20 +0200
Sender: a...@o...pl@ahl5.neoplus.adsl.tpnet.pl

Przepis na mase solna tak na wszelki wypadek:
1.sol i maka w tej samej ilosci, woda i klej winylowy
(na 250 g maki, lyzka kleju winylowego)
2.po wyrobieniu masy nalezy ja pozostawic na okolo 2 godziny, dopiero potem
uzywac do modelowania
3. jezeli zdecydujesz sie na kolorowa, to uzyj kolorowej tempery i wyrabiaj
tak dlugo az uzyskasz gladka, jednokolorowa mase, farbe dodawaj po troszku,
aby uzyskac taki kolor jaki Ci odpowiada
4. gotowa figurke wypiekamy, ale nalezy pamietac o tym ze kolory troszke
zbledna i musialy by byc nieco bardziej intensywne (wypiekamy w piekarniku w
raczej niskiej temperaturze, poczatkowo przy otwartym piekarniku, aby
figurka "nie nabrala" pecherzy), wypiekanie trwa jakies 30 min i wykladamy
na drewniana deseczke(ktora wchlonie reszte wilgoci)
5. figurka bedzie jescze piekniejsza gdy ja pomalujesz lakierem po
utwardzeniu

pozdrowionka
Ewa (Krakow)
co przepisala wszystko z madrej ksiazki Dodo, hihihi
*to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*
Użytkownik "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

wiekszego.....bardzo