Smutno się zrobiło....

11. Data: 2002-06-18 12:58:34

Temat: Re: Smutno się zrobiło....
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
news:30593-1024404713@213.17.138.62...

> Może macie właściwą?

JA właściwej nie mam skoro nawet TŻ delikatnie napomykać zaczął na ten temat
hej, a może o innej reszcie myślimy? ja o tej najprzyjemniejszej :)
pozdr. Joanna

12. Data: 2002-06-18 13:01:26

Od: "laura" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo

> domagam sie szczegółowego opisu jak to zrobiła!
> za 5 tygodni na urlop jadę i nie chcę coby mnie obrońcy wielorybów z plaży
> do wody spychali...
> pozdr.Joanna

Moge podac Ci diete jaka stosuje na wiosne. Co prawda stosuje ja w celu
doenergetyzowania i oczyszczenia organizmu, ale przy okazji swietnie
schodzi, to co ewentualnie przez zime sie odlozy, a nawet ciut wiecej ;-)
Kupujesz w sklepie ze zdrowa zywnoscia pszenice. Moczysz przez noc (szklanke
lub dwie), rano gotujesz (podobno sie przypala, ale to raczej zalezy od
garnka) i jesz ja przez caly dzien i pijesz wode niegazowana. Tylko. Ilosc
nie ma znaczenia, za duzo i tak nie zjesz, a glodu nie bedziesz czuc. Mnie
najbardziej odpowiada ten przyplyw sil, energii po trzech dniach. Acha,
mozna ja stosowac do 2 tygodni, mnie wystarcza tydzien ;-)
pozdrawiam cieplo
laura

13. Data: 2002-06-18 13:13:48

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> piosenki nie znam.
> Mowilam o powiększeniu rodziny.

To się raczej tyje niż chudnie.
Aczkolwiek "coś" w tym jest.

Pozdrawiam
Qwax

14. Data: 2002-06-18 13:27:51

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> To się raczej tyje niż chudnie.
> Aczkolwiek "coś" w tym jest.

jak sie np. wymiotuje dalej niz widzi, to na poczatku mozna solidnie
schudnąć ;-)
magda

15. Data: 2002-06-18 14:04:00

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> jak sie np. wymiotuje dalej niz widzi, to na poczatku mozna solidnie
> schudnąć ;-)
Można, ale tylko "do czasu"

Pozdrawiam
Qwax

16. Data: 2002-06-18 14:49:37

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiedzieć czemu s...@p...onet.pl napisał(a) na
grupę:

> PS. A jestescie pewni, ze jak _ta_ "sza", to mozna brać tyle chromu?
> :-) (ale mozemy o dwoch roznych "szach" ;-) )

Nie pomyliłaś przypadkiem chromu z bromem? :)

Olka
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

17. Data: 2002-06-18 15:19:17

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex Jańczak <o...@z...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aenhbc$q3u$...@n...tpi.pl...

> Nie pomyliłaś przypadkiem chromu z bromem? :)

Wciazy IMHO nie powinno sie przesadzac nawet z witaminami czy pierwiastkami
sladowymi :-)
Nie, nie pomylilo mi sie.
Ale dzieki za uwage :-)
magda

18. Data: 2002-06-18 22:24:00

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...q> wrote in message news:21919-1024401228@213.17.138.62...
> Smutno się zrobiło - tylko zdrady i Tirówki - to morze opowiem co się
> dzisiaj rano przydarzyło mojej TŻ (wyraziła zgodę na zamieszczenie).
> Parę tygodni nie używała spódnicy (na gumce) w między czasie trochę
> się odchudzała marudząc, że efekty niewielkie. Dzisiaj rano wzięła
> spódnicę wyprasowała (urobiła się - falbanki) wkłada na siebie i... ma
> spódnicę na podłodze.

Powiem to bardzo cicho, moja Kochana Zona ma spodnie, trzyma je w szafie,
dwa temu postanowila je ubrać. Niestety spodnie po zamknieciu guzika spadly
jej na kolana.

Jacek

19. Data: 2002-06-19 05:26:27

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:aen76n$gfp$...@n...tpi.pl...
>
> A Ty sio do lóżka :-))
> Asia
jeszcze nie :-((((( jeszcze 2 dni w pracy a później chętnie zagrzebie sie w
kołderke do południa

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

20. Data: 2002-06-19 05:28:38

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Powiem to bardzo cicho, moja Kochana Zona ma spodnie, trzyma je w szafie,
> dwa temu postanowila je ubrać. Niestety spodnie po zamknieciu guzika
> [...]
szczęsliwa żona :-)))) ja musze sobie kupić wieksze spodnie hihihihi

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

Czy to zdrada-inaczej
Ginekolog-leczenie niepłodnosci
i znow to samo!!!
idąc za ciosem - najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
UWAGA!!! LETNI NABÓR DO SEKT!!!!!