Śnieżka zdobyta na onet.pl :)

11. Data: 2006-08-11 13:33:40

Temat: Re: Śnieżka zdobyta na onet.pl :)
Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kasi i Przemek napisał(a):
> Alexsander Graham Bell był głuchy? (to zdaje się on jest uznawany za
> wynalazcę telefonu)

Nie był. Miał natomiast od dzieciństwa styczność z osobami
głuchymi (jego ojciec prowadził szkołę dla głuchoniemych,
a matka cierpiała na niedosłuch). Również jego żona była
niedosłysząca.
Co ciekawe, poświęcił wiele czasu na rozwój urządzeń mogących
pomóc niesłyszącym i niedosłyszącym, a równocześnie był
orędownikiem eugeniki. Uważał, że głuchota jest dziedziczna.
Ot, ciekawostka. Po więcej informacji zapraszam np. na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Alexander_Graham_Bell

Pozdrawiam,
Gerard

12. Data: 2006-08-11 14:53:06

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
wiadomości news:ebi0us$1sh$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
> orędownikiem eugeniki. Uważał, że głuchota jest dziedziczna.
> Ot, ciekawostka. Po więcej informacji zapraszam np. na

Właśnie tam szukałem informacji na temat rzekomej głuchoty Bella :)

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

13. Data: 2006-08-11 19:01:09

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie znam żadnej takiej osoby więc cieżko mi się wzruszyć nad czymś czego
> nie miałem okazji poznać.

Ja znam jednego ..... Ludwig van Beethoven
ale to tylko tak informacyjnie bo właściwie nie jest to tematem wątku.

--
do usłyszenia
Sylwi@

14. Data: 2006-08-11 19:31:44

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> napisał w
wiadomości news:ebik6k$55d$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja znam jednego ..... Ludwig van Beethoven
> ale to tylko tak informacyjnie bo właściwie nie jest to tematem wątku.

Faktycznie. Aż mi głupio sie zrobiło z moją ignorancja w temacie życiorysów
sławnych osób...

15. Data: 2006-08-11 20:35:01

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-11 21:01, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Użytkownik "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> napisał w wiadomości

> Ja znam jednego ..... Ludwig van Beethoven
> ale to tylko tak informacyjnie bo właściwie nie jest to tematem wątku.

I był super kompozytorem !!!
Tak jak teraz dla nas jest super medialnym bohaterem rollins - a
narzekania w stylu scorpio - no cóż - widać że ktoś, komuś zazdrości:
- chęci do życia
- pasji i wytrwałości
- nieumiejętności biadolenia i zwalania wszystkiego na państwo,
nietolerancje społeczeństwa, dyskryminację kalek i na plamy na słońcu :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

16. Data: 2006-08-11 20:39:20

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-10 14:39, użytkowniczka/użytkownik scorpio napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> O co wam chodzi z ta "sniezka zdobyta" ??

O dumę z kolegi, o to że udowodnił że można.
O to, że zaistniał w mediach.
O to, że nie robiąc nic marketingowego zrobił nam większą reklamę niż
śmieszne filmiki reklamowe w tv.

Jeżeli Tobie to przeszkadza to zgłoś się do psychologa lub psychiatry,
bo to jest już chorobliwa zazdrość.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

17. Data: 2006-08-12 05:00:57

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - nieumiejętności biadolenia i zwalania wszystkiego na państwo,
> nietolerancje społeczeństwa, dyskryminację kalek i na plamy na słońcu :)

Jezeli chodzi o super medialnych bohaterow to zawsze nas reprezentuje :
http://info.onsi.pl/?id=978

18. Data: 2006-08-12 07:48:37

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:ebik6k$55d$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Faktycznie. Aż mi głupio sie zrobiło z moją ignorancja w temacie

Eeeeee tam, to tylko jako ciekawostka,
Nie wszystko trzeba wiedzieć, dobrze jednak słuchać i chcieć słyszeć ....
Jeszcze się taki nie urodził co wie wszystko :-)

.... a ja i tak chętnie czytam o naszych osiągnięciach i tych małych i
dużych,
.... i podziwiam i tych medialnych i nie,
.... a przede wszystkim tych co próbują.

Miłego dnia Wszystkim życzę,

--
do usłyszenia
Sylwi@

19. Data: 2006-08-12 09:49:19

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasi i Przemek" <>
> To właściwie ja jako amputant chodzący na protezie powinienem być
> sfrustrowany, że świat się zachwyca wózkowiczami, niewidomymi, głuchymi, czy
> też z dziecięcym porażeniem mózgowym, a o nas biednych amputantach się
> zapomina bo nie jesteśmy tak medialni ;)))
Ja Cię jednak podziwiam, bo wiem jak się "przyjemnie zapieprza" na protezach np.
przy 34 stopniowym upale.
W sumie jak teraz poruszam się na handbiku - często bez protez, to żyje mi się
i łatwiej i przyjemniej.
Może idę na łatwiznę, ale za jakie grzechy mam się katować.
Ja urodziłem się bez nóg, to dla mnie naturalnie jest bycie bez protez niż w
protezach.
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

20. Data: 2006-08-12 10:18:08

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:ebjnas$eq6>
Jezeli chodzi o super medialnych bohaterow to zawsze nas reprezentuje :
> http://info.onsi.pl/?id=978

Szacunek dla sportsmenki ale zastanawia mnie jedno - czy brak słuchu jest w tym
sporcie jest przeszkodą?

Rolins wspiał się na Śnieżkę "na rękach" - jest to nie lada wyczyn.

Szkoda, że właśnie takie rodzaje sportu i rekreacji są dla wiekszości
niepełnosprawnych niedostępne ze względów finansowych.
Sprzęt kosztuje sporo a to jest dopiero początek wydatków, utrzymanie tego sprzętu -
to druga para kaloszy np. przykład handbika: dętka ok. 20 zł. potrzebne są kilka w
miesiącu, opona 50 zł. * 3 sztuki raz na kwartał trzeba wymienić, łańcuch właściwie
dwa łańcuchy to 100 zł. po przejechaniu 5.000 km. - trzeba wymienić, piasty boczne
na szybkozłączkach po roku też są zajechane to koszt, conajmniej 300 złotych.
Wymiana koła napędowego i przerzutki to koszt ponad 500 zł. - raz w roku wartałoby
taką operację zrobić.
Nie wspomnę już o specjalnej odzieży np. z goretexu, witaminek i odżywek, kosztów
nadzwyczajnych np.
awaria sprzętu w trakcie treningu i wzywanie holowania do domu...

--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

Pijany lub naćpany chuligan - jak się bronić
film ze zdobycia sniezki
Re: Kraków / programiści Java i grafik (3 lub 4 osoby) / forma zatrudnienia dowolna .
Granica
Asystenci dla ON w Warszawie