Re: Snobizm,próżność,zadate tyłki, buraczane damy itd.

Data: 2010-10-15 08:41:22
Temat: Re: Snobizm,próżność,zadate tyłki, buraczane damy itd.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:i993km$lm$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Coś jak w dowcipie o Ślązaku, który pojechał w Bieszczady. Wysiadł z
> autobusu- i zaczął się dusić. Kierowca wiedząc, co jest grane- odpalił
> autobus, i przyciągnął Ślązaka do rury wydechowej, żeby mógł oddychać
> powietrzem, które widzi:-).
>
> No nie wiem. Urodziłem się i (z przerwami) 45 lat spędziłem w śródmieściu
> Łodzi, mając za oknem ruchliwą ulicę z tramwajami. Teraz mieszkam w
> bardziej cichym miejscu- ale nadal to miasto. Ciągle marzę o takiej
> [...]
Napisałam w wątku wyżej o Wołowcu...
Cała dolina, a ze względu na "akcję Wisła" mieszkają w niej głównie
napływowi.....
Stasiuk, Irena (z Warszawy) i jeszcze jedno małżeństwo....
I jest łąka do kupienia :-))))))

To jest miejsce magiczne.......

Tyle, że ja nie chcę posiadać....
I tak już mam za dużo.
I lubię zmiany.
Po prostu chyba lubię tęsknić (w tym za pięknymi miejscami), bo to nadaje
życiu smak. I radość, jak się tam jedzie. I lekko melancholijny smutek, jak
się wraca.

MK