Snobizm,próżność,zadate tyłki, buraczane damy itd.

61. Data: 2010-10-14 21:08:39

Temat: Re: Snobizm,próżność,zadate tyłki, buraczane damy itd.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-14 22:59, Paweł pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ale "Ewulka"?
>
> P.

Coś złego w Ewulce?

E.

62. Data: 2010-10-14 21:09:20

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewulka <x...@p...fm> napisał(a):

> Niepotrzebnie założyłeś, że "codzienność psp" oznacza coś negatywnego.
> Codzienność też może być ciekawa. I może mieć swoje ciekawe lub
> nieciekawe przerywniki. Czy nie lepiej tak to odczytać?
>
> Ewa
2-2=9 nie lepiej taki wynik pisać?

63. Data: 2010-10-14 21:09:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ale "Ewulka"?

Nie przesadzaj, moja mama mówi do mnie per Petronela :)
Ja do Michała mówię Misiek, a do Maćka per Maciborek albo Matrioszka :)

--

Paulinka

64. Data: 2010-10-14 21:11:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Trochę zdrowego zamieszania w charakterze przerywnika. ;)

Ja kiedyś na p.s.d. wysłałam zamiast do providera jakąś prośbę odnośnie
konfiguracji maila ;)

--

Paulinka

65. Data: 2010-10-14 21:15:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-14 23:09, Paulinka pisze:

> Nie przesadzaj, moja mama mówi do mnie per Petronela :)
> Ja do Michała mówię Misiek, a do Maćka per Maciborek albo Matrioszka :)

A mnie Ewulką nazywa(ła) jedna z moich koleżanek. (Właściwie to kiedyś
się przyjaźniłyśmy, ale teraz tak daleko od siebie mieszkamy i tak
rzadko widujemy, że trudno mi określić tę relację).

Ewa

66. Data: 2010-10-14 21:16:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-14 23:09, glob pisze:

> 2-2=9 nie lepiej taki wynik pisać?

Jak chcesz.

Ewa

67. Data: 2010-10-14 21:25:01

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A mnie Ewulką nazywa(ła) jedna z moich koleżanek. (Właściwie to kiedyś
> się przyjaźniłyśmy, ale teraz tak daleko od siebie mieszkamy i tak
> rzadko widujemy, że trudno mi określić tę relację).

Ewa to u nas w rodzinie imię prawie święte. Dzieciaki mówią do mamy
tż-ta per Ewa.
Teściowa kocha swoje imię, mama do niej zawsze mówiła Ewuniu, ja się na
początku buntowałam, ale to rzeczywiście taka moja Ewa jest a nie
okropnie brzmiące teściowa, chociaż do niej mówię mamo a nie Ewo.

--

Paulinka

68. Data: 2010-10-14 21:29:56

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Jak chcesz.
>
> Ewa

No jeśli ktoś obraża to obraża, ja nie ma tendecji do czarnego traktowania
codzienności, ale to zdanie Hanki wyraża pogardę w tym kontekście, jak wprowadzimy
dowolność to nikt nic nie zrozumie, czyli anarchia.

69. Data: 2010-10-14 21:31:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=YBMuoMscQ5E

--

Paulinka

70. Data: 2010-10-14 21:47:14

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> dzienności, ale to zdanie Hanki wyraża pogardę w tym kontekście, jak wprowadzim
> y dowolność to nikt nic nie zrozumie, czyli anarchia.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YBMuoMscQ5E

google znowu nie działa to nie obejże, a anarchia to stadność, która wpadła w rozkład
społeczny z obluźnienia praw, warości...tak pis teraz nawet na głowę narobią, bo im
wolno, polska anarchia jest mylona z indywidualizmem, polska jeszcze nie dorosła do
indywidualizmu dlatego jesteśmy snobami, bo tylko indywidualista jest twórczy nigdy
masa, dlatego też ciągle zżynamy z innych .

Cudowna szmatka Veroniki -test
DOBRE
A TERAZ AISZY
Das Experiment : Było: Fantazje i odloty
Ciekawe, to wam wlepiam (tym razem: Samotność)