Trochę jesieni...

1. Data: 2010-10-14 20:04:18

Temat: Trochę jesieni...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...warto zachomikować na zimę:
http://mazam.fotosik.pl/albumy/792120.html //wczoraj
http://mazam.fotosik.pl/albumy/792121.html //dziś

Po dwóch dniach jeżdżenia po okolicznych drogach i bezdrożach, no i po
wczorajszym popołudniowym tańcu brzucha (ostro było) czuję każde ścięgno i
mam dwa piękne siniaki od roweru nabyte podczas awaryjnego hamowania - co
tam, warto było, będzie co oglądać zimą :-)

2. Data: 2010-10-14 20:13:58

Temat: Re: Trochę jesieni...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Oct 2010 22:04:18 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> mam dwa piękne siniaki od roweru nabyte podczas awaryjnego hamowania - co
> tam, warto było, będzie co oglądać zimą :-)

...no i mam nadzieję, że do zimy zdjęcia pozostaną, a siniaki znikną ;-D

3. Data: 2010-10-14 20:14:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> mam dwa piękne siniaki od roweru nabyte podczas awaryjnego hamowania - co
> tam, warto było, będzie co oglądać zimą :-)

Bardzo zielono u Was jeszcze.
Dzisiaj mogłam napstrykać zdjęć z wałbrzyskiej jesieni, przepięknie się
tam złocą liście.
Ogólnie w tym roku jesień jest ładna.

--

Paulinka

4. Data: 2010-10-14 20:18:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ...no i mam nadzieję, że do zimy zdjęcia pozostaną, a siniaki znikną ;-D

Jakbym korygowała każdy swój skrót myślowy, to bym musiała na co drugi
swój post odpisywać. Wyluzuj ;)
IMO to urok pisania od razu, a nie redagowania myśli.

--

Paulinka

5. Data: 2010-10-14 20:39:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Oct 2010 22:18:59 +0200, Paulinka napisał(a):

> Jakbym korygowała każdy swój skrót myślowy, to bym musiała na co drugi
> swój post odpisywać. Wyluzuj ;)
> IMO to urok pisania od razu, a nie redagowania myśli.

Fakt.
Ale cudnie było..

6. Data: 2010-10-14 20:54:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Fakt.
> Ale cudnie było..

Bo i Polska jest cudna. Jest tyle pięknych miejsc do których przeciętny
Polak nawet nie ma szans pojechać, bo o nich nie wie, woli ciepłe kraje
etc. Gdyby tak chcieć rzetelnie poznać Polskę wszerz i wzdłuż, to pewnie
wiele osób by się zdziwiło, że mamy aż tyle do zaoferowania innym krajom.
Naszych podróżników pewnie kusi egzotyka.
A ja się cieszę, że mamy 4 pory roku. Dla mnie to urok naszego klimatu.

--

Paulinka

7. Data: 2010-10-14 21:11:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-14 22:54, Paulinka pisze:

> [...]
> Naszych podróżników pewnie kusi egzotyka.
> A ja się cieszę, że mamy 4 pory roku. Dla mnie to urok naszego klimatu.

Paulina, nie uwierzysz!!! Jechałam sobie dzisiaj kilka godzin przez
Polskę i pomyślałam, że nie jeżdżę już na wakacje za granicę. Mam tylko
nadzieję, że uda mi się do tego przekonać rodzinkę.

Ewa

8. Data: 2010-10-14 21:12:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo i Polska jest cudna. Jest tyle pięknych miejsc do których przeciętny
> Polak nawet nie ma szans pojechać, bo o nich nie wie,

Zanim zaczęliśmy regularne rowerowe wyprawy, też nie miałam pojęcia, jak
piękne u mnie wokół domu i w dalszej okolicy są zakątki. Jechało się
samochodem z bramy do miasta, z miasta do bramy... ot i wszystko.
Teraz nie mozemy się oprzeć urodzie miejsc naszych okolicznych - czasem
zapuszczamy się (z większą paczką znajomych zresztą, ludzi w naszym wieku -
ha!) rowerami zbyt daleko, bo wciąż żal zawracać. Kończy się na wieczornym
obiedzie lub nocnej kolacji. Ale co tam :-)

> [...]
> wiele osób by się zdziwiło, że mamy aż tyle do zaoferowania innym krajom.
> Naszych podróżników pewnie kusi egzotyka.

Pewien nasz rodzinny globtroter po każdej swej eskapadzie (ostatnio Petra,
Meksyk, Wyspa Wielkanocna, w planie Chiny) zawsze kończy swoją opowieść i
filmową relację z podróży tak: Polska jednak najpiękniejsza!"
:-)

> A ja się cieszę, że mamy 4 pory roku. Dla mnie to urok naszego klimatu.

Nie wytrzymałabym całorocznego gorąca albo zimy... choć owszem, kusi mnie
np Norwegia bardzo, natomiast na żadne Egipty ani inne Tajlandie nawet
okiem rzucić mi się nie chce, ani te wszystkie akwaparki Europy, do których
chcą nas zaciągnąć znajomi. I w ogóle pojechałabym chętnie, ale tylko tam,
gdzie zaludnienie wynosi rednio mniej niż 1 ludź na 1 km2...

9. Data: 2010-10-14 21:20:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Paulina, nie uwierzysz!!! Jechałam sobie dzisiaj kilka godzin przez
> Polskę i pomyślałam, że nie jeżdżę już na wakacje za granicę. Mam tylko
> nadzieję, że uda mi się do tego przekonać rodzinkę.

Życie i urlop są krótkie. Ja tak bardzo nie znam organoleptyczne Polski,
że czasem mi wstyd. Nie byłam na Mazurach!

--

Paulinka

10. Data: 2010-10-14 21:20:24

Od: "Hanka " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> ....warto zachomikować na zimę:
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/792120.html //wczoraj
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/792121.html //dziś

Dzięki Ci za przejażdżkę po Twoich pięknych okolicach.
Nigdy tam nie byłam - widzę, że to błąd.

No ale, przecież wszystko jeszcze
przed nami :)

Snobizm,próżność,zad ate tyłki, buraczane damy itd.
Cudowna szmatka Veroniki -test
DOBRE
A TERAZ AISZY
Das Experiment : Było: Fantazje i odloty