Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Uznajecie ten autorytet?

Grupy

Szukaj w grupach

 

Uznajecie ten autorytet?

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 215


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2010-10-15 20:12:23

Temat: Uznajecie ten autorytet?
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora


Warszawa, 2010-10-3



Prokurator Generalny
Andrzej Seremet
Prokuratura Generalna
ul. Barska 28/30
02-316 Warszawa




Sprawa:
Katastrofa przy lądowaniu samolotu Tu 154 M na lotnisku Siewiernyj
dn. 10 kwietnia 2010 r.





Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa



Realizując społeczny obowiązek zawiadomienia organów ścigania o popełnieniu
przestępstwa ściganego z urzędu zawarty w art. 304 § l k.p.k. oraz
realizując obowiązek prawny zawarty w art. 240 § l k.k. który stanowi:

?Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygotowaniu albo usiłowaniu
lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118, 118a, 120-124,
127, 128, 130, 134, 140, 148, 163, 166, 189, 189a § 1, art. 252 lub
przestępstwa o charakterze terrorystycznym, nie zawiadamia niezwłocznie
organu powołanego do ścigania przestępstw podlega karze pozbawienia
wolności do lat 3?

informuję, że

1. jako profesor zwyczajny fizyki, zajmujący się zawodowo oraz jako
dydaktyk dynamiką ruchu i prawami zachowania (pędu, momentu pędu itp.), a
także wytrzymałością materiałów, wykonałem i posiadam obliczenia
wskazujące, że przyspieszenia przy zetknięciu się z ziemią czy drzewami
kadłuba samolotu wynosiły od 0,4 do 4 g (g - przyspieszenie ziemskie), co
czyni skrajnie nieprawdopodobnym, przy ujawnionym sposobie zetknięcia
kadłuba z przeszkodami, zejście śmiertelne wszystkich osób na pokładzie w
trakcie i na skutek hamowania. Niemożliwe też było, przy ewentualnej
utracie kawałka skrzydła znanej wielkości na wysokości paru metrów,
wykonanie przez płatowiec pół-beczki nad gruntem.
2. Kadłub, traktowany w obliczeniach jako rura, głównie z duralu
wzmocniona żebrami, musiał przy ślizganiu się po zagajniku pozostać w
całości, lub rozpaść się na dwie, najwyżej trzy części. Rozpad jego na
dziesiątki tysięcy części jest sprzeczny ze znaną z mechaniki
wytrzymałością materiału kadłuba. Wskazuje to na pewność, iż rozpad kadłuba
nastąpił z innych przyczyn, łatwych do jednoznacznego znalezienia.
3. Wykonane obliczenia, na podstawie ujawnionych zapisów ścieżki
dźwiękowej z czarnej skrzynki, wskazują na różne, wahające się i zmienne
prędkości płatowca w powietrzu (przykładowo np. 59 km/h lub 158 km/h; jest
to sprzeczne z zasadą zachowania pędu), przy katalogowej minimalnej
możliwej prędkości Tu 154 w stabilnym locie rzędu 270 km/h. To jest
jednoznaczny, pewny dowód, iż osoby czy firma przekazująca stronie polskiej
te zapisy, fałszowała oryginalne zapisy skrzynki.

Prawa fizyki, jak i prawa logiki, obowiązują bezwzględnie. Nie da się ich
zmienić, bo są to prawa natury; stoją one ponad ?prawami? geo-polityki czy
socjologii.

Proponuję Prokuraturze udział mój i znanych mi specjalistów z mechaniki i
dynamiki ruchu oraz elektroniki i informatyki (w dziedzinie trajektorii 3D)
w części merytorycznej śledztwa smoleńskiego. Strona polityczna nas nie
interesuje.

Mirosław Dakowski
profesor zw. fizyki, dr hab.

http://lubczasopismo.salon24.pl/Smolensk2010/post/23
9280,fizyk-prof-m-dakowski-w-sprawie-katastrofy-smol
enskiej

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


2. Data: 2010-10-15 20:29:23

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 22:12:23 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Warszawa, 2010-10-3
>
>
>
> Prokurator Generalny
> Andrzej Seremet
> Prokuratura Generalna
> ul. Barska 28/30
> 02-316 Warszawa
>
>
>
> Sprawa:
> Katastrofa przy lądowaniu samolotu Tu 154 M na lotnisku Siewiernyj
> dn. 10 kwietnia 2010 r.
>
>
>
>
>
> Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
>
>
>
> Realizując społeczny obowiązek zawiadomienia organów ścigania o popełnieniu
> przestępstwa ściganego z urzędu zawarty w art. 304 § l k.p.k. oraz
> realizując obowiązek prawny zawarty w art. 240 § l k.k. który stanowi:
>
> ?Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygotowaniu albo usiłowaniu
> lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118, 118a, 120-124,
> 127, 128, 130, 134, 140, 148, 163, 166, 189, 189a § 1, art. 252 lub
> przestępstwa o charakterze terrorystycznym, nie zawiadamia niezwłocznie
> organu powołanego do ścigania przestępstw podlega karze pozbawienia
> wolności do lat 3?
>
> informuję, że
>
> 1. jako profesor zwyczajny fizyki, zajmujący się zawodowo oraz jako
> dydaktyk dynamiką ruchu i prawami zachowania (pędu, momentu pędu itp.), a
> także wytrzymałością materiałów, wykonałem i posiadam obliczenia
> wskazujące, że przyspieszenia przy zetknięciu się z ziemią czy drzewami
> kadłuba samolotu wynosiły od 0,4 do 4 g (g - przyspieszenie ziemskie), co
> czyni skrajnie nieprawdopodobnym, przy ujawnionym sposobie zetknięcia
> kadłuba z przeszkodami, zejście śmiertelne wszystkich osób na pokładzie w
> trakcie i na skutek hamowania. Niemożliwe też było, przy ewentualnej
> utracie kawałka skrzydła znanej wielkości na wysokości paru metrów,
> wykonanie przez płatowiec pół-beczki nad gruntem.
> 2. Kadłub, traktowany w obliczeniach jako rura, głównie z duralu
> wzmocniona żebrami, musiał przy ślizganiu się po zagajniku pozostać w
> całości, lub rozpaść się na dwie, najwyżej trzy części. Rozpad jego na
> dziesiątki tysięcy części jest sprzeczny ze znaną z mechaniki
> wytrzymałością materiału kadłuba. Wskazuje to na pewność, iż rozpad kadłuba
> nastąpił z innych przyczyn, łatwych do jednoznacznego znalezienia.
> 3. Wykonane obliczenia, na podstawie ujawnionych zapisów ścieżki
> dźwiękowej z czarnej skrzynki, wskazują na różne, wahające się i zmienne
> prędkości płatowca w powietrzu (przykładowo np. 59 km/h lub 158 km/h; jest
> to sprzeczne z zasadą zachowania pędu), przy katalogowej minimalnej
> możliwej prędkości Tu 154 w stabilnym locie rzędu 270 km/h. To jest
> jednoznaczny, pewny dowód, iż osoby czy firma przekazująca stronie polskiej
> te zapisy, fałszowała oryginalne zapisy skrzynki.
>
> Prawa fizyki, jak i prawa logiki, obowiązują bezwzględnie. Nie da się ich
> zmienić, bo są to prawa natury; stoją one ponad ?prawami? geo-polityki czy
> socjologii.
>
> Proponuję Prokuraturze udział mój i znanych mi specjalistów z mechaniki i
> dynamiki ruchu oraz elektroniki i informatyki (w dziedzinie trajektorii 3D)
> w części merytorycznej śledztwa smoleńskiego. Strona polityczna nas nie
> interesuje.
>
> Mirosław Dakowski
> profesor zw. fizyki, dr hab.
>
> http://lubczasopismo.salon24.pl/Smolensk2010/post/23
9280,fizyk-prof-m-dakowski-w-sprawie-katastrofy-smol
enskiej

Przede wszystkim ten. Bo żaden rosyjski ani polski rusofilny.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2010-10-15 20:37:39

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:q...@t...karma...
>
> Warszawa, 2010-10-3
>
>
>
> Prokurator Generalny
> Andrzej Seremet
> Prokuratura Generalna
> ul. Barska 28/30
> 02-316 Warszawa
>
>
>
>
> Sprawa:
> Katastrofa przy lądowaniu samolotu Tu 154 M na lotnisku Siewiernyj
> dn. 10 kwietnia 2010 r.
>
>
>
>
>
> Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
>
>
>
> Realizując społeczny obowiązek zawiadomienia organów ścigania o
> popełnieniu
> przestępstwa ściganego z urzędu zawarty w art. 304 § l k.p.k. oraz
> realizując obowiązek prawny zawarty w art. 240 § l k.k. który stanowi:
>
> ?Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygotowaniu albo usiłowaniu
> lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118, 118a, 120-124,
> 127, 128, 130, 134, 140, 148, 163, 166, 189, 189a § 1, art. 252 lub
> przestępstwa o charakterze terrorystycznym, nie zawiadamia niezwłocznie
> organu powołanego do ścigania przestępstw podlega karze pozbawienia
> wolności do lat 3?
>
> informuję, że
>
> 1. jako profesor zwyczajny fizyki, zajmujący się zawodowo oraz jako
> dydaktyk dynamiką ruchu i prawami zachowania (pędu, momentu pędu itp.), a
> także wytrzymałością materiałów, wykonałem i posiadam obliczenia
> wskazujące, że przyspieszenia przy zetknięciu się z ziemią czy drzewami
> kadłuba samolotu wynosiły od 0,4 do 4 g (g - przyspieszenie ziemskie), co
> czyni skrajnie nieprawdopodobnym, przy ujawnionym sposobie zetknięcia
> kadłuba z przeszkodami, zejście śmiertelne wszystkich osób na pokładzie w
> trakcie i na skutek hamowania. Niemożliwe też było, przy ewentualnej
> utracie kawałka skrzydła znanej wielkości na wysokości paru metrów,
> wykonanie przez płatowiec pół-beczki nad gruntem.
> 2. Kadłub, traktowany w obliczeniach jako rura, głównie z duralu
> wzmocniona żebrami, musiał przy ślizganiu się po zagajniku pozostać w
> całości, lub rozpaść się na dwie, najwyżej trzy części. Rozpad jego na
> dziesiątki tysięcy części jest sprzeczny ze znaną z mechaniki
> wytrzymałością materiału kadłuba. Wskazuje to na pewność, iż rozpad
> kadłuba
> nastąpił z innych przyczyn, łatwych do jednoznacznego znalezienia.
> 3. Wykonane obliczenia, na podstawie ujawnionych zapisów ścieżki
> dźwiękowej z czarnej skrzynki, wskazują na różne, wahające się i zmienne
> prędkości płatowca w powietrzu (przykładowo np. 59 km/h lub 158 km/h; jest
> to sprzeczne z zasadą zachowania pędu), przy katalogowej minimalnej
> możliwej prędkości Tu 154 w stabilnym locie rzędu 270 km/h. To jest
> jednoznaczny, pewny dowód, iż osoby czy firma przekazująca stronie
> polskiej
> te zapisy, fałszowała oryginalne zapisy skrzynki.
>
> Prawa fizyki, jak i prawa logiki, obowiązują bezwzględnie. Nie da się ich
> zmienić, bo są to prawa natury; stoją one ponad ?prawami? geo-polityki czy
> socjologii.
>
> Proponuję Prokuraturze udział mój i znanych mi specjalistów z mechaniki i
> dynamiki ruchu oraz elektroniki i informatyki (w dziedzinie trajektorii
> 3D)
> w części merytorycznej śledztwa smoleńskiego. Strona polityczna nas nie
> interesuje.
>
> Mirosław Dakowski
> profesor zw. fizyki, dr hab.
>
> http://lubczasopismo.salon24.pl/Smolensk2010/post/23
9280,fizyk-prof-m-dakowski-w-sprawie-katastrofy-smol
enskiej
To spiskowa teoria dziejów. Trenejro- komu zależy na wyjaśnieniu prawdy?
Taka prawda, żeby wyszła na jaw, to musiało by na tym komuś znacznemu
zależeć; Na przykład: USA (Niemcy) chcą, by Polska bezwzględnie po ich
stronie w wojnie z Rosją. Udostępniają nam więc posiadane dowody (zdjęcia
satelitarne, zeznania szpionów, etc). W żadnym innym razie nie dowiemy się
prawdy. Tak uważam.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


4. Data: 2010-10-15 20:38:39

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:qaxmonbvhnq5.dlg@trenerowa.karma...

A sceptyczne komentarze czytałeś?

Sceptycy kwestionują m.in. oszacowaną wielkość przyspieszenia (ze względu na
być może nieuwzględnienie składowej pionowej ruchu i gwałtownych zmian
kierunku ruchu w ostatniej fazie) opartą na kwestionowanej tezie, że samolot
się ślizgał (a nie np. zarył dziobem na co wskazywałoby całkowite
zniszczenie kokpitu).

P.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


5. Data: 2010-10-15 20:40:10

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 22:37:39 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:q...@t...karma...
>>
>> Warszawa, 2010-10-3
>>
>>
>>
>> Prokurator Generalny
>> Andrzej Seremet
>> Prokuratura Generalna
>> ul. Barska 28/30
>> 02-316 Warszawa
>>
>>
>>
>>
>> Sprawa:
>> Katastrofa przy lądowaniu samolotu Tu 154 M na lotnisku Siewiernyj
>> dn. 10 kwietnia 2010 r.
>>
>>
>>
>>
>>
>> Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
>>
>>
>>
>> Realizując społeczny obowiązek zawiadomienia organów ścigania o
>> popełnieniu
>> przestępstwa ściganego z urzędu zawarty w art. 304 § l k.p.k. oraz
>> realizując obowiązek prawny zawarty w art. 240 § l k.k. który stanowi:
>>
>> ?Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygotowaniu albo usiłowaniu
>> lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118, 118a, 120-124,
>> 127, 128, 130, 134, 140, 148, 163, 166, 189, 189a § 1, art. 252 lub
>> przestępstwa o charakterze terrorystycznym, nie zawiadamia niezwłocznie
>> organu powołanego do ścigania przestępstw podlega karze pozbawienia
>> wolności do lat 3?
>>
>> informuję, że
>>
>> 1. jako profesor zwyczajny fizyki, zajmujący się zawodowo oraz jako
>> dydaktyk dynamiką ruchu i prawami zachowania (pędu, momentu pędu itp.), a
>> także wytrzymałością materiałów, wykonałem i posiadam obliczenia
>> wskazujące, że przyspieszenia przy zetknięciu się z ziemią czy drzewami
>> kadłuba samolotu wynosiły od 0,4 do 4 g (g - przyspieszenie ziemskie), co
>> czyni skrajnie nieprawdopodobnym, przy ujawnionym sposobie zetknięcia
>> kadłuba z przeszkodami, zejście śmiertelne wszystkich osób na pokładzie w
>> trakcie i na skutek hamowania. Niemożliwe też było, przy ewentualnej
>> utracie kawałka skrzydła znanej wielkości na wysokości paru metrów,
>> wykonanie przez płatowiec pół-beczki nad gruntem.
>> 2. Kadłub, traktowany w obliczeniach jako rura, głównie z duralu
>> wzmocniona żebrami, musiał przy ślizganiu się po zagajniku pozostać w
>> całości, lub rozpaść się na dwie, najwyżej trzy części. Rozpad jego na
>> dziesiątki tysięcy części jest sprzeczny ze znaną z mechaniki
>> wytrzymałością materiału kadłuba. Wskazuje to na pewność, iż rozpad
>> kadłuba
>> nastąpił z innych przyczyn, łatwych do jednoznacznego znalezienia.
>> 3. Wykonane obliczenia, na podstawie ujawnionych zapisów ścieżki
>> dźwiękowej z czarnej skrzynki, wskazują na różne, wahające się i zmienne
>> prędkości płatowca w powietrzu (przykładowo np. 59 km/h lub 158 km/h; jest
>> to sprzeczne z zasadą zachowania pędu), przy katalogowej minimalnej
>> możliwej prędkości Tu 154 w stabilnym locie rzędu 270 km/h. To jest
>> jednoznaczny, pewny dowód, iż osoby czy firma przekazująca stronie
>> polskiej
>> te zapisy, fałszowała oryginalne zapisy skrzynki.
>>
>> Prawa fizyki, jak i prawa logiki, obowiązują bezwzględnie. Nie da się ich
>> zmienić, bo są to prawa natury; stoją one ponad ?prawami? geo-polityki czy
>> socjologii.
>>
>> Proponuję Prokuraturze udział mój i znanych mi specjalistów z mechaniki i
>> dynamiki ruchu oraz elektroniki i informatyki (w dziedzinie trajektorii
>> 3D)
>> w części merytorycznej śledztwa smoleńskiego. Strona polityczna nas nie
>> interesuje.
>>
>> Mirosław Dakowski
>> profesor zw. fizyki, dr hab.
>>
>> http://lubczasopismo.salon24.pl/Smolensk2010/post/23
9280,fizyk-prof-m-dakowski-w-sprawie-katastrofy-smol
enskiej
> To spiskowa teoria dziejów. Trenejro- komu zależy na wyjaśnieniu prawdy?
> Taka prawda, żeby wyszła na jaw, to musiało by na tym komuś znacznemu
> zależeć; Na przykład: USA (Niemcy) chcą, by Polska bezwzględnie po ich
> stronie w wojnie z Rosją. Udostępniają nam więc posiadane dowody (zdjęcia
> satelitarne, zeznania szpionów, etc). W żadnym innym razie nie dowiemy się
> prawdy. Tak uważam.

A profesora ukatrupią albo coś.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


6. Data: 2010-10-15 20:41:18

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 22:38:39 +0200, Paweł napisał(a):

> (ze względu na
> być może nieuwzględnienie składowej pionowej ruchu i gwałtownych zmian
> kierunku ruchu w ostatniej fazie)

Jeżeli ktoś posądza naukowca tej rangi o takie niedopatrzenia, to jednak
sam jest niespełna sił umysłowych...

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


7. Data: 2010-10-15 20:48:27

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:1pk2165y8aiwn.1tehk655d6qyp.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 15 Oct 2010 22:38:39 +0200, Paweł napisał(a):
>
>> (ze względu na
>> być może nieuwzględnienie składowej pionowej ruchu i gwałtownych zmian
>> kierunku ruchu w ostatniej fazie)
>
> Jeżeli ktoś posądza naukowca tej rangi o takie niedopatrzenia, to jednak
> sam jest niespełna sił umysłowych...

Bez przesady, pan profesor mógł uczciwie wyliczyć na podstawie posiadanej
wiedzy, ale mógł ją mieć niepełną albo wyliczył to, co da się wyliczyć.
(Trudno jest mi uwierzyć, że zapomniał o pionowej składowej ruchu, ale być
może mógł pominąć te gwałtowne zmiany kierunku ruchu - których zresztą
pewnie nie można wyliczyć, można o nich co najwyżej wnioskować po
straszliwie rozerwanych ciałach).

Nie wiem, jak z tą półbeczką - rzeczywiście wydaje się, że mogło nie być na
nią miejsca na tak niskiej wysokości.
(Ale czy wiemy na pewno, że samolot wykonał półbeczkę?).

Paweł

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


8. Data: 2010-10-15 20:57:07

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:qaxmonbvhnq5.dlg@trenerowa.karma...


http://www.dakowski.pl/
Np i jak patrzę na jego stronę, trochę trudno uwierzyć mi w jego
bezstronność/niepolityczność.

Ale co do fizycznej strony sam się nie wypowiadam - wszystko już niestety
pozapominałem :(

Paweł

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


9. Data: 2010-10-15 21:06:25

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 22:48:27 +0200, Paweł napisał(a):


> Nie wiem, jak z tą półbeczką - rzeczywiście wydaje się, że mogło nie być na
> nią miejsca na tak niskiej wysokości.
> (Ale czy wiemy na pewno, że samolot wykonał półbeczkę?).
>
> Paweł

A niby jak się znalazł podwoziem do góry, ktore to podwozie niby jest
przyczyną dokładnego zmiażdżenia foteli? - przecież nie koziołkował po
ziemi, bo ślady byłyby.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


10. Data: 2010-10-15 21:13:15

Temat: Re: Uznajecie ten autorytet?
Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:v41z4cty3ic$.1dv7grt9dtw5j$.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 15 Oct 2010 22:48:27 +0200, Paweł napisał(a):
>
>
>> Nie wiem, jak z tą półbeczką - rzeczywiście wydaje się, że mogło nie być
>> na
>> nią miejsca na tak niskiej wysokości.
>> (Ale czy wiemy na pewno, że samolot wykonał półbeczkę?).
>>
>> Paweł
>
> A niby jak się znalazł podwoziem do góry, ktore to podwozie niby jest
> przyczyną dokładnego zmiażdżenia foteli? - przecież nie koziołkował po
> ziemi, bo ślady byłyby.

Niby tak.

Paweł


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ] . 2 ... 10 ... 20 ... 22


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Trochę jesieni...
Snobizm,próżność,zad ate tyłki, buraczane damy itd.
Cudowna szmatka Veroniki -test
DOBRE
A TERAZ AISZY

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6

zobacz wszyskie »