Snobizm,próżność,zadate tyłki, buraczane damy itd.

81. Data: 2010-10-14 22:14:16

Temat: Re: Snobizm,próżność,zadate tyłki, buraczane damy itd.
Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i97v5i$jv2$18@node1.news.atman.pl...

[...]
> U mnie mama nieodmiennie matula. Ona nienawidzi tego określenie, za to
> my - dzieci je uznajemy za najbardziej pieszczotliwe ;)

Ja o mamie pieszczotliwie mówiłem "Mamutek" :)

A jak ojciec zaczął siwieć, mówiliśmy do niego czasem "dziadku" - wkurzał
się :)
No to zmieniliśmy na "zdadku" :).
Ale najbardziej przylgnął "Bodzio".

P.

82. Data: 2010-10-15 00:47:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):
> U�ytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisa� w
> wiadomo�ci news:i97v5i$jv2$18@node1.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Ja o mamie pieszczotliwie m�wi�em "Mamutek" :)
>
> A jak ojciec zacz�� siwie�, m�wili�my do niego czasem "dziadku" -
wkurzaďż˝
> siďż˝ :)
> No to zmienili�my na "zdadku" :).
> Ale najbardziej przylgn�� "Bodzio".
>
> P.

wrrrrrrrr

83. Data: 2010-10-15 07:12:52

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Pamietaj, ze chwalac jego rzekoma "inteligencje" dodajesz mu odwagi.
> Oczywiscie masz prawo, tak jak i ja mam prawo stwierdzic, ze jest zwyklym
> prymitywnym, wioskowym glupkiem.

Ciagle to mowiłem, ale
do tych Matek Polek
i Poliskich Martyrologicznych Litośników Naiwniakow,
nic nie dociera.
Jeszcze powiesz prawde to urazisz czy oberwiesz.

Staralem sie trzymac rzeczonego osobnika
za twarz. Kijem na dystans.
Bo on _tego_potrzebuje_.
No to bylem "strasznie okrutny"
Na prosbe wycofalem sie wiec z "roli".

A ten nie do konca zdrowy
osobnik po prostu potrzbuje kija i konfrontacji.
Wiec rzucac sie bedzie na kogos innego.

A Matki Polki oczywiscie zdumioooone....

mata co chcieliśta! :))

Druch

84. Data: 2010-10-15 07:26:03

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lebowski" <lebowski@*****.com> wrote in message

> I co, nadal koles imponi Ci bystroscia "nad podziw"?
> Wiec zebym juz nigdy takich bzdur od Ciebie nie slyszal, oki?
> Bo widzisz do czego to tylko moze prowadzic.

Tlumaczylem to tej Matce Polce wiele razy - nie dociera.
Druch

85. Data: 2010-10-15 07:30:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Ciagle to mowiłem

Niewiele sie od niego roznisz, summa summarum w kreowaniu alternatywnego
swiata w celu opluwania ludzi dorownujesz mu.

86. Data: 2010-10-15 07:33:31

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

r.googlegroups.com...

> Prosta zamiana twarzy (nosa) na dupę dla lepszego obrażenia.
> Por.
> http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=1024&bih=6
10&q=%22g%C4%99b%C4%99+jak+dupa%22&aq=f&aqi=&aql=&oq
=&gs_rfai=&fp=e6aa7e8098997018

Ok :) To było dla mnie mniej więcej jasne, ale chciałem, żeby glob sam nad
tym trochę pomedytował.
Taki test na samoświadomość źródeł pochodzenia własnych wytworów.

Spaliłeś ....

:)

87. Data: 2010-10-15 07:45:39

Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym trochę pomedytował.
> Taki test na samoświadomość źródeł pochodzenia własnych wytworów.

Za słabo zaznaczyłeś cel dydaktyczny :)

Ale i tak chodzi raczej o wieśniactwo, wobec którego glob jest w stałej
opozycji.

Paweł

88. Data: 2010-10-15 07:53:15

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Znikam na trochę, bo mam dosyć.
> Wrócę, jak mi przejdzie.

Ciezko wypic piwko ktore naważylas....
A ostrzegalem o osobniku...
Druch

89. Data: 2010-10-15 07:59:07

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Niewiele sie od niego roznisz, summa summarum w kreowaniu alternatywnego
> swiata w celu opluwania ludzi dorownujesz mu.

Dzięki Ghoście :-))

MK

90. Data: 2010-10-15 08:00:05

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobnik po prostu potrzbuje kija i konfrontacji.
> Wiec rzucac sie bedzie na kogos innego.
>
> A Matki Polki oczywiscie zdumioooone....

OBRAŻASZ MNIE

Stop agresji na grupie :-PP

MK

PS. Matko, tak sobie bicz na samego siebie ukręcić.....
Gratulacje Druchu...

Cudowna szmatka Veroniki -test
DOBRE
A TERAZ AISZY
Das Experiment : Było: Fantazje i odloty
Ciekawe, to wam wlepiam (tym razem: Samotność)