Sny kontrolowane

1. Data: 2000-02-20 20:32:07

Temat: Sny kontrolowane
Od: "Patryk" <p...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mieliscie kiedys sen w ktorym chcieliscie cos zrobic a robiliscie cos
innego???

kiedyś słyszałem o takich okularkach z zarowkami na oczy i jakims czujnikiem
jak sie wchodzilo w jakas tam faze snu lampki blyskaly w oczy i budzily ale
w ten sposob ze moznabylo kontrolowac w ten sposob swoj sen

widzialem to kiedy w poza rok 2000 ale nie wiem czy to prawda

bylo to dawno i myslalem czemu jeszcze tego nie sprzedawaja seryjnie

P.S. a nie wiecie czy w jakis inny sposob mozna kontrolowac sen

Patryk
b...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-20 21:44:06

Temat: Re: Sny kontrolowane
Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Patryk" <p...@f...com.pl> wrote in message
> [...]
ale
> w ten sposob ze moznabylo kontrolowac w ten sposob swoj sen

:)))) ja do tego nie potrzebuje zadnych okularkow i mysle, ze nie jestem
wyjatkiem :))

kolorowych snow :))

MałGosia

1. Data: 2000-02-20 22:00:14

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "MałGosia" <g...@p...onet.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>:)))) ja do tego nie potrzebuje zadnych okularkow i mysle, ze nie jestem
>wyjatkiem :))

Jak sie jest szczesliwym to prawie wszystko wychodzi :))

A jesli chodzi o pytajacego to raczej chyba powinienes sprobowac na

Bartek
b...@k...kalisz.pl

...I'm not schizophrenic. It's this guy beside me!

1. Data: 2000-02-21 09:31:19

Od: "spider" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

{CIACH}

> P.S. a nie wiecie czy w jakis inny sposob mozna kontrolowac sen

SIE NAUCZYC I JAK TO ROBIC TO ZAPRASZAM NA STRONE :>>>>
http://free.polbox.pl/a/adamby/degrac.html ALE NA POCZATEK ZAPRASZAM TU
:>>>http://friko2.onet.pl/lod/bulasty/ ALBO TU :>>>>
http://rybka.altkom.com.pl/~thol/Astral/astral.html MOZESZ TAKZE WEJSC NA
GRUPE DYSKUSYJNA PARANAUKI I TAM SIE WIELE DOWIEDZIEC JEST W TEJ CHWILI
KILKA POSTOOW NA TEN TEMAT
POZDRAWIAM
spider

1. Data: 2000-02-21 15:25:39

Od: "Bartosz Kaminski" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk <p...@f...com.pl> wrote in message

> P.S. a nie wiecie czy w jakis inny sposob mozna kontrolowac sen
>

> Patryk

Zadam glupie pytanie :) - PO CO?

==============
Bartosz Kaminski
r...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-21 16:34:02

Od: "_czarny_" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patryk <p...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbYr4.17445$G...@n...tpnet.pl...
> mieliscie kiedys sen w ktorym chcieliscie cos zrobic a robiliscie cos
> innego???

To sie nazywa oneironautyka. Oto linki zwiazane z tematem:

http://www.oneiron.w.pl/
http://free.polbox.pl/a/adamby/index.htm
http://free.polbox.pl/b/bytoff

_czarny_

1. Data: 2000-02-21 18:30:56

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MałGosia" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> :)))) ja do tego nie potrzebuje zadnych okularkow i mysle, ze nie jestem
> wyjatkiem :))

To fakt nie jestes. :-)
Tak naprawde to kazdy to potrafi .......

> kolorowych snow :))

Mam nadzieje ze orientujesz sie ze sny ludzkie sa czarno-biale zas kolorowe
sny maja ludzie z uposledzeniem Down'a.......
Z tym komentarzem twoje zyczenia nie sa juz tak jednoznaczne. :-/
Ale rozumiem ze intencje sa najwazniejsze :-)))))))

Pozdrowka

Pajonk

1. Data: 2000-02-22 15:35:55

Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> wrote in message

> Mam nadzieje ze orientujesz sie ze sny ludzkie sa czarno-biale zas
kolorowe
> sny maja ludzie z uposledzeniem Down'a.......

w takim razie orientuje sie od dzis... dzieki :))

> Z tym komentarzem twoje zyczenia nie sa juz tak jednoznaczne. :-/

nadzieja w tym, ze Patryk tez sie nie orientowal :)))

> Ale rozumiem ze intencje sa najwazniejsze :-)))))))

wlasnie :)))

Pozdrawiam
MalGosia

1. Data: 2000-02-22 16:01:52

Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek Nagorny" <b...@k...kalisz.pl> wrote in message
> Jak sie jest szczesliwym to prawie wszystko wychodzi :))

Skad takie przypuszczenia? To widac? :))))))))

Pozdrawiam
MalGosia :))

1. Data: 2000-02-22 16:11:56

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

alt.dreams.lucid -grupa dyskusyjna poswiecona TYLKO temu
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...