Soczewki kolor ?

1. Data: 2005-12-25 17:03:23

Temat: Soczewki kolor ?
Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie czy soczewki zmieniajace kolor oczu wygladaja naturalnie ? Czy
na pierwszy rzut oka widac, ze ktos sobie koryguje kolor ? Ktore firmy robia
najlepsze soczewki ( trudno mi okreslic co znaczy najlepsze ;)
Jarod

1. Data: 2005-12-25 18:21:41

Temat: Re: Soczewki kolor ?
Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylo smaszno, a jaszmije smukwijne swidrokretnie na zegwniku wezaly,
kiedy Jarod napisal(a):

| Witam
| Mam pytanie czy soczewki zmieniajace kolor oczu wygladaja naturalnie
| ? Czy na pierwszy rzut oka widac, ze ktos sobie koryguje kolor ?

Moja kolezanka nosila zielone soczewki i wygladala bardzo ladnie.
Kolor byl intensywny, ale naturalny. Gdybym nie wiedziala, ze wlasnie
pozbyla sie okularów, nie umialabym na pierwszy rzut oka stwierdzic,
czy to soczewki, czy jej zwykly kolor oczu. Niestety, nie wiem, jakiej
byly firmy.
--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-12-25 19:28:51

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarod wrote:
> [...]
> ? Czy na pierwszy rzut oka widac, ze ktos sobie koryguje kolor ?
> Ktore firmy robia najlepsze soczewki ( trudno mi okreslic co znaczy

Moja siostra ma naturalnie piwne oczy. Na zdjeciach ponizej miala zalozone
soczewki Johnsona Freshlook Colors kolor szafirowy. Przy takich
kontrastowych kolorach widac znacznie otoczke wokol zronicy bez pigmentu
przez co przebija naturalny kolor oka.

http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=429643
http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=460630

Wlasnie sie jej pytalam i mowila, ze niektore soczewki maja tylo refleksy w
swietle slonecznym a niektore maja na stale pigment widoczny.

Zazula

1. Data: 2005-12-25 19:36:38

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Zazula" <z...@W...pl>

> [...]
> Wlasnie sie jej pytalam i mowila, ze niektore soczewki maja tylo
> refleksy w swietle slonecznym a niektore maja na stale pigment widoczny.

to tez zalezy od tego jaki kolor sie wybierze.
Imo saphire to sredni wybor dla kogos o ciemnych oczach (piwne/brazowe),
wiem, bo takowe mialam i .. efekt nie byl calkiem naturalny.
Polecam najzwyklejsze niebieskie (chyba po prostu blue) , poza tym amethyst
(taki fiolet) - ale na oku wyglada naprawde naturalnie i slicznie.

--
Margaret

1. Data: 2005-12-25 19:51:23

Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polecam najzwyklejsze niebieskie (chyba po prostu blue) , poza tym
> amethyst (taki fiolet) - ale na oku wyglada naprawde naturalnie i

A co sadzisz o tym ? Blue topaz:
http://www.taniesoczewki.pl/product.php?id=79
Jarod

1. Data: 2005-12-25 19:57:04

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

> A co sadzisz o tym ? Blue topaz:
> http://www.taniesoczewki.pl/product.php?id=79
> Jarod

szczerze mowiac, ciezko powiedziec :).
Ja mialma freshlooki i focusy...Bausha nie.
Na fotce efekt jest bardzo intensywny (i nieraz podobny jest w realu).
Najlepiej soczewke przymierzyc, u Fielmanna nieraz maja takie do mierzenia o
zerowej mocy :), sama korzystalam i polecam.

http://www.keretek.hu/images/freshlook.jpg

--
Margaret

1. Data: 2005-12-25 20:00:40

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisal

> poza tym amethyst (taki fiolet) - ale na oku wyglada naprawde naturalnie
> i slicznie.

Mi sie marza soczewki, zmieniajace kolor teczówki,ale przy moim
ciemnobrazowym kolorze oczu, to pewnie albo nic nie bedzie widac, albo
bedzie to nienaturalne biorac pod uwage ciemna karnacje, prawie czarne wlosy
i ciemna "oprawe" oczu... chociaz moze warto spróbowac?

hiver

1. Data: 2005-12-25 20:07:46

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <l...@g...pl> napisał w

> ciemnobrazowym kolorze oczu, to pewnie albo nic nie bedzie widac, albo
> bedzie to nienaturalne biorac pod uwage ciemna karnacje, prawie czarne
> wlosy i ciemna "oprawe" oczu... chociaz moze warto

zmieniaja...
ja mam piwne i mi blue zmienily :). Za to green - tylko pod swiatlo bylo
widac.. zmiana byla taka subtelna (piwno-zielone , ale nie zielone).
jak bedziesz miala okazje, to przymierz niebieskie.

--
Margaret

1. Data: 2005-12-25 20:14:56

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał

> jak bedziesz miala okazje, to przymierz niebieskie.

Przymierzę, zobaczę co z tego będzie, bo ja oczy to mam prawie czarne, taki
ciemny brąz idący w czarny niż w orzech i stąd te obawy ;-)
Najciemniejsze brązowe oczko z tego zdjęcia
http://www.keretek.hu/images/freshlook.jpg
jest zdecydowanie jaśniejsze niż moje.
Ale spróbować można.

hiver

1. Data: 2005-12-25 20:16:40

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <l...@g...pl> napisał w

> Najciemniejsze brązowe oczko z tego zdjęcia
> [...]

ale to nie ma az takiego znaczenia, bo to sa rysunki na soczewce..ktore
"pokrywaja" w pewnym sensie teczowke, przeswity sa niewielkie :).
przynajmniej tak bylo w moim przypadku.

--
Margaret

Soczewki ?