Soczewki na allegro - warto?

1. Data: 2005-08-30 22:08:28

Temat: Soczewki na allegro - warto?
Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś zaopatruje się w soczewki
kontaktowe/płyny do nich na allegro?

Chodzi mi o pewność i jakoś transakcji...

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

2. Data: 2005-08-31 07:19:17

Temat: Re: Soczewki na allegro - warto?
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
wiadomości news:df2lgp$49o$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Czy ktoś zaopatruje się w soczewki
> kontaktowe/płyny do nich na allegro?
>
> Chodzi mi o pewność i jakoś transakcji...

Najważniejsze abyś najpierw zrobił wszelkie badania, dopiero potem zamawiaj.

Ja kupiłem soczewki i płyn u tego człeka
1652 Użytkownik
Hyrnny

Wszystko dobre, nowe, tanio. Kupowałem Soczewki Kontaktowe Focus Visitint -
6 szt i
Renu MultiPlus 355ml Super płyn!

Jestem baaardzo zadowolony

Seco

3. Data: 2005-08-31 08:50:53

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> pisze:
> Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
> Najważniejsze abyś najpierw zrobił wszelkie badania, dopiero potem
> zamawiaj.

Mam badania, wiem jakie noszę soczewki :)

> Ja kupiłem soczewki i płyn u tego człeka
> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=311
1652 Użytkownik
> Hyrnny

Dzięki.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

4. Data: 2005-08-31 09:03:07

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio zamawiam przez allegro i soczewki B&L, 3-miesięczne), i płyn do
nich. I jestem zadowolona. Jedyny minus to taki, że w większośći przypadków
trzeba zamówić soczewki 'na zapas", bo mało kto na allegro sprzedaje je na
sztuki. No plus taki, że wychodzi taniej, czasem nawet sporo taniej, niż w
przypadku zakupów np. w salonie optycznym
Ania

5. Data: 2005-08-31 10:46:41

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja ostatnio zamawiam przez allegro i soczewki B&L, 3-miesięczne

Yyy, zmień sobie soczewki bo te to trochę soczewkowe średniowiecze. Szkoda
oczu

HaNkA

6. Data: 2005-08-31 13:18:33

Od: "Ann" <a...@p...op> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> Użytkownik "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Yyy, zmień sobie soczewki bo te to trochę soczewkowe średniowiecze.
> Szkoda oczu
>
> HaNkA

A dlaczego one się niedobre?

7. Data: 2005-08-31 19:31:14

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> pisze:
> Yyy, zmień sobie soczewki bo te to trochę soczewkowe średniowiecze.
> Szkoda oczu

Też mam takie. Nie narzekam.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

8. Data: 2005-09-02 21:21:48

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ania <ninaad[cut_it]@poczta.fm> pisze:
> [...]
> na allegro sprzedaje je na sztuki. No plus taki, że wychodzi taniej,
> czasem nawet sporo taniej, niż w przypadku zakupów np. w salonie

No więc zamówiłem. I przysłali. Johnssonna.
A ja chciałem Bausha. Sprzedawca: TwojeOKO.
Odradzam więc.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

9. Data: 2005-09-03 21:57:46

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No więc zamówiłem. I przysłali. Johnssonna.
> A ja chciałem Bausha. Sprzedawca: TwojeOKO.
> Odradzam więc.
>
> --
> ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

Kiedys, w zwiazku z tym, ze zawodowo jestem zainteresowany soczewkami,
polozylem pytania conajmniej 3 osobom, ktore handluja na allegro soczewkami
kontaktowymi. Mam na mysli osoby, ktore to robia hurtowo. Od ZADNEJ z nich
nie otrzymalem odpowiedzi. Z tego co wiem glowni i wylaczni dystrybutorzy na
terenie Polski wniesli juz sprawy do sadow, o prowadzenie nielegalnego
handlu. Oto moje pytania, wnioski pozostawiam Wam:

"Witam
mam pare pytan w zwiazku z towarami, ktore wystawiasz na allegro, a
zwlaszcza dotyczace soczewek kontaktowych.
1. czy to nie sa trefne lub kradzione soczewki, jaka dajesz na nie
gwarancje?
2. soczewki sprzedajesz "pod cene" hurtowa, lub rowno z cena. W jaki sposob
na nich zarabiasz, skoro jedyny i wylaczny dystrybutor na Polske ma taka
sama cene hurtowa, a przeciez musisz jeszcze zaplacic podatek od
wzbogacenia?
3. jezeli masz soczewki sprowadzone spoza Polski, to czy zawieraja zgodnie z
prawem opis w jezyku polskim i czy w tym przypadku masz zarejestrowana
dzialalnosc gospodarcza? Jesli tak, to czy moge poznac NIP Twojej firmy?
4. dlaczego przy czesci soczewek nie podajesz jaki maja promien, co jest
bardzo wazne dla zdrowia oka, ktore je ma nosic?
5. czy wystawiasz faktury lub rachunki?
6. do kazdego opakowania w Polsce niektorych soczewek jest dolaczana 1 szt
soczewki tej samej mocy - dlaczego Ty nie dalaczasz, skoro zgodnie z prawem
handlowym dystrybutor zobowiazuje do tego handlowcow?
7. dlaczego nie dolaczasz darmowego startera i instrukcji uzywania?"

pozdr.

casus

10. Data: 2005-09-07 19:15:52

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

casus <c...@g...pl> pisze:

No więc udało mi się otrzymać wreszcie "moje" soczewki.

> 1. czy to nie sa trefne lub kradzione soczewki, jaka dajesz na nie
> gwarancje?

Nie wyglądają inaczej, niż te z salonu.

> 3. jezeli masz soczewki sprowadzone spoza Polski, to czy zawieraja
> zgodnie z prawem opis w jezyku polskim i czy w tym przypadku masz

Zawierają. Identyczny jak na pudełku z salonu.

> [...]
> 4. dlaczego przy czesci soczewek nie podajesz jaki maja promien, co
> jest bardzo wazne dla zdrowia oka, ktore je ma nosic?

Te akurat miały.

> 5. czy wystawiasz faktury lub rachunki?

Z tego, co się zorientowałem, jest to jakiś sklep optyczny gdzieśtam.

> 6. do kazdego opakowania w Polsce niektorych soczewek jest dolaczana
> 1 szt soczewki tej samej mocy - dlaczego Ty nie dalaczasz, skoro
> zgodnie z prawem handlowym dystrybutor zobowiazuje do tego handlowcow?

W salonie też nigdy nie dostawałem dodatkowej soczewki tego typu,
więć chyba nie dotyczy.

> 7. dlaczego nie dolaczasz darmowego startera i instrukcji uzywania?"

Dostałem gratis mały płyn.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

interakcje - Apptrim i tabletki?