szczepienia przeciw grypie

1. Data: 2005-08-31 08:07:28

Temat: szczepienia przeciw grypie
Od: "lid" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
mam pytanie - czym najlepiej sie zaszczepic. Wyczytalam, ze sa trzy
szczepionki. Która jest najlepsza? Chodzi o osoby dorosle, pracujace.

Dzieki za podpowiedzi :)
lid

2. Data: 2005-08-31 08:31:59

Temat: Re: szczepienia przeciw grypie
Od: Wituś <w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lid" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam pytanie - czym najlepiej sie zaszczepic. Wyczytalam, ze sa trzy
> szczepionki. Która jest najlepsza? Chodzi o osoby dorosle, pracujace.

wg mnie vaxigrip

3. Data: 2005-08-31 13:21:29

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wituś" <w...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "lid" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wg mnie vaxigrip

Na ajkiej podstawie tak sądzisz? Mechanizm szczepionek jest podobny.
Wszystkie są p. grypie.
Szczepię sie od kilku lat i lekarze przeważnie doradzają...najtańszą.
Tak więc zaliczyłam juz chyba 4 rodzaje szczepionek. Po każdej czułam sie
tak samo, żadna nie uczuliła. Na grypę "prawdziwą" nie chorowałam. Na
infekcje grypopodobne - owszem.
O.

4. Data: 2005-08-31 14:27:18

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też od lat szczepię się vaxigripem i jakos do tej pory "prawdziwa" grypa mnie
omija, chociaz mam kontakt z wieloma ludźmi i dużo podróżoję "publicznymi
srodkami lokocji":)))
Pzdr <dino>

5. Data: 2005-08-31 21:34:02

Od: sl <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

dino wrote:

> Ja też od lat szczepię się vaxigripem i jakos do tej pory "prawdziwa"
> grypa mnie omija, chociaz mam kontakt z wieloma ludźmi i dużo podróżoję
> "publicznymi srodkami lokocji":)))
> Pzdr <dino>

Ja tez nie mialem grypy od conajmniej 20 lat, a nigdy sie nie szczepilem, bo
po szczepionce Delbeta(w armii) mialem przykre objawy przez trzy dni i nie
chce ryzykowac.Fakt, ze czesto robie sobie inhalacje z podchlorynu sodu i w
zasadzie zadne drobnoustroje w moim ukladzie oddechowym nie maja szans.Przy
okazji cierpia moje tkanki z lekka, ale coz, taka praca.

6. Data: 2005-09-07 11:49:47

Od: "amastek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wituś" <w...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "lid" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości