Sok

1. Data: 2004-07-13 10:32:51

Temat: Sok
Od: "cadep" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak robicie sok w sokowniku???
Chodzi mi o to ile trzeba go tam trzymać na tej gotującej już się wodzie??
I czy to zależy też od owocóww jakie się robi?

1. Data: 2004-07-13 11:01:12

Temat: Re: Sok
Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak robicie sok w sokowniku???
> Chodzi mi o to ile trzeba go tam trzymać na tej gotującej już się wodzie??
> I czy to zależy też od owocóww jakie się robi?

Otoz w sobote z tesciowa robilismy soczek z jagodek :P
a co nazbieralem 15 literkow jagodek to co sobie mysle do lodow bedzie w sam
raz.
dalem 5kg jagod 3kg cukiera i sru zakrylem to ...
i czekalem az sie ladnei zrobi soczek a cukier sie roztopi .. czyli nei
ebdzie cukiera widac ..
jeszcze to w garze wymieszalem odczeklalem i zaczelem spuszczac ...
Ach na zakonczenie byly lody chlodne polane goracym syropkiem :)
mniam mniam paluszki lizac.

AJA

1. Data: 2004-07-13 14:53:16

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

aja wrote:

> [...]
> jeszcze to w garze wymieszalem odczeklalem i zaczelem spuszczac ...
> Ach na zakonczenie byly lody chlodne polane goracym syropkiem :)

W jakim to jezyku? Ludzie, opanujcie sie: soczek z jagodek, 15 literkow,
cukiera, syropkiem, paluszki...toz to nie przedszkole, wiekszosc z nas to
dorosli ludzie. Czy naprawde nie mozecie po polsku pisac, tylko dziamdziac sie,
jak niemowlaki? i to mezczyzna na dodatek....fuj.

Magdalena Bassett

konfitury wiśniowe
Cebulka prażona
Pita / kebab jak zrobić?