konfitury wiśniowe

1. Data: 2004-07-13 08:31:55

Temat: konfitury wiśniowe
Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądając zimą archiwum znalazłam przepis na konfitury wiśniowe, takie
bez tych żeli i fixów, a teraz nie mogę znaleźć. Jeśli ktoś posiada takowy
przepis to niech się ze mną podzieli. Nigdy czegoś takiego nie robiłam i nie
mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać.

Aneta z górą czereśni

1. Data: 2004-07-13 12:08:37

Temat: Re: konfitury wiśniowe
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:

> [...]
> przepis to niech się ze mną podzieli. Nigdy czegoś takiego nie robiłam i nie
> mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać.

http://www.kuchnia.3miasto.pl/269.htm

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-07-13 12:15:03

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> http://www.kuchnia.3miasto.pl/269.htm
>
> --
> Krycha&Co(ty)
Dzięki ale z tego co sobie przypominam w tamtym przepisie było mniej cukru.

Aneta

1. Data: 2004-07-13 12:27:19

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@t...net> writes:

> Dzięki ale z tego co sobie przypominam w tamtym przepisie było mniej cukru.

Kilo na kilo to i tak jest nieduzo...

MJ

1. Data: 2004-07-13 12:35:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:

> Dzięki ale z tego co sobie przypominam w tamtym przepisie było mniej cukru.

Zawsze i do wszystkiego daję mniej cukru :-) A konfitury robie trochę
inaczej. Zagotowuję niewielką ilość wody z cukrem (ciemnym, trzcinowym)
i do tego syropu wrzucam wiśnie, a dalej to już zwyczajnie - zszumować i
nastepnego dnia powtórka.

1. Data: 2004-07-13 12:38:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> inaczej. Zagotowuję niewielką ilość wody z cukrem (ciemnym, trzcinowym)
> i do tego syropu wrzucam wiśnie, a dalej to już zwyczajnie - zszumować i

Na rozum mi padło i sama ze soba porozmawiam. Zapomniałam dodać, że
jak jest mniej cukru, to trzeba pasteryzować.

1. Data: 2004-07-13 12:47:09

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Kilo na kilo to i tak jest nieduzo...
>
> MJ
Dla mnie dużo, pamiętam, że były to przetwory z małą ilością cukru stąd moje
zainteresowanie nimi. Nie wiem tylko co i jak, ale coś mi się zdaje , że
przepis był własnością Magdaleny Bassett.

Aneta

1. Data: 2004-07-13 12:53:06

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Na rozum mi padło i sama ze soba porozmawiam. Zapomniałam dodać, że
> jak jest mniej cukru, to trzeba pasteryzować.
>
> --
> Krycha&Co(ty)
Proszę o proporcje i instrukcje, robię po raz pierwszy. Kupne smakowały mi
tylko jedne i od 3 miesięcy ich nie ma. A ja tylko wiśniowe jadam.

Aneta

1. Data: 2004-07-13 12:53:47

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

cukrem (ciemnym, trzcinowym)
a ile taka atrakcja kosztuje?:)

1. Data: 2004-07-13 12:58:48

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:

> Proszę o proporcje i instrukcje, robię po raz pierwszy. Kupne smakowały mi
> tylko jedne i od 3 miesięcy ich nie ma. A ja tylko wiśniowe jadam.

Oops, ja wszystko robię na oko. Ale poszukam "przepisu podstawowego"
i jeżeli znajdę, to jutro wklepię.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Cebulka prażona