Re: Sok z buraczka -czerwonego surowy

Data: 2009-12-11 22:45:23
Temat: Re: Sok z buraczka -czerwonego surowy
Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> Łączenie tego zjawiska z tzw. "stanem jelit" jest domeną znachorów.
Ponieważ od jakiegoś czasu próbuję u siebie zwalczyć pewną dolegliwośc którą
ja określam "flakową" a lekarze mówią o dolegliwości jelitowej to przy
pewnej okazji spytałem rodzinnego co mam robić a ten mi walnął wykład o soku
z buraka. "Jak będzie czerwone to będziemy badac co jest nie tak".

Coś prawdyw tym może być - nie wiem co - bo nie próowalem tego soku bo go
nie cierpię.

--
Pawełj