Sok z buraczka -czerwonego surowy

1. Data: 2009-11-30 08:23:43

Temat: Sok z buraczka -czerwonego surowy
Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy z punktu widzenia medycznego są może przeciwskazania do
sporządzania
sobie i picia soku z warzywa buraczka czerwonego surowego
ale takiego soku nie gotowanego sporządzone w mechanicznym domowym sokowniku
Jak taki sok wpływa na organizm ?

2. Data: 2009-11-30 10:30:52

Temat: Re: Sok z buraczka -czerwonego surowy
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news pisze:
> [...]
> sobie i picia soku z warzywa buraczka czerwonego surowego
> ale takiego soku nie gotowanego sporządzone w mechanicznym domowym sokowniku

Sumienia nie masz?

Zaraz się dowiesz, że co tam buraczek ale sok w sokowirówce jest be, bo
tarka jest metalowa, coś tam się utlenia a coś innego rozkłada, a w
ogóle to należy zawinąć w szmatkę i rozgnieść i wycisnąć ręcznie.
I że wszyscy, którzy piją soki z sowirówki to się oszukuja i są na
prostej drodze awitaminozy, odwapnienia kości i anemii.

Naprawdę chcesz rozbujać od nowa tego flejma?

--
Maddy

3. Data: 2009-11-30 12:39:29

Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ja nie chce rozbujać nic
Ja poprostu chciałem grzecznie uprzejmie zapytać
czy sok z buraczka który łacznie z sokiem selera w wielu róznych
publikacjach podawany jest
jako przykład zdrowego antyrakowego itd czy rzeczywiście jest zdrowy
i tyle
Dziekuje Przepraszam

4. Data: 2009-11-30 12:42:16

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Maddy pisze:
> [...]
> prostej drodze awitaminozy, odwapnienia kości i anemii.
>
> Naprawdę chcesz rozbujać od nowa tego flejma?

No i to oczywiście zależy od tego z którego roku jest sokowirówka i ile
kosztowała ;)

--
Wkłady kominowe: http://twojkomin.pl

5. Data: 2009-11-30 15:10:42

Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "news" napisał:
> [...]
> publikacjach podawany jest jako przykład zdrowego antyrakowego
> itd czy rzeczywiście jest zdrowy i tyle Dziekuje Przepraszam

jeśli te buraki nie zawierają masy chemi, pestycyduf i sztucznych nawozuf,
oraz nie są genetycznie modyfikowane to są zdrowe, w przeciwnym wypadku
nie:O(
problem tylko w tym czy masz świadomość tego oraz możliwość jakiegokolwiek
wyboru?:O(

6. Data: 2009-11-30 20:11:28

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ja nie chce rozbujać nic
> Ja poprostu chciałem grzecznie uprzejmie zapytać...
Nie pszejmuj się, ona od kilku dni gryzie
wszystko wkoło co się rusza.

A co do soku, nie pamiętam czy pszypadkiem nie obciąża nerek,
ale nie jestem pewna, miesza się go więc zdaj sie z selerowym czy
kapuścianym, czy z ziemniaka, ale tamte też nie są obojętne, więc nie testuj
nim nie sprawdzisz.
Ja mam problem gdy plastikowe części po tarciu soku z buraka mają rysy.
Buraki są twarde, sok pyszny w barszczu,
buraki łomocą czasem, co skutkuje właśnie wyżłobieniami w plastiku.
Pył plastkikowy w jakiejś ilości dostanie się do soku.
Gdy będzie spożyty na surowo - odpowiada to używaniu plastikowej torby,
można pszeboleć, ale po pszegotowaniu? Plastik na ciepło? To mi może nie
zasmakować.

7. Data: 2009-11-30 23:13:41

Od: Marek <n...@p...mi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maddy pisze:
[...]
> Zaraz się dowiesz, że co tam buraczek ale sok w sokowirówce jest be, bo
> tarka jest metalowa, coś tam się utlenia a coś innego rozkłada, a w
> ogóle to należy zawinąć w szmatkę i rozgnieść i wycisnąć ręcznie.

[..]
A może jak ma być sokowirówek lub innych tarek to może kwas buraczany
http://gotowanie.onet.pl/29291,0,1,kwas_buraczany,ks
iazka_przepis.html

--
Marek

8. Data: 2009-12-01 10:47:35

Od: "Jaszczomp" <latarnikk(chlup)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ńe pijće soku z bóraczka bo to straszna trócizna jest. jak szfagier ras
wypił dźeśeńć pif a potem filirzanke sokó z bóraczka to mó śe ńedobże
zrobiuo i móśau iść do óbikaci.

9. Data: 2009-12-01 18:04:42

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> sobie i picia soku z warzywa buraczka czerwonego surowego
> ale takiego soku nie gotowanego sporządzone w mechanicznym domowym sokowniku

jak zaczniesz sikać na czerwono, zbadaj zawartość żelaza (nie samo żelazo we
krwi, ale szereg testów). Jest to taki "domowy" sposób na sprawdzenie
niedoboru żelaza, jeśli takowy występuje, organizm "zasysa" jakiś barwnik z
soku i następuje przesącz przez nerki.

Sok taki jest bardzo zdrowy, chociaż oczywiście nie tak, jak same buraki czy
sok wyciskany w wyciskarkach (ta, był tu długi flejm na ten temat). Jedyny
problem to ewentualna alergia.

Nie radzę jednak pić bardzo dużych ilości takiego soku, jak ze wszystkim można
przedobrzyć - jednostronne pożywienie powoduje rozregulowanie organizmu. Soki
jak najbardziej, ale najlepiej mieszać, jeden dzień z buraka, jeden z
marchewki (znowu "domowy test" - zbytnia zmiana koloru skóry świadczy o
prawdopodobnie słabej pracy tarczycy bądź silnych niedoborach cynku), soki z
jabłek, ze wszystkiego co w ręce wpadnie.

Co do działania przeciwnowotworowego, ma to o tyle sens, o ile jest kompozycją
całej "diety przeciwnowotworowej".

10. Data: 2009-12-01 19:12:05

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak zaczniesz sikać na czerwono,....
>....Jest to taki "domowy" sposób na sprawdzenie
> niedoboru żelaza,

Słyszałam, że to sprawdza nie zawartość żelaza, a stan jelit, zwłaszcza
cienkiego.
Jak zaczniesz sikać na czerwono, to znaczy, że stan jelit nie jest
najlepszy.

gazometriaa
gazometria
gazometria