Sokowirowka

1. Data: 2002-08-13 06:52:43

Temat: Sokowirowka
Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajelo mi sporo czasu jej zakup.
Mam malego Szkraba i chcielbym zeby sie zdrowo odzywial :-)
Nie obeszlo sie bez ucizazliwych testow i zwrotu/wymiany towaru.
Pierwsze byla to sokowirowka firmy Eldom - beznadziejna - zamiast soku
robila sie papka.
Pozniej Moulinex (rowniez do bani) a na koncu Zalmer.
Wywalilem ok. 200 zl, ale sprzet wreszcie poprawnie pracuje.
Sok wychodzi taki jak powinien - klarowny z jablek i gruszek a nie jakas
papka.
Tak wiec, polecam sokowirowki Zalmera a odradzam Eldomu.

1. Data: 2002-08-13 13:52:46

Temat: Re: Sokowirowka
Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkad pamietam to to byl ZELMER ... chyba, ze mowimy o jakichs innychh
firmach ... moze jest jakis niemiecki Zalmer ... ale jesli kupiles polska
sokowirowke to raczej jest to Zelmer ... sprawdzisz? Bo moze ja sie myle?
Moze faktycznie zmienili cos w nazwie.

--
Mattik

1. Data: 2002-08-13 20:38:19

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> [...]
> papka.
> Tak wiec, polecam sokowirowki Zalmera a odradzam Eldomu.

A pierwsz to byla 'Malina'-jedyny bulgarski produkt jaki pamietam.
To bylo cudo! Po zdjeciu oprzyrzadaowaniea do tarcia i wirowania
mialo to wirujaca plastikowa tarcze o stednicy okolo 15 cm, a na samym
srodku plastykowa srube. Przy pomocy tej sruby mocowalem tarcze z
papieru sciernego i byla bezpieczna szlifierka o obrotach 12000 obr/min.
A szlifowac sie na tym dalo wszystko! Od ostrzenia wiertel widiowych,
do obrobki kol zebatych do "mikrusa" /co to takiego?/. Raz nawet
udalo mi sie na tym naostrzyc kose, ktora uprzednio kosilem krzaki.

danka przetarte albo coś w tym stylu
Kto posiada Microvelle plus - Siemensa Top Line electronik ?
Ogorki juz sie kwasza, to jeszcze jakbym mogl prosic ... Smalec
tygielek do kawy w Lublinie
Re: Netykieta a psychopatyczni Straznicy Sieci