Solaria

1. Data: 2004-08-03 16:31:14

Temat: Solaria
Od: "Anatha" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-) Nigdy nie chodzilam na solarium...czas zaczac :> Mam pare pytan...
1) Jakie kosmetyki powinnam stosowac?Slyszalam,ze sa rozne "przyspieszacze"
opalania...a nawet specjalne pigulki. Co Wy na to?
2) po czym poznac dobre solaria ?Czy sa jakies rodzaje ?

Z gory wielkie za wszelkie uwagi i sugestie :-)

1. Data: 2004-08-03 18:08:29

Temat: Re: Solaria
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anatha wrote:
> Witam :-) Nigdy nie chodzilam na solarium...czas zaczac :>

A co? Ustawa jakaś nowa?:-)

Mam pare
> pytan... 1) Jakie kosmetyki powinnam stosowac?Slyszalam,ze sa rozne
> "przyspieszacze" opalania...a nawet specjalne pigulki. Co Wy na to?

Wszelkie olejki i przyspieszacze dostaniesz w solarium - jeśli
wybierzesz dobre to na pewno wszystko będą mieli duży wybór. Powinni
mieć większość kosmetyków w jednorazowych opakowaniach. Po prostu
wybierzesz sobie te, które działają najlepiej. Pigułki są karotenowe.
"Przyspieszają" opalania na zasadzie czasowego barwienia skóry. Jeśli
będzie się brało długo i dużo to skóra będzie pomarańczowawa i mogą
pojawić się kłopoty z wątrobą

> 2) po czym poznac dobre solaria ?Czy sa jakies rodzaje ?

Im nowsze lampy tym mniej szkodliwe. Są też solaria turbo:-) Przypilnuj
żeby przed Twoim wejściem, dokładnie zdezynfekowali leżankę, albo
podłogę w solarium stojącym.

> Z gory wielkie za wszelkie uwagi i sugestie :-)

Parę uwag :-) Lepiej być bladym niż przesadzić i spalić się na
pomarańczowo-żółtą "skwarkę". No i solarium powoduje wytwarzanie przez
skórę wolnych rodników, które są przyczyną powstawania zmarszczek. Jeśli
masz dużo znamion barwnikowych to lepiej w ogóle zrezygnuj - mogą się
uaktywnić w wyniku działania promieni. W każdym razie obserwuj wszystkie
pieprzyki swoje... Obserwuj skórę - czasem można dostać uczulenia albo
potówki.

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-08-03 18:41:57

Od: "SloMa" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anatha" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> 2) po czym poznac dobre solaria ?Czy sa jakies rodzaje ?
>
> Z gory wielkie za wszelkie uwagi i sugestie :-)

a tak poza tym, to troszku dziwne w srodku lata na solarium sie wybierac...

1. Data: 2004-08-03 19:39:21

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Aug 2004 20:41:57 +0200, in pl.rec.uroda "SloMa"
<t...@a...pl> wrote in <ceom44$r75$1@news.onet.pl>:

>a tak poza tym, to troszku dziwne w srodku lata na solarium sie wybierac...

bo?

an.

1. Data: 2004-08-03 21:08:21

Od: "SloMa" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo?

bo swieci slonce??

1. Data: 2004-08-03 21:11:20

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Aug 2004 23:08:21 +0200, in pl.rec.uroda "SloMa"
<t...@a...pl> wrote in <ceoulq$r91$1@news.onet.pl>:

>bo swieci slonce??

nie widzę związku.

po pierwsze: nie każdy lubi leżeć na słońcu

po drugie: nie każdy ma gdzie leżeć na słońcu

po trzecie: nie każdy ma czas leżeć na słońcu

po czwarte: u mnie od dwóch dni pada, a i przedtem było mało
zwrotnikowo. chyba ze dwa popołudnia spędziłam w kostiumie w ogrodzie.

an.

1. Data: 2004-08-03 23:03:30

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

SloMa wrote:

> bo swieci slonce??

Gdzie?

Bo ja sie w tym roku opalalam wszystkiego dwa dni :/

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-08-03 23:42:26

Od: RusH <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SloMa" <t...@a...pl> wrote :

> bo swieci slonce??

i ?

Pozdrawiam.
--
RusH //
http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

1. Data: 2004-08-04 10:49:12

Od: veronika <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak poza tym, to troszku dziwne w srodku lata na solarium sie
wybierac...

jakiego lata?

Weronika

1. Data: 2004-08-04 12:26:50

Od: RusH <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agba" <a...@n...autograf.pl> wrote :

> Na pewno nie korzystaj z solariów tzw Turbo!!!!!! Są bardzo
> niezdrowe.

tz 20 minut w normalnych _nie turbo_ (czyli zwykle lampy starego typu)
bedzie zdrowsze od 5 minut turbo ? :) oj nie.

> A zamiast
> karotenowych tabletek lepsza jest marchewka

Wychodzi prawie na to samo, nie liczac ilosi marchewek jakie musialaby
wchlonac.

> i witaminy A+E.

Teraz praktycznie kazdy betakaroten ma w sobie.

Pozdrawiam.
--
RusH //
http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019
Like ninjas, true hackers are shrouded in secrecy and mystery.
You may never know -- UNTIL IT'S TOO LATE.

kremy przeciwzmarszczkowe i 25 lat
Guerlain Herba Fresca - dostępne pojemności
[szukam] kosmetyki Laura Vandini
wrastające paznokcie
szukam dermatologa