Solaris Getto made by Robakks

11. Data: 2010-01-23 11:40:19

Temat: Re: Solaris Getto made by Robakks
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> "DLO20" <d...@g...pl>

> Ikselka ma wszystko co powinna mieďż˝ 100% KOBIETA:
> seksappel, uczuciowo�� i niebanalne, w�asne przemy�lenia.
> Jej tďż˝ to farciarz. :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>ďż˝<~
> mi�o�nik m�dro�ci i nie tylko :)
Ikselka nie jest kobietą bałwanie w ........100% , ma dużo cech
męskich, nie skomle tak jak np; Robakks w swoich postach. Gdzie ty
widzisz seksapil jak mamy wyrachowaną obłudną moralność robioną na
zimno. Tak rzeczywiście własne przemyślenia, dokładnie takie jak w
radio maryja, albo ocucona jakim opium, lub uderzeniem w latarnie
jest.
Acha uczuciowość wymieniłeś, to pies ma więcej uczuć jak zagryza
przechodnia niż Ikselka, ....czasem nie wysysa szpiku.;)

12. Data: 2010-01-23 11:53:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

Robakks napisał(a):
> [...]
Acha uczuciowość wymieniłeś, to pies ma więcej uczuć jak zagryza
przechodnia niż Ikselka, ....czasem nie wysysa szpiku.;)

A ile razy zagryzał Cię globciu pies na ulicy? Jak często wysysał Ci szpik?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

13. Data: 2010-01-23 12:00:45

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
> [...]

> wymieniłeś, to pies ma więcej uczuć jak zagryza przechodnia
> niż Ikselka, ....czasem nie wysysa szpiku.;)

rotfl ;)
Jeśli Ty Droga de Renal tak postrzegasz wszystkie kobiety,
demonstrując ZAZDROŚĆ - to nie dziwota, że żadna blądyna
Cię nie chce ;DDD
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

14. Data: 2010-01-23 12:10:57

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
> A ile razy zagryzał Cię globciu pies na ulicy? Jak często wysysał Ci
> szpik?

Przecież chyba wiesz/pmiętasz , że glob ma artystyczne inklinacje ?
Więc łatwo zauważyć ,że to była przenośnia .

Chodziło zapewne o owCzarka na grupie psp :-)

15. Data: 2010-01-23 13:02:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> Jeśli Ty Droga de Renal tak postrzegasz wszystkie kobiety,
> demonstrując ZAZDROŚĆ - to nie dziwota, że żadna blądyna

No nie wiem czy ci zazdroszczę tych twoich skłonności do trupich
ikselek, ale żeby się tym chwalić, to już przesadziłeś.........

Z PAMIĘTNIKA NEKROFILA... ROBAKKSA
Biegałem z łopata po cmentarzu i nie mogłem się zdecydować, cztery
świeże groby, do świtu tylko sześć godzin a kutas świerzbi.
Postanowiłem więc zerżnąć najbliższego truposza. Podszedłem do świeżo
usypanego grobu, rozjebałem w cholerę wszystkie wieńce kwiaty i tego
rodzaju pierdoły. Krzyż wyrwałem i wpierdoliłem odwrotnym końcem w
pobliski trawnik. W ten sposób z grobu został tylko nasyp ziemi. Tak
była świeża, wczorajsza, pulchna i jeszcze nie zbita przez deszcz.
Zabrałem się do kopania. Szło mi to dość szybko bo pod nosem po
cichutku podśpiewywałem sobie hitlerowskie marsze bojowe. Moja łopata
niczym widły rozładowujące wagon żydów zagłębiała się coraz głębiej i
głębiej. Kopałem tak aż natrafiłem na jakiś twardy przedmiot. Teraz z
moich ust zamiast dziarskiej aryjskiej piosnki rozległo się głośne:
- co jest kurwa!!!.
Ale zamknąłem mordę natychmiast, nie chciałem żeby ktoś mnie usłyszał.
Powoli i delikatnie wygarnąłem piach i zobaczyłem piękną dębową
trumnę z mosiężnymi okuciami i pięknymi zdobionymi listwami. Tak się
podjarałem że mało brakowało żebym się spuścił w gacie. Rozwaliłem
więc majestatycznie wieko siekierą i zobaczyłem ją. Była to zajebista
kobitka wiek około 78 - 80 lat. Ubrana była w szałową czarną sukienkę
typu babka Franka fashion sięgającą aż do kostek i białe wełniane
majtki z krótkimi nogawkami. Jej rzadkie siwe włosy spływały
delikatnie po bladej
pomarszczonej twarzy aż na nadgryzione zębem czasu ramiona i oplatały
obwisłe i długie jak murzyński kutas cycki. Jej oczy patrzyły ponuro
na mnie jakby chciały powiedzieć "weź mnie" (No dobra poniosło mnie
trochę! Wcale nie miała włosów ani nawet głowy! Odjebało jej w jakieś
katastrofie lotniczej i nie znaleźli albo jakiś pierdolnięty naukowiec
ją odciął żeby zrobić frankensztajna czy jaki huj tego już nie wiem).
Począłem wyciągać swoją wybrankę z grobu. Jednak przy tej operacji
odpadła jej noga, sheise - zakląłem pod nosem w języku panów - te żydy
z prosektorium już nawet nogi porządnie nie potrafią przyszyć.
Rzuciłem na nią okiem, wziąłem do ręki, powąchałem wyglądała dość
zajebiście powyżej wieśniackiego pantofla (który zdjąłem i
wypierdoliłem w cholerę tłukąc przy tym dwa znicze na sąsiednich
grobach) w stylu lat dwudziestych (takiego jakie zwykły nosić stare
pokurczowate babki) było kolano a nad nim wisiał jeszcze kawał mięsa
które kiedyś pewnie było udem z wystającą połamaną piszczelą. Trudno
schowam, zabiorę ze sobą, później się to wygotuje i zje - pomyślałem.
Zawlokłem ją do wielkiego pentagramu wyrytego trzonkiem łopaty na
cmentarnej ścieżce. Zapaliłem świece i zabrałem się do roboty.
Ściągnąłem jej grube wełniane majtki po czym rozpiąłem swój rozporek i
wyciągnąłem mojego pięknego aryjskiego huja (który stał na baczność
już od przeszło godziny). Włożyłem go i zacząłem poruszać go ruchem
posuwisto zwrotnym, tam i z
powrotem, tam i z powrotem, tam i z powrotem, achhhhhh na samą myśl...
(o przepraszam wybiegłem na chwile do łazienki, rozumiecie?? pewnie że
rozumiecie! przecież znacie to z praktyki kiedy oglądaliście strony
pornograficzne, po prostu nie chciałem po plamic klawiatury). Gdy już
się zaspokoiłem leżałem tak na niej jeszcze przez chwilę gdy nagle
poczułem coś śliskiego i zimnego przesuwającego się po mojej nodze
więc zerwałem się na równe nogi (nie to nie to co myślicie nie mogła
się ruszać przecież nie miała głowy!!). Zobaczyłem jak z jej źle
zszytej otrzewnej (cholerne zapijaczone żydowskie nieroby w
prosektorium) wylazło zerwane jelito z którego pociekł po mojej nodze
płynny kał. Kanister z benzyną (wyjebiście napakowaną oktanami - w
końcu podpierdoliłem z Rollsa proboszcza) stojący w krzakach i będący
dotychczas tylko biernym obserwatorem wydarzeń miał się teraz stać ich
uczestnikiem. Chwyciłem go, uniosłem do góry szybkim ruchem aryjskiego
wojownika i wylałem całą zawartość na trupa po czym podpaliłem go (a
co się będę pierdolił!) chwyciłem nogę i uciekłem w
zarośla.
Było południe następnego dnia. Noga sielsko gotowała się w kuchni a ja
oglądałem w telewizji materiał filmowy, poprzedzony ostrzeżeniem
spikera że jest on przeznaczony tylko dla "ludzi o mocnych nerwach".
Opowiadał on o niezidentyfikowanej grupie satanistycznej która
poprzedniej nocy zdewastowała grób na miejscowym cmentarzu i
zbezcześciła zwłoki. Podobno na miejscu zbrodni znaleziono kanister po
benzynie. Redaktor mówił że miejscowa ludność jest zbulwersowana i
przestraszona tym incydentem.

Ale ja nie byłem przestraszony, byłem szczęśliwy byłem ZASPOKOJONY!!!!
Co przeżył i doświadczył opisał:
Robakks i się podpisałem, bez podpisu ani rusz.

16. Data: 2010-01-23 13:25:38

Od: Robakks <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 14:02, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> Co przeżył i doświadczył opisał:
> Robakks i się podpisałem, bez podpisu ani rusz.

Napisz mi Robakksik: czy to działo się naprawdę, czy w Twojej
wyobraźni? :-)
_______
globcio

17. Data: 2010-01-23 15:02:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Więc łatwo zauważyć ,że to była przenośnia .
>
> Chodziło zapewne o owCzarka na grupie psp :-)

A ze mnie po prostu straszny prostak. Jak ktoś pisze, że go zagryzają psy na
ulicy- a mieszka w moim mieście, to sobie myślę, że chodzi w miejsca, w
których ja nigdy nie byłem:-). Jeśli chodzi o artyzm- no cóż, kiedyś uważano
Nikifora za artystęi przedstawiciela twórczości naiwnej. Dziś glob IMO jest
taką mieszanką Nikifora i Nieznalskiej (NN).

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

18. Data: 2010-01-23 16:12:44

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uważano Nikifora za artystęi przedstawiciela twórczości naiwnej. Dziś glob
> IMO jest taką mieszanką Nikifora i Nieznalskiej (NN).

Nie rozwodząc się zbytnio - hasło głab
kojarzy mi się z "Małpa w kąpieli".

19. Data: 2010-01-23 20:13:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie rozwodząc się zbytnio - hasło głab
> kojarzy mi się z "Małpa w kąpieli".
>
> pozdrawiam

W żadnym razie do rozwodzenie się zbytnio Cię nie namawiam:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.