Sorki, kolejne głupie pytanie

1. Data: 2003-04-03 22:35:14

Temat: Sorki, kolejne głupie pytanie
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z serii "intymnej". Na samym poczatku BARDZO prosze o rzeczowe odpowiedzi,
ewentualne zlosliwe uwagi n priv (lub przemilczec). I dodam ze pytanie jest
czysto teoretyczne.: Po czym rozpoznac, czy kobieta w ciągu ostatnich
godzin odbywała stosunek plciowy.

2. Data: 2003-04-04 22:44:58

Temat: Re: Sorki, kolejne głupie pytanie
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <b6l19s$b8i$1@atlantis.news.tpi.pl> Magister napisał(a):
> [...]
> ewentualne zlosliwe uwagi n priv (lub przemilczec). I dodam ze pytanie jest
> czysto teoretyczne.: Po czym rozpoznac, czy kobieta w ciągu ostatnich

Zapach. O ile nie wyperfumowała się po fakcie i nie umyła szczegółowo,
to wystarczy się nad nią nachylić. :)))
--
Samotnik
Rejs w długi weekend majowy w Chorwacji - www.zagle.org.pl - sprawdź!

3. Data: 2003-04-05 13:48:32

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magister <a...@w...pl> napisał(a):

>Po czym rozpoznac, czy kobieta w ciągu ostatnich
> godzin odbywała stosunek plciowy.

Wachac krocze! Jezeli czyjesz zapach spermy, gumy lub mydla to na 100%
babsko sie puscilo:-(

4. Data: 2003-04-09 09:15:53

Od: "stanowisko5" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po permanentnym uśmiechu na twarzy!

5. Data: 2003-04-09 11:19:07

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie ma sensu tego sprawdzać. Zapach mydła o niczym nie świadczy (tylko dobrze o
kobiecie, że się myje). Można ewentualnie sprawdzić poziom jej popędu (jest
chętna czy nie), ale to też jest słaby wskaźnik. Praktyczna uwaga: jeśli jest
chętna, to nie sprawdzaj tego, tylko ładuj. Jak nie jest chętna to odczekaj.
Obserwuj. Czy nie bywa w domu mniej niż ostatnio? Czy nie mówi, że ma spotkania
z koleżankami albo więcej pracy? Czy nie zauważyłeś jakiejś niekorzystnej
zmiany w jej nastawieniu do Ciebie? Jeśli możesz sobie na te trzy pytania
odpowiedzieć "Tak" to prawdopodobnie miała...

6. Data: 2003-04-09 11:21:48

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zaznaczam, że moja wypowiedź jest również "czysto teoretyczna". Odzwierciedla
moje generalne podejście do tego typu spraw.

7. Data: 2003-04-09 21:46:05

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaznaczam, że moja wypowiedź jest również "czysto teoretyczna".
Odzwierciedla
> moje generalne podejście do tego typu spraw.

sorki ze pytam...mialem wrazenie, ze pisales iz cos wykladasz na
uczelni....z babskiej ciekawosci spytam..co?
chyba, ze zle sledzilem i nie o Ciebie chodzi...to przepraszam;-)

casus

8. Data: 2003-04-11 06:24:11

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> sorki ze pytam...mialem wrazenie, ze pisales iz cos wykladasz na
> uczelni....z babskiej ciekawosci spytam..co?
> chyba, ze zle sledzilem i nie o Ciebie chodzi...to przepraszam;-)
>
> casus

Prowadzę zajęcia z patofizjologii dla studentów III roku medycyny.

9. Data: 2003-04-11 14:50:39

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prowadzę zajęcia z patofizjologii dla studentów III roku medycyny.

aha....pytalem dlatego, ze troche dziwnie jak na pracownika pedagogicznego
odpowiadales...
ale w koncu to nie moj problem...:-)

casus

prezerwatywa