Sos Worcestershire

1. Data: 2001-05-25 13:22:34

Temat: Sos Worcestershire
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą przeżyłam szok - przygotowałam sobie danie skropiwszy je
obficie tym sosem, ze świeżo otwartej butelki, firmy tej co zawsze kupuję
czyli Lea&Perrins. Od dawna stosuję go w kuchni i bardzo mi odpowiada jego
smak. A dziś po wzięciu pierwszego kęsu do ust doznałam nagłego wyjścia oczu
z orbit, takie było hot! Winowajcą okazał się sos, spróbowałam i miałam
wrażenie że zrobili go na bazie jakiejś piekielnej papryki. Chociaż różne
anegdoty o mnie krążą to chyba zauważyłabym że on taki ostry już wcześniej?
Byłam przekonana że jest raczej łagodny. Może ktoś mi powie czy to mnie się
po...iło czy producentowi?

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-05-25 13:44:39

Temat: Re: Sos Worcestershire
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekko ostry to on jest, ale bez przesady. Widodznie kupilas buteleczke
napelniona osadami z dna kadzi :)))))

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
http://alebranie.agsmedia.pl/fotonikki
r...@p...pl
--------

1. Data: 2001-05-25 13:54:11

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie padlas ofiara falsifikatu z dalekiego wschodu, oni staraja sie
podrobic wszysko co mozna sprzedac.
A to adres do firmy, mozesz sobie poczytac o skladnikach tego sosu, nie ma
prawa byc "HOT"
http://www.lea-and-perrins.com/products/worcestershi
re.html

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-05-25 15:29:00

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No pięknie, lecę z tym dziadostwem do kubła...

Agata Solon, naturalna

TERYNA
warzywa na targu- prośba
Zamrozić botwinkę?