Zamrozić botwinkę?

1. Data: 2001-05-25 11:38:51

Temat: Zamrozić botwinkę?
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
czy ktoś z Was zamroził kiedy botwinkę?
Jeszcze tylko przez kilka tygodni będzie na rynku, a ja ją tak uwielbiam!
Nie mogę jednak paść rodzinki tym samym zielskiem przez wszystkie weekendy,
bo mi wymówią w końcu kuchnię.
Można to to zamrozić?
A jeżeli to w jaki stanie - surowym pokrojonym czy też może podgotowanym?
Nie będzie z tego potem jakaś breja niewymowna?
Podpowiedzcie please!

--
Ania K.

1. Data: 2001-05-25 12:22:47

Temat: Re: Zamrozić botwinkę?
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

pokroj, włóż do plastikowego, zamykanego pudełka i do zamralnika.
przechowuje sie znakomicie, tak jak koperek i szczaw.
kachna
Ana napisał(a) w wiadomości: <9elgc7$nq8$1@news2.ipartners.pl>...

1. Data: 2001-05-25 12:26:57

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> pokroj, włóż do plastikowego, zamykanego pudełka i do zamralnika.
> przechowuje sie znakomicie, tak jak koperek i szczaw.
> kachna

Dzięki, zaraz lecę kupić większą ilość. A wieczorem już tylko kroić i kroić
AniaK

1. Data: 2001-05-25 21:16:19

Od: "Cezary Gmyz" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w kwestii podobnej czyli warzyw sezonowych a konkrertnie szparagów. Też
się zastanawiałem jak ocalić ich smak bo za kilka dni przypadnie szczyt
szparagowych żniw i zastanwiam się czy szparagi można mrozić i ewentualnie
jak to robić: czy je myć, czy blanszować przed morożeniem a może wręcz
gotować? Podobnie zastanawiam się jak z tą botwinką: myć czy nie przed
mroźeniem, czy buraczki z botwinki też kroić czy zostawić w całości.
Czarek

Lekki tort czekoladowy
RE: Troszke zawiedziony...
Czy mozna prosic o pomoc