Sos czosnkowy

1. Data: 2001-06-19 14:52:01

Temat: Sos czosnkowy
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie wszyscy to potrafią zrobić, ale niestety nie ja. Jak się robi sos
czosnkowo - jogurtowy taki do gyrosu. No i jak by jeszcze ktoś podrzucił mi
ciekawy przepis na pikantny sos pomidorowy do pizzy. Niestety z sosami
jestem w tyle i nie bardzo potrafię je robić.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-06-19 15:46:21

Temat: Odp: Sos czosnkowy z dygresją
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9gnp0m$nh1$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ciekawy przepis na pikantny sos pomidorowy do pizzy.
Niestety z sosami
> jestem w tyle i nie bardzo potrafię je robić.

Ja niestety z proporcjami nie pomogę ale jedynie służe
pomocą ze składnikami i dygresją
Na głuchej suwalszczyźnie bezrobotne małzeństwo zaprosiło
nas i swoich znajomych na grilla.
Ile ci państwo pracy i serca włożyli w przygotowanie?!
-szaszłyki z konserwowana papryką, boczkiem i cebulką
-śliwki owijane boczkiem i faszerowane Całym ząbkiem czosnku
( aż było trudno zgadnąć co to jest- zachowywało się jak
migdał )świetne
- konserwowany kalafior, ulęgałki i patison
-owa spirytusowa nalewka i inne kurczakowe cuda
Do tego przygotowano ów sos.
gęsta śmietana, z porcją majonezu, furą czosnku i uczciwą
porcją majeranku, doprawione pieprzem i solą. ( dziewczyny
wiem że to dla pośladków zabójcze)
z proporcjami jest raczej ciężko bo to zależy od oka.
Ja lubię przygotować ow sos ( niestety) z gęstej śmietany,
ziół prowansalskich ( bazylia w szczególności), czosnku w
mega dawce, kropli cytryn, pieprzu i soli. Staram się
przygotować go wcześniej. A majeranek ma w sobie tutaj dużo
uroku.nie daję majonezu a jogurtem ewentualnie rozwadniam.
Turcy lubią dodać świeżą miętę ( ale to ze względu na barani
i jagnięci charakter mięsa )
AgataW.

1. Data: 2001-06-19 17:18:56

Temat: Re: Sos czosnkowy
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawy przepis na pikantny sos pomidorowy do pizzy. Niestety z sosami
> jestem w tyle i nie bardzo potrafię je robić.

Zerknij tutaj:
http://gotowanietosztuka.republika.pl/pizza.html

Jola
L-L

1. Data: 2001-06-20 07:21:08

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już zaglądam Dzięki

1. Data: 2001-06-20 07:22:07

Temat: Re: Sos czosnkowy z dygresją
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem niewymownie dzwięczna za przepis
Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uroku.nie daję majonezu a jogurtem ewentualnie rozwadniam.
> Turcy lubią dodać świeżą miętę ( ale to ze względu na barani

Grill ogrodowy
kuchnia baskijska i hiszpanska - zapowiedz!
Restauracyjka Turecka BEREKET - konkurs
Dorota B.
Miesko po zachodnioafrykansku, czyli...