Sos na winie - prosba o porade

1. Data: 2001-10-08 06:14:39

Temat: Sos na winie - prosba o porade
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawca jest wino "Ludwik XIV", biale, polslodkie. Zachcialo mi sie zrobic
piersi z indyka w takim sosie. Piersi pokroilam w paski, podsmazylam na
tluszczu. Gdy juz byly podsmazone dodalam wina, smietany, soli, pieprzu i troche
cukru. No i nici ..... sos czuc drozdzami. Co dodac aby sos byl smaczny?
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-08 06:38:27

Temat: Re: Sos na winie - prosba o porade
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>cukru. No i nici ..... sos czuc drozdzami. Co dodac aby sos byl smaczny?

wyjac z sosu skarpetki Ludwika...
a tak poza tym to moze gotowac ten sos i gotowac (na wszelki
wypadek wyjmij indorowe czesci z sosu). moze to diziala jak z
dodaniem do sosow - bez przykrycia go powoli gotowac a zapaxh
ocotowaty ucieknie a zostanie sam posmaczek..a wlasnie - co tak
rano siegasz po Ludwika??

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-08 06:40:23

Temat: Odp: Sos na winie - prosba o porade
Od: "Kasia Burchardt" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
troche
> cukru. No i nici ..... sos czuc drozdzami. Co dodac aby sos byl smaczny?

to juz o 8 rano obiadek robisz?
dzielna dziewczyna

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-10-08 06:53:00

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:rai2st0lmam7df0a47q4qt39p9c91kqbul@4ax.com...
: wyjac z sosu skarpetki Ludwika...
hehehe ... no, jakby tak historycznie .. to do najczystszych rzeczywiscie nie
nalezeli ;o))

[...]
- ok. do zagotowania ziemniakow bedzie sie wyparowywac

a wlasnie - co tak
: rano siegasz po Ludwika??
- juz wczoraj podszykowalam obiad na dzisiaj, bo nie cierpie leciec do domu gdy
naczytam sie tu o takich pysznosciach, a w domu nic nie podszykowane, a w
brzuchu gra orkiestra deta ;o)
pozdr. Wilma

:
: Krysia
: K.T. - starannie opakowana
: ____________________________________________________

1. Data: 2001-10-08 07:23:25

Od: "Artur O." <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> Sprawca jest wino "Ludwik XIV", biale, polslodkie. Zachcialo mi sie zrobic
> piersi z indyka w takim sosie.

Wina polslodkie nie nadaja sie do sosow. Lepsze byloby wytrawne lub
polwytrawne

AO

1. Data: 2001-10-08 08:04:42

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur O." <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
:
[...]
Aaa! ....;oO
dzieki!
Wilma

1. Data: 2001-10-08 09:32:00

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Artur O. <r...@p...wp.pl> wrote:

> Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisa" w wiadomości
>
> Wina polslodkie nie nadaja sie do sosow. Lepsze byloby wytrawne lub
> polwytrawne

Mysle, ze nie w tym problem. Do sosu mozna uzyc nawet slodkiego wina --
oczywiscie do odpowiedniego sosu. Jezeli jednak bylo czuc drozdzami, to
podejrzewam, ze gatunek wina podly. Sama nazwa "Ludwik XIV" juz jest
podejrzana. A do gotowania nie nalezy nigdy uzywac win, ktore nie
speawilyby przyjemnosci wypite.

Wladyslaw

1. Data: 2001-10-08 09:41:21

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
[...]

Przyznam Ci sie szczerze, ze kiepski ze mnie smakosz. Z win to raczej tylko
winka ziolowe lubie delektowac. Dopis Bordoux pod nazwa "Ludwik XIV" sugerowal,
ze to bedzie dobre wino. W smaku bylo ciut kwasnawe, ale polslodkie.
pozdr. Wilma
PS. No i co z tym fantem? Tak jak pisala Krysia Starannie Opakowana?
Wygotowywac? ;o)

1. Data: 2001-10-09 05:58:35

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@s...pl> wrote:

> PS. No i co z tym fantem? Tak jak pisala Krysia Starannie Opakowana?
> Wygotowywac? ;o)

Wylac. Na przyszly rz kupic lepsze wino.

Wladyslaw

1. Data: 2001-10-09 06:11:10

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
: {Wilma} <w...@s...pl> wrote:
:
:
[...]

Tylko mieska szkoda. No ale coz ... skoro szef kaze! ;o)
Dziekuje.
pozdrawiam Wilma

Re: Proszę o przepisy
The World is changing: Do you want to survive?
Curry z ciecierzycy i ziemniakow - latwe
Uwaga, maka z robakami w Geancie.
nowości w galerii