Sos pieprzowy

1. Data: 2012-11-16 17:12:59

Temat: Sos pieprzowy
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję przepisu na sos pieprzowy. Moje poszukiwania znalazły inspirację w
podawanym w Białymstoku w barze Eljot takim właśnie sosie do golonki. Kto był to wie
o czym mówię.Sos ma pomarańczowy kolor i nie ma w nim całych ziaren pieprzu. Może
ktoś ma pomysł na przepis?

Pozdrawiam
Cezar

2. Data: 2012-11-20 21:25:41

Temat: Re: Sos pieprzowy
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piepsz, zwłaszcza czarny w nadmiaże, może powodować świeżb.

3. Data: 2012-11-20 21:56:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-20 22:25, Stokrotka pisze:

> Piepsz, zwłaszcza czarny w nadmiaże, może powodować świeżb.

Ten piepsz:
http://amin1363.blogfa.com/post/119/Sarcoptes-Scabie
i ? :P

4. Data: 2012-11-20 23:02:18

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Piepsz, zwłaszcza czarny w nadmiaże, może powodować świeżb.

Ja pierdolę, jedno zdanie, tylko jedno zdanie....

5. Data: 2012-11-20 23:18:09

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-21 00:02, Andy Niwinski pisze:

> Ja pierdolę, jedno zdanie, tylko jedno zdanie....

Czysta forma :)

6. Data: 2012-11-22 08:29:26

Od: "bb0702" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

morze

7. Data: 2012-11-28 10:48:50

Od: "jerzy.n" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Piepsz, zwłaszcza czarny w nadmiaże, może powodować świeżb.

Od piepszenia mozna dostac swiezb ,ciekawe spostrzeżenie,ja tam lubię
ryzykować ...

8. Data: 2012-11-28 13:27:19

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerzy.n" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

> Od piepszenia mozna dostac swiezb ,ciekawe spostrzeżenie,ja tam lubię

oj, świeszp jest groźny dla piepszenia... A wiejski to jest kalectwo (co
widac na Wiejskiej)
pozdr
Stefan

Jaja kurze