Śliwka Nałęczowska - inspiracją :-)

1. Data: 2012-11-14 00:38:32

Temat: Śliwka Nałęczowska - inspiracją :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój świeżo nabyty (za sprawą sąsiadki) zachwyt "Śliwką Nałęczowską" z
Solidarności (zeżartą wspólnie z MŚK jak dotąd w ilości kilogramów dwóch -
vide Makro, gdzie 1 kg w torebce kosztuje 30 zł, podczas gdy 35 dag w
kartoniku tyle samo...) trwa - i tak mi w oko wpadł jeden przepis:
http://sweet-art-sweet.blogspot.com/2010/09/urodzino
we-ciasto-sliwka-w-czkoladzie.html
To musi być pyszne ciasto. Zrobię je najpierw w wersji oryginalnej jak na
stronie, ale już mi się w głowie kluje wariacja - no bo jakże inaczej,
zawsze musze coś zmienic - piernikowa, na Wigilię, z migdałową kruszonką na
wierzchu, na niej czekolada... :-)
(by XL)