Soya w Pyrogrodzie

1. Data: 2004-10-18 17:48:56

Temat: Soya w Pyrogrodzie
Od: "Matijaz" <mathias@nie_spamuj.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Czy ktos z Poznaniakow moze orientuje sie gdzie w tym pieknym choc ostatnio
nieco mokrym miescie mozna zakupic soje? Widzialem cos sojo-podobnego w
biedronce, ale bylo drogie i dziwnie wygladalo.
Pozdrawiam
Matijaz

1. Data: 2004-10-18 17:55:39

Temat: Re: Soya w Pyrogrodzie
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-18 19:48:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Matijaz* skreślił te oto słowa:

> [...]
> nieco mokrym miescie mozna zakupic soje? Widzialem cos sojo-podobnego w
> biedronce, ale bylo drogie i dziwnie wygladalo.

Piotr i Paweł - na pewno na Gronowej
Sklepy ze zdrowa żywnoscią - Fredry, Podgórna, Zeylanda.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-10-18 21:47:10

Od: "Matijaz" <mathias@nie_spamuj.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piotr i Paweł - na pewno na Gronowej
> Sklepy ze zdrowa żywnoscią - Fredry, Podgórna, Zeylanda.

A gdzie najtaniej? ;)

1. Data: 2004-10-19 08:13:52

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-18 23:47:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Matijaz* skreślił te oto słowa:

> A gdzie najtaniej? ;)

Nie mam pojęcia. Soję kupuję tak rzadko, że jej cena nie ma dla mnie
znaczenia.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

jaki chlebek