Spaghetti BEZ pomidorów i śmietany

11. Data: 2007-11-13 20:46:50

Temat: Re: Spaghetti BEZ pomidorów i śmietany
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Fishman pisze:
> Witam!
>
> Pytanie w ramach kuchni dla alergików.
> Jaki sos do spaghetti nie wymagający dodatku pomidorów i śmietany? Może jakaś
> wariacja pesto? Szpinak? Duże ilości sera też odpadają.
>
> Fishman

głupi pomysł, lepiej rzryć sam szpinak bez makaronu, no ale skoro musisz
miec spaghetti to kurvva z pomidorami, a jak ci przeszkadzają to nie
jedz i jusz kmiocie

12. Data: 2007-11-13 21:04:22

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> "Fishman" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Najlepiej zrob se kurwa spaghetti bez makaronu.

ROTFL

13. Data: 2007-11-13 22:21:51

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> sos winegret na cieplo?

Niezapomniane przeżycie.

--
richo

14. Data: 2007-11-14 06:34:14

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> <prywata>
> A jak oceniasz rzeczoną książkę?
> </prywata>

Ta pani to żona jakiegoś włoskiego dyplomaty w Polsce (albo cos
pokręciłem). Jako że starała sie dogodzić mężowi włoskim jedzeniem, to
musiała zrobić "po włosku" z polskich składników :-) No i z tego jej ta
książka wyszła :-) Książka dosyć gruba i w przepisy zasobna, parę rzeczy
juz było robionych, ale szczegóły zaciera już ojciec Czas :-)

Stalker

15. Data: 2007-11-14 08:52:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> sos winegret na cieplo?

A czemu nie? Samego winegretu się nie podgrzewa, tylko dodaje do
ciepłego makaronu. Tak mniej więcej wygląda też włoskie spaghetti aglio
d'olio tylko bez tych warzyw, zresztą ktoś już poniżej podawał przepis.

Pozdrawiam
Ewa

16. Data: 2007-11-14 21:54:59

Od: Joanna Konopka <j...@j...plus.com> szukaj wiadomości tego autora

Fishman wrote:
> [...]
> Jaki sos do spaghetti nie wymagający dodatku pomidorów i śmietany? Może jakaś
> wariacja pesto? Szpinak? Duże ilości sera też odpadają.

Ja robie na kilka sposobow:

1. Sos serowo-pieczarkowy.
Nie wiem czy dobry dla Ciebie, bo wymaga serka Philadelphia
Pieczarki podsmazyc z cebulka
Dorzucic serek
Podgrzac, az serek sie rozplynie
Polac makaron

2. Sos krewetkowy
Na oliwie podsmazyc cebulke i czosnek
Zalac rosolem, przyprawic, dodac np papryke, pomidory, szparagi czy na
co tam kto ma ochote. Dusic z pol godzinki
Na osobnej patelni usmazyc krewetki na masle
Dodac pod koniec duszenia do sosu
Podawac z makaronem

3. Podsmazyc bekon i cebulke. Ja dodaje pieczarki, papryke, zielony
groszek, szparagi, cukinie, pomidory w zaleznosci od rodzaju makaronu i
tego na co mam ochote.
Podsmazyc i wymieszac z makaronem. Polac jajkiem. Poczekac moment az sie
zetnie.

Kazdy z przepisow doprawiamy wg uznania. Pieprz, papryka, bazylia,
oregano, pietruszka (uwielbiam i dodaje do wszystkiego :)

Smacznego

Joasia

17. Data: 2007-11-15 10:56:10

Od: Pasibrzuch <J...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lis, 11:03, "Fishman" <d...@p...onet.pl> wrote:
> Pytanie w ramach kuchni dla alergików.
> Jaki sos do spaghetti nie wymagający dodatku pomidorów i śmietany? Może jakaś
> wariacja pesto? Szpinak? Duże ilości sera też odpadają.

To ja się też podepnę pod tego posta:

Mam makaron i podsmażone grzyby, jak to i z czym połączyć, co
proponujecie?

--
Pasibrzuch

18. Data: 2007-11-15 11:01:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pasibrzuch pisze:

> Mam makaron i podsmażone grzyby, jak to i z czym połączyć, co
> proponujecie?

Ja bym do tego dodała gęstą śmietanę zmieszaną z żółtkami np. dwoma.
Podgrzać, natka pietruszki. Mmmm, rozmarzyłam się :-).

Pozdrawiam
Ewa

19. Data: 2007-11-15 14:16:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Podgrzać, natka pietruszki. Mmmm, rozmarzyłam się :-).

Zrob sobie dobrze.
Powinno pomoc.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

20. Data: 2007-11-16 20:34:11

Temat: ale spaghetti to makaron!
Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2007 18:01:18 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Najlepiej zrob se kurwa spaghetti bez makaronu.

jwt.

--
Your barrel is your castle.

Nie zadzieraj nosa, bo odrąbię.