Spanie w biustonoszu

1. Data: 2005-03-04 08:59:11

Temat: Re: Spanie w biustonoszu
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom napisał(a):
> Zastanowiła mnie jedna kwestia - czy spanie w biustonoszu, w przypadku osób
> o dużym biuście, może spowolnić wpływ przyciągania ziemskiego na piersi? Czy
> to może mieć jakikolwiek sens ? Jak myślicie ?

no wiesz, im też należy sie wypoczynek, nie sądzisz?? ;)

dlatego jeżeli chcesz zminimalizować wpływ grawitacji - śpij na plecach :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-04 09:08:58

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d097v0$71v$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): idiom z adresu <i...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> przypadku osób o dużym biuście, może spowolnić wpływ przyciągania
> ziemskiego na piersi? Czy to może mieć jakikolwiek sens ? Jak

Parę razy w życiu byłam zmuszona do spania w biustonoszu i w żadnych innych
okolicznościach moje piersi następnego dnia rano nie były bardziej zmęczone,
obolałe i ogólnie w złej kondycji. Nie polecam.
Znakomicie im natomiast robią regularne ćwiczenia na siłowni... już po około
2 miesiącach ćwiczeń 2 razy w tygodniu efekt jest naprawdę wyraźny. Biust
jędrniejszy, podniesiony a różnice widać gołym okiem! :-)

1. Data: 2005-03-04 09:09:36

Temat: Spanie w biustonoszu
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanowiła mnie jedna kwestia - czy spanie w biustonoszu, w przypadku osób
o dużym biuście, może spowolnić wpływ przyciągania ziemskiego na piersi? Czy
to może mieć jakikolwiek sens ? Jak myślicie ?

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2005-03-04 09:37:53

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy
> to może mieć jakikolwiek sens ? Jak myślicie ?

Ja slyszalam, ze tak. Uzasadnienia nie znam. Nie stosuje sie jednak do tego,
bo zwyczajnie jest mi niewygodnie. Jedno jest pewne, z duzym biustem nie
powinno sie spac na brzuchu, bo ta pozycja deformuje biust.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-04 09:40:44

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaczka" wrote
> [...]
zmęczone,
> obolałe i ogólnie w złej kondycji. Nie polecam.

A mnie się przypomniało, jak to dziesięć lat temu spotkałam się z zaleceniem
spania w staniku matkom karmiącym - właśnie po to, żeby się biust nie
deformował. Nie pamiętam już, czy to było w szkole rodzenia czy w jakiejś
gazecie dla rodziców...

Małgośka

1. Data: 2005-03-04 09:49:54

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaczka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zmęczone,
> obolałe i ogólnie w złej kondycji. Nie polecam.

Ja też parę razy byłam zmuszona (w staniku bez fiszbin, szytym na
zamówienie) i nic sobie nie pougniatałam (lubię spac na boku), więc w
porównaniu do normalnych nocy miałam większy komfort - stąd moje pytanie.

> [...]
> 2 miesiącach ćwiczeń 2 razy w tygodniu efekt jest naprawdę wyraźny. Biust
> jędrniejszy, podniesiony a różnice widać gołym okiem! :-)

Niestety, od pół roku ćwiczę niemal codziennie na wiosłach i biust nie
zrobił mi się jędrniejszy. I nie zrobi się, bo biust to nie mięśnie -
wyćwiczyć można tylko mięśnie klatki piersiowej, ale przy dużych rozmiarach
róznica nie jest spektakularna :(

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2005-03-04 09:56:55

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa napisał(a):

> [...]
> spania w staniku matkom karmiącym - właśnie po to, żeby się biust nie
> deformował. Nie pamiętam już, czy to było w szkole rodzenia czy w jakiejś

Ja we wczesnych miesiącach karmienia spałam właśnie w staniku, żeby mieć
możliwość umieszczenia wkładek laktacyjnych. W przeciwnym razie mogłabym
się utopić we własnym mleku ;). Stanik miałam bardzo luźny i elastyczny
i z zasady mi nie przeszkadzał.
Ania

1. Data: 2005-03-04 10:33:41

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d09ai3$o87$1@nemesis.news.tpi.pl,
> [...]

> zamówienie) i nic sobie nie pougniatałam (lubię spac na boku), więc w
> porównaniu do normalnych nocy miałam większy komfort - stąd moje

Więc to pewnie bardzo indywidualna sprawa. Też śpię przeważnie na boku, a
biustonosze noszę nie usztywniane, choć z fiszbinami- lecz przy dobrze
dobranym rozmiarze są one całkowicie nie wyczuwalne. Zainteresowana głębiej
tematem przejrzałam różne strony i znalazłam:
http://www.szkola.net/dladziewczyn/?id=3730
Ciężko mi tylko stwierdzić co to za "ekspert" się w tym temacie wypowiada,
bo jakoś nie dopatrzyłam się tam takiej informacji.

> Niestety, od pół roku ćwiczę niemal codziennie na wiosłach i biust nie
> zrobił mi się jędrniejszy.

Tak, oczywiście wyćwiczyć można tylko mięśnie klatki piersiowej. U mnie dało
efekty, bo pewnie przed rozpoczęciem ćwiczeń te partie mięśni miałam w
stanie zaniku ;-)
Swoją drogą biust mam duży, ale nie jakiś ogromny, bo dość standardowe 80D.
Niestety ma dużą tendencje do opadania, chyba to genetycznie uwarunkowane
jest- jakaś elastyczność i wytrzymałość skóry....bo widzę jaka mnie
przyszłość czeka po biuście mamy.
Na szczęście po tacie- byłym kajakarzu- odziedziczyłam tę łatwość
"dopakowania" newralgicznych mięśni klatki piersiowej, co w pewnym stopniu
rekompensuje urodę mojego ciała ;-)

1. Data: 2005-03-04 10:37:04

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom <i...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> zrobił mi się jędrniejszy. I nie zrobi się, bo biust to nie mięśnie -
> wyćwiczyć można tylko mięśnie klatki piersiowej, ale przy dużych rozmiarach

jednak istnieje coś takiego, jak mięśnie podtrzymujące biust i ich kondycja
znacznie wpływa na jędrność i kształt biustu. może wiosła akurat tych mięśni
nie pobudzają.

1. Data: 2005-03-04 10:38:24

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobił mi się jędrniejszy. I nie zrobi się, bo biust to nie mięśnie -
> wyćwiczyć można tylko mięśnie klatki piersiowej, ale przy dużych

Jesli potrzebujesz ujedrnic nieco biust to polecam Ci serum RILASTIL
Intensive Seno ( Serum Cryo-Tenseur Buste). Stosuje sie raz dziennie lub w
wymagajacych przypadkach dwa razy dziennie. U mnie efekt widac, (skora jest
bardziej napieta), oczywiscie potrzeba systematyki w stosowaniu. Kosztuje
okolo 100 PLN.

pozdrawiam
almadka

[OT] do oddania voucher na weekend w Novotelu w Krakowie
victoria's secret
kosmetyczka wroclaw
[spam?] spódnica- wawa
[wroc] Szalone Nożyczki - dawno nie było ;-))