Specjalista Medycyny Maturalnej

21. Data: 2002-08-28 04:18:04

Temat: Re: Specjalista Medycyny Maturalnej
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Tak, dokladnie, nie cierpię chamstwa:)
Jakoś nie zwróciłaś uwagi na post spamera z wyzwiskami.:-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

22. Data: 2002-08-29 09:22:50

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Tym bardziej się dziwię:) Została zauważona tylko błędna pisownia
> ortograficzna i stylistyczna, a całkowicie pominięta wartośc
merytoryczna
> podanej informacji, co akurat w tym kontekście, moim zdaniem, nie
było aż
> tak istotne. Pozdrawiam!
> Elizabeth
> P.S.
> No cóż, sam dyplom, to stanowczo za mało:)
huh, do mnie się tu pije, więc wyjaśniam.
Nie zamierzam szukać merytorycznego sensu w zdaniach kogoś kto używa
terminologii delikatnie mówiąc dziwacznej. Jeśli ten ktoś zamierza
przeprowadzać tak profesjonalne zabiegi medyczne jak "ustawianie
kręgosłupa", to przepraszam bardzo, ale jakie ten ktoś ma kwalifikacje
medyczne?
Niestety, pod nazwą "medycyna naturalna" kryje się coraz wiecej
oszołomów...
Pozdrawiam
Massai
ps. to prawda, dyplom nie wystarczy. Tylko że bez niego nikomu w tym
kraju nie wolno leczyć... A to że ktoś MYŚLI że umie leczyć, z całą
pewnością nie wystarczy.

tluszczak
worezcek zolciowy
"wilgotna komora na oko" gdzie kupic