Spieprzyłem śledzie :(((

1. Data: 2000-01-19 11:27:41

Temat: Spieprzyłem śledzie :(((
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie pomyślałem, że napiszęku przestrodze :)))
Pomyślalem sobie o śledzikach w oleju ( w cebulce i cytrtynie ) i zrobiłem.
Poleżały kilka dni i jak zacząłem jeść to zorientowałem się, że nieobrałem
skórki cytyny i śledzie są baaaardzo gożkie ( czyt. niejadalne )

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-01-19 18:32:29

Temat: Re: Spieprzyłem śledzie
Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedys tez zrobilem chrzan tarty i zamiast octu lub kawasku cytrynowego
dodalem sok z cytryny i efekt byl podobny - goryczka.

Slav

1. Data: 2000-01-20 07:57:32

Od: Jurek Garbowski <j...@m...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

ostry wrote:
> [...]
> Poleżały kilka dni i jak zacząłem jeść to zorientowałem się, że nieobrałem
> skórki cytyny i śledzie są baaaardzo gożkie ( czyt. niejadalne )

Moja zona robila sledzika w oleju z cebulka i ...
pokrojonym w drobna kostke (3x3mm) ogorkiem marynowanym.
Extra.

Pozdrawiam
jg

1. Data: 2000-01-21 08:59:53

Od: Marek Nowicki <m...@p...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja zona robila sledzika w oleju z cebulka i ...
> pokrojonym w drobna kostke (3x3mm) ogorkiem marynowanym.
> Extra.

Jeszcze lepsze z kiszonym.

Warstwa matiasów w kawałkach, warstwa ogorkow kiszonych w cienkich
plasterkach wymieszanych z cebula (3:1) i tak na przemian. Calosc zalac
olejem i na trzy dni do lodówki. Matiasy wymoczone.
fizyk

sosy do dziczyzny
angostura
Co to moze byc wie ktos?