Spierzchniete usta

1. Data: 2003-02-10 19:05:10

Temat: Spierzchniete usta
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie nie wiem co mam z nimi zrobic - przeziebilam sie, dostalam
kataru giganta i przez dwa dni na bardzo "rzeskim" powietrzu przez
usta, a teraz nie moge dojsc z nimi do ladu - szminki ochronne typu
nivea ani krem nivea nie pomagaja - macie jakis pomysl co na nie
polozyc, zeby wrocily do normalnosci, bo sie wsciekne niedlugo.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-02-10 19:39:18

Temat: Re: Spierzchniete usta
Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim sprawdzonym sposobem jest porzadna warstwa wazeliny na noc. Nie bylo
jeszcze przypadku aby nie pomoglo w takich sytuacjach
trzymaj sie cieplutko :-) yewka

1. Data: 2003-02-10 19:49:08

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalinko, zrob sobie maseczke z miodu, tzn. posmaruj usta zwyklym miodem i
potrzymaj. Po kilku razach usta beda jak nowe ;-) Zaleta tej maseczki jest
to ze ja mozna zwyczajnie zlizac ;-)

Zmartwychwstala
Bozenka :-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-10 20:35:23

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Catalina" <c...@p...net> wrote in message
> [...]
> nivea ani krem nivea nie pomagaja - macie jakis pomysl co na nie
> polozyc, zeby wrocily do normalnosci, bo sie wsciekne niedlugo.

Moje odkrycie roku - Nutrilogie Levres Vichy.Uwolnil mnie od zmory
spierznietych ust kazdej zimy - Polecam
Schatzi

1. Data: 2003-02-10 21:14:05

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Schatzi wrote:
> Moje odkrycie roku - Nutrilogie Levres Vichy.Uwolnil mnie od zmory
> spierznietych ust kazdej zimy - Polecam

Rowniez polecam, jeszcze nigdy nie mialam nic rownie dobrego na wysuszone
usta.

--
star

1. Data: 2003-02-10 22:01:25

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003 20:39:18 +0100, "yewka" <y...@o...pl> wrote:

>moim sprawdzonym sposobem jest porzadna warstwa wazeliny na noc. Nie bylo
>jeszcze przypadku aby nie pomoglo w takich sytuacjach
>trzymaj sie cieplutko :-) yewka

Nie posiadam wazeliny a do jutra sie wsciekne ;-)) Kupie ta wazeline
przy okazji - ona dobra ina poparzenia jest i chyba powinna byc w
domu. Dziekuje.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-02-10 22:01:27

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-10 22:01:29

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003 20:49:08 +0100, "Bożenka"
<b...@s...pw.edu.pl> wrote:

>Catalinko, zrob sobie maseczke z miodu, tzn. posmaruj usta zwyklym miodem i
>potrzymaj. Po kilku razach usta beda jak nowe ;-) Zaleta tej maseczki jest
>to ze ja mozna zwyczajnie zlizac ;-)

Chyba tak zrobie - tym bardziej, ze w ciagu dnia smarowalam takim
zelem z wosku pszcelego i jakby troszke zrobilo sie lepiej to moze
miod zdziala cud. Dzieki za rady ;-))

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-02-11 00:05:58

Temat: Odp: Spierzchniete usta
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje odkrycie roku - Nutrilogie Levres Vichy.Uwolnil mnie od zmory
> spierznietych ust kazdej zimy - Polecam
> Schatzi

Tez się pod tym podpisuje - nogami i rękami!!!!!!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-11 06:59:09

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schatzi <s...@n...go2.pl> napisał(a):

> Moje odkrycie roku - Nutrilogie Levres Vichy.Uwolnil mnie od zmory
> spierznietych ust kazdej zimy - Polecam

Ale czy on dziala jako lekarstwo na nie, czy tez przeciwdziala
spierzchnieciu??

Cytryna do włosów
Balejaz w Wawie
Balejaz w Wawie