Spluczka podtynkowa, a sciana z gipso-kartonu

1. Data: 2002-01-14 07:53:19

Temat: Spluczka podtynkowa, a sciana z gipso-kartonu
Od: <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chcialbym zamontowac sobie spluczke podtynkowa Geberita ale mam jedna
watpliwosc. Sciana, do ktorej musze zamocowac stelaz jest z gipso-kartonu. Czy
taka sciana wytrzyma?
Jezeli ktos mial juz doswiadczenia z taka konfiguracja, to prosze o komentarze
i porady.

Pozdrawiam,
Artur

1. Data: 2002-01-14 11:13:46

Temat: Re: Spluczka podtynkowa, a sciana z gipso-kartonu
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>taka sciana wytrzyma?
>Jezeli ktos mial juz doswiadczenia z taka konfiguracja, to prosze o komentarze

Mocowania (Fisher) do plyt GK maja nosnosc do 25kg/sztuka, nie wiem
czy to wystarczy w twoim przypadku.

1. Data: 2002-01-14 12:03:10

Od: "Pete" <N...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bolek" <a...@i...pl> w wiadomosci
news:q6f54u89htmaang9661o673qd3vn2udca6@4ax.com napisal(a)...

> Mocowania (Fisher) do plyt GK maja nosnosc do 25kg/sztuka, nie wiem
> czy to wystarczy w twoim przypadku.

Sa dwa rodzaje stelazy Geberit
1. "do zabudowy twardej" - sciana z cegly
2. "do zabudowy miekkiej" - plyta G-K.

Musisz po prostu kupic ten drugi rodzaj stelaza (troszke drozszy) i Powinien
wytrzymac.

Pete

szukam sposobu...
Czym wyczyścić...