czy istnieje wolność seksualna?

81. Data: 2009-01-22 13:41:52

Temat: Re: SpoFkanie PSP przy piFie
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> michal<6...@g...pl>
>
> [...]
>
> Sprawdź w historii rachunku.

cóż, dowie się, że to na waciki było

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

82. Data: 2009-01-22 13:46:51

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> cóż, dowie się, że to na waciki było

no cóż, musi to dobrze przeanalizować

saulo

83. Data: 2009-01-22 13:54:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> wychodzi na to, że cię tu batożę :)
> ale to z miłości przecież, w końcu com powiedział, powiedziałem... :D

Sam się batożę w wielkiej pokorze, dla miłości tchnienia nie ma
odpocznienia... jakoś tak. :(

michał

84. Data: 2009-01-22 13:55:47

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości

> [...]

> Sprawdź w historii rachunku.

Z historii jestem słaby. Zawsze byłem.

michał

85. Data: 2009-01-22 13:58:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cóż, dowie się, że to na waciki było

Zasięgnę języka z księgową. Jak się okaże, że... to ją zwolnię.

michał

86. Data: 2009-01-22 13:59:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no cóż, musi to dobrze przeanalizować

Moje ludzie się tym zajmą.

michał

87. Data: 2009-01-22 14:01:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem ideowcem, tacy są najgorsi :)

Ja cie!... To placisz jej za to, żeby móc śledzić! Nigdy bym na to nie
wpadł! ;DDD

michał

88. Data: 2009-01-22 14:06:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> no cóż, musi to dobrze przeanalizować

czy to będzie obraźliwe dla jaśnie pana,jak mu powiem, że dostrzegłem
wczoraj niezwykłe podobieństwo onego do cymańskiego i wicewersja?
:)

89. Data: 2009-01-22 14:06:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Sam się batożę w wielkiej pokorze, dla miłości tchnienia nie ma
> odpocznienia... jakoś tak. :(

maso-macho :)

90. Data: 2009-01-22 14:08:36

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[..]
> czy to będzie obraźliwe dla jaśnie pana,jak mu powiem, że dostrzegłem
> wczoraj niezwykłe podobieństwo onego do cymańskiego i wicewersja?
> :)

nie, cymek jest spoko,
ale coś chyba ze wzrokiem o mospana nietęgo ;)

saulo

TO BYŁA WIELKA MILOSC...
KINDER - ZAGRABINY
MINI - WOJNA MIKRO - BIOLOGICZNA