Spod sinego paznokcia saczy sie krew

11. Data: 2007-05-25 15:53:45

Temat: Re: Spod sinego paznokcia saczy sie krew
Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> idz odrazu prywatnie do dobrego chirurga, kazdy sie tym zajmuje, zrobi
> to w 20min pod znieczuleniem miejscowym i po sprawie. im szybciej tym
> lepiej, po pozniej sie moze popaprac i trzeba bedzie zrywac calego.
> pzdr.

Przez 2 dni byl spokoj, nie krwawilo i nie bolalo. Jak zaczalem wiecej chodzic,
to na nowo zaczelo krwawic i pedikirzystka usunela dalsza czesc paznokcia, az do
miejsca gdzie jest rana. Twierdzi, ze dalej sie juz nie da usunac, bo dalej
paznokiec juz nie odstaje od palca. Kazala smarowac Peroxygelem (zel z woda
utleniona).

12. Data: 2007-05-25 15:57:54

Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to w 20min pod znieczuleniem miejscowym i po sprawie. im szybciej tym
> lepiej, po pozniej sie moze popaprac i trzeba bedzie zrywac calego.

Przez 2 dni byl spokoj, nie krwawilo, nie bolalo. Jak zaczalem wiecej chodzic,
to na nowo zaczelo krwawic i pedikirzystka usunela dalsza czesc paznokcia az do
miejsca gdzie jest rana. Powiedziala, ze dalej nie da sie juz usunac, bo
paznokiec juz nie odstaje od palca. Kazala smarowac Peroxygelem 3,0 (zel z woda
utleniona).

13. Data: 2007-05-25 15:59:35

Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2007-05-30 17:38:15

Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem u chirurga, wyskrobal ziarnine i wycial te czesc paznokcia, ktora
odstawala (byla matowa) zeby infekcja nie podchodzila pod niego i kazal smarowac
mascia Polseptol. Ale po jednym dniu widac, ze znowu kawalek paznokcia jest
matowy, tzn. znowu kawalek odszedl od palca. Nie wiem co o tym myslec.

15. Data: 2007-05-30 22:43:37

Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...narazie rób co chirurg mówi, smaruj, 1 dzień to mało, żeby się
wszystko zagoiło. jeśli nie będzie poprawy i będzie odchodził to
wytnie całego paznokcia, i po roku..dwóch wyrośnie nowy ;) ale juz nie
taki ładny
Pzdr.

16. Data: 2007-05-30 23:10:53

Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko zagoiło. jeśli nie będzie poprawy i będzie odchodził to
> wytnie całego paznokcia, i po roku..dwóch wyrośnie nowy ;) ale juz nie

Po 2 latach?!

17. Data: 2007-06-01 23:25:54

Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po 2 latach?!
tak na cacy to tak, wszystko zalezy jaki chirurg, czy w miare
porządnie robote wykona. taki panokieć nie rośnie taksz szybko jak
normalny "żyjący" ;) dlaczemu, to nie wiem :)
zerwanego obciełem napewno coś po 1 roku, albo więcej, jak już miał
normalną długość. nie pamiętam bo dawno to było.
w sumie jak już wytnie aż do macierzy przy kości to marne szanse aby
on wyglądał jak kiedys. Tak czy siak musisz coś z tym robić aby zagoić
rane, a co bedzie dalej to wyjdzie w praniu.
Zawsze można usunąć calkowicie, żeby nie szprecił stopy i wstawić coś
sztucznego, napewno coś ludzie wymyślili :)
Pzdr.

Wizyta do Romualda Debskiego 21.05.2007 na 16:15 - bedzie wolny termin
Czy to początek menopauzy?
Stol do masazu
Witamina D3 - czy podawac dziecku po urodzeniu?
"Martwa" reka... :/