"Martwa" reka... :/

1. Data: 2007-05-21 06:23:05

Temat: "Martwa" reka... :/
Od: "Mr.Jack" <m...@W...org> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj w srodku nocy obudzilem sie i z przerazeniem stwierdzilem, ze mam
"martwa" reke. Zero czucia, calkowity bezwlad, jak by ktos odcial. Nie wiem
jakim cudem doprowadzilem podczas snu do stanu, ze prawie krew nie
doplywala... Po paru minutach czucie wrocilo, ale jeszcze przez jakis czas
reka mnie bolala...

1) Czy da sie cos zrobic, zeby tego typu sytuacje sie juz nie powtorzyly
(zdarzalo mi sie wczesniej, ale w mniejszym stopniu)?
2) Jakie ryzyko niesie takie niedokrwienie - czy faktycznie po calej nocy
mozna stracic reke ze wzgledu na za dlugi brak tlenu/krwi itp ? Dzisiaj
obudzilem sie prawie przed 4, mozna zalozyc ze taki stan mogl trwac pare
godzin.
3) Czy mam cos nie tak z ukladem krazenia, ze takie sytuacje sie dzieja?
Przeciez tetnice ida wewnatrz reki, w samym srodku, to jak mozna je az tak
scisnac?

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat

2. Data: 2007-05-21 06:37:30

Temat: Re: "Martwa" reka... :/
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakim cudem doprowadzilem podczas snu do stanu, ze prawie krew nie
> doplywala... Po paru minutach czucie wrocilo, ale jeszcze przez jakis czas

jak mozna sobie to zrobic np. spiac z reka nad glowa.

okropne uczucie -znam je ,jak mozna uniknac? nie spac w ten sposb ,jak
-? nie wiem ,sama szukam odpowiedzi:)
p.

3. Data: 2007-05-21 07:12:01

Temat: Re:
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <b...@a...pl> napisał(a):

> jak mozna sobie to zrobic np. spiac z reka nad glowa.
>
> okropne uczucie -znam je ,jak mozna uniknac? nie spac w ten sposb ,jak
> -? nie wiem ,sama szukam odpowiedzi:)

Jeśli boli w nocy - to może jest to zespół cieśni nadgarstka?

Ania

4. Data: 2007-05-21 07:42:46

Od: "Mr.Jack" <m...@W...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> jak mozna sobie to zrobic np. spiac z reka nad glowa.

nad? a nie pod?

mrj

5. Data: 2007-05-21 08:12:19

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 May 2007 07:12:01 +0000 (UTC), czeremcha wrote:

> Jeśli boli w nocy - to może jest to zespół cieśni nadgarstka?

Jeśli byś przeczytała co napisał MrJack, to zauważyłabyś, ze to nie może
być zespół cieśni nadgarstka.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2007-05-21 08:40:33

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> Jeśli byś przeczytała co napisał MrJack, to zauważyłabyś, ze to nie może
> być zespół cieśni nadgarstka.

Napisał, że ręka bolała.

Tak się składa, że zespół cieśni nadgarstka znam z autopsji - czekam na
operację.

Dopóki nie byłam zorientowana, co mi jest - też podejrzewałam zaburzenia
krążenia, budziłam się z bolącą reką, która "nie była mi posłuszna". Ręka
mnie bolała, ale gdy dotykałam dłoni - nie miałam w niej czucia. Uczucie
dokładnie takie samo, jak po długim uciskaniu, np. gdybym spała
przygniatając rękę ciężarem ciała. Nawet pora przebudzenia się zgadza ;-)

Ania

7. Data: 2007-05-21 08:44:29

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, dodam jeszcze jedno:

O istnieniu takiego schorzenia dowiedziałam się właśnie dzięki czytaniu tej
grupy. Wcześniej podejrzewałam kręgosłup lub problemy z przepływem krwi -
ale występujące gdzieś w obrębie barku. Lekarz sugerował kręgosłup,
rehabilitant - bark.

Ania

8. Data: 2007-05-21 09:35:26

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak mozna sobie to zrobic np. spiac z reka nad glowa.

nieraz tak spie i nic sie nie dzieje :)

9. Data: 2007-05-21 11:31:28

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mr.Jack" <m...@W...org> napisał w wiadomości

> 3) Czy mam cos nie tak z ukladem krazenia, ze takie sytuacje sie dzieja?
> Przeciez tetnice ida wewnatrz reki, w samym srodku, to jak mozna je az tak
> scisnac?

a ile Ty masz lat? Mi sie to zdaza 2x w miesiacu, nic mi nie jest, spuisc
reke w dol, krew naleci, potrzes troche "martwa reka" jak jest w pozycji do
dolu i idz dalej spac.
Nic Ci nie odpadnie, easy...

10. Data: 2007-05-21 11:53:03

Od: "Mr.Jack" <m...@W...org> szukaj wiadomości tego autora

--==Trotyl==-- wrote:
> [...]
>
> a ile Ty masz lat? Mi sie to zdaza 2x w miesiacu, nic mi nie jest,
> spuisc reke w dol, krew naleci, potrzes troche "martwa reka" jak jest

Naprawde? Krew moze nie doplywac do konczyny przez dlugi czas i nic jej nie
bedzie? To po co w ogole krew ;)

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat
Webdesign, Grafika, Multimedia: http://www.oxygencreations.com

temperatura - jaka norma u dziecka ?
Błona bębenkowa.
Długotrwała gorączka u dziecka - pytanie
Zdejmowanie szkieł
okulary ajurwedyjskie