Zdejmowanie szkieł

1. Data: 2007-05-19 18:52:42

Temat: Zdejmowanie szkieł
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak należy zdejmować szkła kontaktowe? Kilka lat temu gdy miałem Bausch&Lomb
zdejmowanły się prosto, wystarczało przesunąć, nawet bez pomocy lustra.
Obecnie nawet tej samej firmy przesuwają się po oku.

2. Data: 2007-05-19 19:39:49

Temat: Re: Zdejmowanie szkieł
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Jak należy zdejmować szkła kontaktowe? Kilka lat temu gdy miałem
> Bausch&Lomb zdejmowanły się prosto, wystarczało przesunąć, nawet bez
> pomocy lustra. Obecnie nawet tej samej firmy przesuwają się po oku.

plywaja Ci podczas noszenia? chyba krzywizne masz zle dobrana.

BTW -przesuwasz do kącika oka i wyjmujesz, ale skoro wyjmowales inne, to nie
wiem jak to opisac inaczej.

h.

3. Data: 2007-05-19 19:51:12

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> BTW -przesuwasz do kącika oka i wyjmujesz, ale skoro wyjmowales inne, to
> nie wiem jak to opisac inaczej.

Nie wiem czy dobrze się wyraziłem, podczas noszenia nie pływają, ale gdy
przesuwam do kącika to nie wypsztęczają się ale przesuwają, tak że mogą się
tam schować

4. Data: 2007-05-19 21:08:32

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy dobrze się wyraziłem, podczas noszenia nie pływają, ale gdy
> przesuwam do kącika to nie wypsztęczają się ale przesuwają, tak że mogą
> się tam schować

aaa, to rozumiem (choć slowo "wypsztęczają" brzmi zabawnie)
no ale przy wewnętrznym kąciku to Ci się nie schowają właśnie, predzej
uciekną do góry lub na dół. Próbowałeś wkroplić trochę wody do oka?
Jakoś mi się w ogóle przestają soczewki podobać, kiedyś nie miałam z nimi
tylu problemów, gorsze produkuja, czy co?

h.

5. Data: 2007-05-19 22:07:41

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś mi się w ogóle przestają soczewki podobać, kiedyś nie miałam z nimi
> tylu problemów, gorsze produkuja, czy co?

Najpierw kupiłem innej firmy niż Bausch&Lomb i myśłałem że to dlatego, potem
kupiłem Bausch&Lomb do 24 godzinnego noszenia i to samo.
Zastanawiam się, czy zebrać dwoma palcami czy też jakieś waciki

6. Data: 2007-05-19 22:43:14

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem kupiłem Bausch&Lomb do 24 godzinnego noszenia i to samo.
> Zastanawiam się, czy zebrać dwoma palcami czy też jakieś waciki

waciki to na pewno nie. sprobowalabym 2 palcami. a zawsze Ci sie tak robi?
Wczesniej mialam J&J, potem Focus i nie bylo takich problemow, tzn b aardzo
sporadycznie. Obecnie nie nosze z powodu czestych infekcji oczu wlasnie.

h.

7. Data: 2007-05-20 09:12:30

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wczesniej mialam J&J, potem Focus i nie bylo takich problemow, tzn b
> aardzo sporadycznie. Obecnie nie nosze z powodu czestych infekcji oczu

Własnie założyłem soczewki do długiego noszenia

8. Data: 2007-05-20 10:19:38

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Własnie założyłem soczewki do długiego noszenia

tzn nie zdejmujesz na noc? :( Odradzalabym, oko musi oddychac.

h.

9. Data: 2007-05-20 12:16:38

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn nie zdejmujesz na noc? :( Odradzalabym, oko musi oddychac.

Mam soczewki PureVision

10. Data: 2007-05-20 12:16:50

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.twojesoczewki.com/soczewki.php/products_i
d/33

okulary ajurwedyjskie
June 6, World Contact with aliens
rak prostaty
Dziaslo krwawi przy dotyku
Lek na choroby autoagresywne -w kontekście choroby Kawasaki?