Spodlenie kobiecolewackie.

1. Data: 2018-12-28 01:34:16

Temat: Spodlenie kobiecolewackie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://nczas.com/2018/12/09/dno-totalne-wsciekle-fe
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

Czekam, kiedy w(nomen-omen)kroczą do dzielnic muzułmańskich w Paryżu. Ach,
piękny to byłby widok!

Punkt następny - odzyskiwanie odbytów im proponuję: publiczną synchroniczną
defekację wraz ze spożyciem. To dopiero byłby ODZYSK!

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2018-12-28 02:28:06

Temat: Re: Spodlenie kobiecolewackie.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 01:34, XL wrote:
> [...]
>
> Punkt następny - odzyskiwanie odbytów im proponuję: publiczną synchroniczną
> defekację wraz ze spożyciem. To dopiero byłby ODZYSK!

Nie jestem na bieżąco, ale moze ktoś wie co Panie Feministki sądzą o
sexrobotach? Czy to też jest przejaw męskiego szowinizmu?

http://www.geekweek.pl/news/2018-06-29/powstal-pierw
szy-na-swiecie-meski-seks-robot-kobiety-sa-nim-zachw
ycone/#

3. Data: 2018-12-28 09:07:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2018 01:34:27 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Czekam, kiedy w(nomen-omen)kroczą do dzielnic muzułmańskich w Paryżu. Ach,

Jak chcą pokazać, co mają ładnego - czemu nie?
Problem, że feministki rekrutują się z Pań które rzadko kiedy mają co wartego
uwiecznienia dla potomności.

4. Data: 2018-12-28 10:41:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Jak chcą pokazać, co mają ładnego - czemu nie?

Środa?
?

> Problem, że feministki rekrutują się z Pań które rzadko kiedy mają co wartego
> uwiecznienia dla potomności.

Coś w tym jest - własna brzydota w nich wyje do Księżyca. No i wychodzi, co
wychodzi.
Środa!
?

5. Data: 2018-12-28 11:35:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-28 o 10:41, XL pisze:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Środa?
> ?

Kempa, Pawłowicz?
Mam wymieniać dalej, czy jako ekspertka od brzydoty sama sobie poradzisz?

Tak się dzieje tylko w pisie.

> Coś w tym jest - własna brzydota w nich wyje do Księżyca. No i wychodzi, co
> wychodzi.
> Środa!
> ?

Kempa, Pawłowicz, Szydło.
Kołakowskie.
Mam wymieniać dalej, czy jako ekspertka od brzydoty sama sobie poradzisz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-12-28 20:07:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/12/2018 o 00:34, XL pisze:
> [...]
>
> Punkt następny - odzyskiwanie odbytów im proponuję: publiczną synchroniczną
> defekację wraz ze spożyciem. To dopiero byłby ODZYSK!

a ty dawaj na traktory

--
gazebo

7. Data: 2018-12-28 20:12:46

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.12.18 um 20:07 schrieb gazebo:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> a ty dawaj na traktory

Rozne bywaja zboczenia! :-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

8. Data: 2018-12-28 20:48:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> a ty dawaj na traktory

Nie jestem p...oną feministką. Ja leżę, pachnę i przyjmuję pokłony.

9. Data: 2018-12-29 04:24:03

Od: 7...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, December 27, 2018 at 5:34:27 PM UTC-7, XL wrote:
> [...]
>
> Punkt następny - odzyskiwanie odbytów im proponuję: publiczną synchroniczną
> defekację wraz ze spożyciem. To dopiero byłby ODZYSK!

Chyba bardzo długo pościły decydując się na taką desperacką reklamę.

10. Data: 2018-12-29 09:47:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<7...@g...com> wrote:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Chyba bardzo długo pościły decydując się na taką desperacką reklamę.

Tym rozwydrzonym karykaturom kobiecości już nic nie pozostało do pokazania
- własna głupota nimi miota...

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Nie utrzymuję Owsiaka!
czyli pogaństwo vs. wartości!
Konsultacje społeczne o 5G, do 30 grudnia
Zabójca ks. Jerzego Popiełuszki...
PRO-STY-TU-CJA!