Spodlenie kobiecolewackie.

11. Data: 2018-12-29 13:35:51

Temat: Re: Spodlenie kobiecolewackie.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2018 01:34:27 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> https://nczas.com/2018/12/09/dno-totalne-wsciekle-fe
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

Skołtunione wznoszą głowy
Zatwardziałe feministki
Tworząc wzór podręcznikowy
Postmodernistycznej czystki
Chodzą w love-paradach homo
Wierzą kartom do tarota
I w zasadzie nie wiadomo
To choroba czy głupota
I gdzie dziwactw tkwi istota

Ref.
Wrze feministyczna krew
Sercu i naturze wbrew

Odkąd zwalił lud Bastylię
Świat się na niekorzyść zmienia
Sado-maso-pedofilie
Pragną równouprawnienia
Przez ten pokręcony biznes
Wiele się powtórzyć może
Z lat pachnących socjalizmem
Gdy szalało na traktorze
Kołchoźniane dziewczę hoże

[Ref.]

Rewolucji cioto-ciotki
Będą ćmić w rękawach peta
Produkując modne plotki
Że Marks Karol to kobieta
Będą gnieździć się pod mostem
Aby tanie wino żłopać
Postęp - jakie to jest proste!
Tego pragnie Europa
Zamieniając babę w chłopa

[Ref.]

Żeby rządzić gniewnym stadkiem
Wyzwolonych towarzyszek
Szef lewicy w mini w kratkę
Na kastrację się zapisze
Bo polega cała rzecz na
Kombinacjach i dewiacjach
Taka będzie ostateczna
Postkomuny transformacja
Czyli cięcie i kastracja

[Ref.]
https://youtu.be/1_1ezeD1uf0

12. Data: 2018-12-29 14:38:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
> [...]

Toczka w toczkę.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

13. Data: 2018-12-30 18:33:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/12/2018 o 19:48, XL pisze:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Nie jestem p...oną feministką. Ja leżę, pachnę i przyjmuję pokłony.

odrzucaja cie meskie koszule, traktory, stopy masz chinskie, jaka z
ciebie kobieta jest? a nogi golisz?

--
gazebo

14. Data: 2018-12-30 18:35:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/12/2018 o 08:47, XL pisze:
> [...]
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Tym rozwydrzonym karykaturom kobiecości już nic nie pozostało do pokazania

teraz rozumiem, twoj seks sprowadzal sie do lezenie w lozku, znaczy
kloda, o'kay

--
gazebo

15. Data: 2018-12-30 20:13:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 grudnia 2018 13:35:53 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:

> Będą gnieździć się pod mostem
> Aby tanie wino żłopać
> Postęp - jakie to jest proste!
> Tego pragnie Europa
> Zamieniając babę w chłopa

E, tam, taka panienka spod mostu to jest nawet użyteczna.

W zamian za umycie, nowe tanie kiecki i parę butelek jabola patykiem pisanego
każdy przegryw i małolat może spędzić z nią upojną noc od zmierzchu do świtu
bez zobowiązań.

Mniej frustracji w społeczeństwie, politycy i biznesmeni finansowi bać się
czubów nie muszą.

16. Data: 2018-12-30 20:20:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> [...]
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> odrzucaja cie meskie koszule, traktory, stopy masz chinskie, jaka z

Stopy mam małe i wąskie - a nogi zupełnie nieowłosione. Nie jestem
babochłopem.

17. Data: 2018-12-30 20:22:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> [...]
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> teraz rozumiem, twoj seks sprowadzal sie do lezenie w lozku, znaczy

A powinien sprowadzać się do skakania po ulicy z przyrodzeniem na wierzchu.
,,O'kay".

18. Data: 2018-12-30 20:28:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2018 20:49:00 UTC+1 użytkownik XL napisał:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Nie jestem p...oną feministką. Ja leżę, pachnę i przyjmuję pokłony.

Malujesz i farbujesz Waćpani. Oczywiste to przecie, że jak tylko leżysz Aśćka,
to się znudzisz. Zakładam, że w łożnicy małżeńskiej zdarzyło się Jejmości być
od czasu do czasu dziko galopującą Amazonką, chociaż nawet o takie secreta
alkowy pytać nie śmiem.

19. Data: 2018-12-30 20:35:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/12/2018 o 19:20, XL pisze:
> [...]
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Stopy mam małe i wąskie - a nogi zupełnie nieowłosione. Nie jestem

za dlugo w Czarnobylu

--
gazebo

20. Data: 2018-12-30 20:35:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/12/2018 o 19:22, XL pisze:
> [...]
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> A powinien sprowadzać się do skakania po ulicy z przyrodzeniem na wierzchu.

od dawna wiem, ze nie jestes kobieta

--
gazebo

Nie utrzymuję Owsiaka!
czyli pogaństwo vs. wartości!
Konsultacje społeczne o 5G, do 30 grudnia
Zabójca ks. Jerzego Popiełuszki...
PRO-STY-TU-CJA!