Spodlenie kobiecolewackie.

21. Data: 2018-12-30 20:46:07

Temat: Re: Spodlenie kobiecolewackie.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2018 02:28:43 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Nie jestem na bieżąco, ale moze ktoś wie co Panie Feministki sądzą o
> sexrobotach? Czy to też jest przejaw męskiego szowinizmu?
>
> http://www.geekweek.pl/news/2018-06-29/powstal-pierw
szy-na-swiecie-meski-seks-robot-kobiety-sa-nim-zachw
ycone/#

http://dystopijnaprzyszloscwktorejmiastazostalyznisz
czoneprzezpotwory.pl/superman-i-batman-walcza-z-femi
nizmem-w-komiksie-z-lat-70/

22. Data: 2018-12-30 21:27:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Malujesz i farbujesz Waćpani. Oczywiste to przecie, że jak tylko leżysz Aśćka,
> to się znudzisz. Zakładam, że w łożnicy małżeńskiej zdarzyło się Jejmości być
> od czasu do czasu dziko galopującą Amazonką, chociaż nawet o takie secreta
> alkowy pytać nie śmiem.

Nie śmiej. Płacz raczej nad swoim ograniczeniem skojarzeniowym.
Leżeć i pachnieć - to postawa księżniczki. Żtp. filozofia życiowa. Jaźń
typu ,,ja cała pod twoję opiekę" - a nie żałosna łóżkowa bierność.
Tylko mężczyzna-rycerz, mężczyzna-zdobywca, mężczyzna-wojownik,
mężczyzna-dobrodziej, mężczyzna-wielbiciel, czyli ogólnie
mężczyzna-Mężczyzna może być parą w tym układzie.
No. Takiego mam. Oboje zadowoleni.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

23. Data: 2018-12-30 21:28:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> za dlugo w Czarnobylu

Niom. Musiałeś tam widzieć same kudłate. Współczuję.

24. Data: 2018-12-30 21:29:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> od dawna wiem, ze nie jestes kobieta

Wg twoich kryteriów - na pewno nie.

25. Data: 2018-12-30 22:29:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 21:28:04 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nie śmiej. Płacz raczej nad swoim ograniczeniem skojarzeniowym.
> Leżeć i pachnieć - to postawa księżniczki. Żtp. filozofia życiowa. Jaźń
> typu ,,ja cała pod twoję opiekę" - a nie żałosna łóżkowa bierność.

Uff, odetchnąłem z ulgą. Nie polezie orzeł w ...

> Tylko mężczyzna-rycerz, mężczyzna-zdobywca, mężczyzna-wojownik,
> mężczyzna-dobrodziej, mężczyzna-wielbiciel, czyli ogólnie
> mężczyzna-Mężczyzna może być parą w tym układzie.
> No. Takiego mam. Oboje zadowoleni.

No to masz cały zestaw punktacji wyżej nad żałosnymi miłośniczkami gang-bangów.
One idą bardziej na ilość facetów niż na ich jakość. Górujesz postawą jak ta
świeczka w kandelabrze, a w dole... ogromna przepaść.

No ale dla każdego coś dobrego, dla słabszych ewolucyjnie mężczyzn też powinny
się kobiety znaleźć. Dlatego pojawił się feminizm.

26. Data: 2018-12-30 22:48:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> One idą bardziej na ilość facetów niż na ich jakość. Górujesz postawą jak ta
> świeczka w kandelabrze, a w dole... ogromna przepaść.

Widzę.

> No ale dla każdego coś dobrego, dla słabszych ewolucyjnie mężczyzn też powinny
> się kobiety znaleźć. Dlatego pojawił się feminizm.

Jako ,,funkcja" odwrotna postępującego cywilizacyjnego zniewieścienia
mężczyzn feminizm jest zjawiskiem polegającym na cywilizacyjnym rugowaniu
pierwiastka kobiecości w kobietach. Ilość tego pierwiastka w populacji
ludzkiej jest stabilna, ale podlega jednokierunkowemu przemieszczeniu
między płciami.
Część populacji nie podlega owemu przepływowi - na szczęście.
No i ja z moim Mężczyzną do tej właśnie części należymy.

27. Data: 2018-12-31 01:16:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 22:48:52 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> Część populacji nie podlega owemu przepływowi - na szczęście.
> No i ja z moim Mężczyzną do tej właśnie części należymy.

No ale w historii bywały też kobiety księżniczki, które prowadziły armię
mężczyzn do boju jako wojowniczki. Ramię w ramię ze swoim mężczyzną, też
zresztą niepospolitym.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tomoe_Gozen

W czasach niepokojów społecznych taka kobieta, która zresztą nawet jak
nie wyruszała w pole, to miała bronić zbrojnie opuszczonego przez mężczyznę
domu przed bandami maruderów - była ideałem.

https://en.wikipedia.org/wiki/Onna-bugeisha

Ciekawe, czy potrafiłabyś tak obronić swój dom przed bandytami, gdy mąż
na wojnie?

28. Data: 2018-12-31 07:11:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/12/2018 o 20:28, XL pisze:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> Niom. Musiałeś tam widzieć same kudłate. Współczuję.

no to mialas chemie, z tego nie bede sie smial

--
gazebo

29. Data: 2018-12-31 10:36:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No ale w historii bywały też kobiety księżniczki, które prowadziły armię
> mężczyzn do boju jako wojowniczki. Ramię w ramię ze swoim mężczyzną, też

Tym bardziej skąd to ,,ale" w stosunku do mnie?
Jestem wojowniczką. Żoną. Matką. Polką. Polki potrafiły i potrafią bronić
domu, Ojczyzny - na równi z ich Niepospolitymi mężczyznami.
A reszta wszelkiej hałastry zawsze ganiała i gania po ulicy z genitaliami
na wierzchu.

> [...]
> nie wyruszała w pole, to miała bronić zbrojnie opuszczonego przez mężczyznę
> domu przed bandami maruderów - była ideałem.

No to rozmawiasz z ideałem. Strzelać też potrafię.

> https://en.wikipedia.org/wiki/Onna-bugeisha
>
> Ciekawe, czy potrafiłabyś tak obronić swój dom przed bandytami, gdy mąż
> na wojnie?

Sporo potrafię. I mam do naśladowania polskie przykłady - nie muszę
wzorowac się na obcych.

30. Data: 2018-12-31 10:36:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
ministki-zadzieraja-kiecki-i-krzycza-odzyskajmy-nasz
e-p-y/?fbclid=IwAR0DGpUkJvT4ibkPVU38jIvUF0IgJgjTvNh_
6IFD114r-vpgFTSulq_gXgc

> no to mialas chemie, z tego nie bede sie smial

A ja z twoich ,,doświadczeń" z kudłatymi chłopkami.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Nie utrzymuję Owsiaka!
czyli pogaństwo vs. wartości!
Konsultacje społeczne o 5G, do 30 grudnia
Zabójca ks. Jerzego Popiełuszki...
PRO-STY-TU-CJA!