Spokój czy to tak wiele?

1. Data: 2006-10-26 16:56:49

Temat: Spokój czy to tak wiele?
Od: "Michal Lis" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co zajmijcie się lepiej swoją dziedziną "kuchnią" bo naprawdę
wiekszość tych napisanych postów odnośnie... , jest niepotrzebna. Co się
stało to się nie odstanie, ale po co drążyć temat ?? to chyba jakieś
nieporozumienie.
Proszę także o to by dano spokój nauczycielowi bo naprawdę dobrze uczy! Nie
wiem skąd adres znalazł się tutaj ale proszę nie zawracajcie sobie tym głowy
szkoda Waszego czasu.

2. Data: 2006-10-26 17:19:31

Temat: Re: Spokój czy to tak wiele?
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Lis wrote:

> [...]
> wiekszość tych napisanych postów odnośnie... , jest niepotrzebna. Co się
> stało to się nie odstanie, ale po co drążyć temat ?? to chyba jakieś

Właśnie, o ten spokój nam chodzi.Od kilku tygodni zakłuca nam go Twój
nauczyciel. Posty jak widać były potrzebne, bo wreszcie ktoś z Twojej
szkoły je zauważył i może nawał durnych maili o kolacji dla rodziców się
skończy.

> Proszę także o to by dano spokój nauczycielowi bo naprawdę dobrze uczy! Nie
> wiem skąd adres znalazł się tutaj ale proszę nie zawracajcie sobie tym głowy
> szkoda Waszego czasu.

Jak widać po tym jak jego lekcje namieszały na grupie to nie do końca
dobrze uczy.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2006-10-26 18:15:42

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Lis" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wiem skąd adres znalazł się tutaj ale proszę nie zawracajcie sobie tym

jak tacy jesteście szlachetni to jak zapatrujesz się na wypowiedz Twojego
kolegi Piotrka,
uważasz że wszystko jest w porządku ?
może warto jednak, żeby Wasz nauczyciel zwrócił uwagę co jego uczniowie
wypisują i jakiego słownika używają

cytat z grupy :

Hey ludziska!!!!
Jestem z Arturem w jednej klasie i musze wam powiedzieć że ta cała wasza
rozmowa jest za przeproszeniem do dupy potrzebna!! ja tam wogule niewiem
poco my na tych grupach dyskusyjnych siedzimy!! To sam szajs jest!! No ale
nasz nauczyciell ma niewielkiego jebla i kasał nam to zrobić!! Mi to w sumie
pierdoli czy to wam przeszkadza czy nie ale macie już takiego pecha że z
takich książek musimy sie uczyć!!
Dziękuję bardzo!!
Powodzenia w następnym tozwijaniu tematu!!
-----

Prędzej wy macie niższy poziom edukacji, ponieważ zamiast siedzieć na takim
szajsie jak te grupy dystkusyjne wzieli byście się za jakies fora albo
chaty!!
Znam ludzi mniej inteligętnych odemnie a wy jesteście głupsi niz oni!! A tak
właściewie to idźcie sie pierdoli!! Pchajcie HUJA w obój!!

4. Data: 2006-10-26 18:20:45

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolegi Piotrka,
> uważasz że wszystko jest w porządku ?
> może warto jednak, żeby Wasz nauczyciel zwrócił uwagę co jego uczniowie

co sie dziwisz.. jaki nauczyciel tacy uczniowie

5. Data: 2006-10-26 21:04:07

Od: rAzor <r...@p...pokladzie.4rp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Lis napisał:

> [...]
> wiekszość tych napisanych postów odnośnie... , jest niepotrzebna. Co się
> stało to się nie odstanie, ale po co drążyć temat ?? to chyba jakieś

Problem polega na tym, ze co jakiś czas na grupach dyskusyjnych weseli
nauczyciele przeprowadzają szkolenia z obsługi czytników poczty,
doprowadzajac użytkowników do słusznej irytacji.
Od tego są grupy testowe. Tak trudno to pojąć nauczycielowi informatyki?
Gdzie on sie uczył? W chlewie, ze nie ma pojecia o netykiecie? Ponadto
przynosi wstyd szkole.
To ja bym miał na tyle.
Bez odbioru.
--
rAzor
------------

6. Data: 2006-10-26 21:11:00

Od: rAzor <r...@p...pokladzie.4rp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej napisał:

> [...]
> tak
> właściewie to idźcie sie pierdoli!! Pchajcie HUJA w obój!!

Ouuuu... A tego to nie doczytałem.
No to może poprosimy samego dyrektora szkoły o komentarz?
Albo od razu strzelić wyżej - do kuratorium?
--
rAzor
------------

7. Data: 2006-10-26 21:51:20

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rAzor napisał(a):

> Ouuuu... A tego to nie doczytałem.
> No to może poprosimy samego dyrektora szkoły o komentarz?
> Albo od razu strzelić wyżej - do kuratorium?
witam!
mozna i do ministra...
ale niech sie lepiej wyzywia (wyzywaja) tu niz maja sie gwalcic po
klasach kiedy nauczyciel nie patrzy...
ps. z tego co widze nie patrzy...
M.

8. Data: 2006-10-27 06:35:50

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Lis <m...@o...pl> napisał(a):

> Wiecie co zajmijcie się lepiej swoją dziedziną "kuchnią"

zapewniam Cię, ze jest to nasze hobby, a nie dziedzina, w której jesteśmy
specami.
A hobby każdy chciałby się oddawać w miłej atmosferze, którą nam psujecie.
Włazicie do naszego kółeczka zainteresowań z butami pełnymi gnoju, to nie
dziwcie się, że potem śmierdzi.

> [...]
> nieporozumienie.
> Proszę także o to by dano spokój nauczycielowi bo naprawdę dobrze uczy!

i tu się z Tobą nie zgodzę. Jakby dobrze uczył, nie obijał się na studiach
na lekcjach etyki zawodowej, czy miał po prostu poukładane, tak po ludzku, w
głowie, to nie pchałby Waszych wypocin tam, gdzie nikt ich nie chce.

adieu.
hania

9. Data: 2006-10-27 08:16:56

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

rAzor wrote:

> Ouuuu... A tego to nie doczytałem.
> No to może poprosimy samego dyrektora szkoły o komentarz?
> Albo od razu strzelić wyżej - do kuratorium?

No i po co cytujesz te wypociny? Z filtra mi wylazło :(
Stworzonka o takim poziomie umysłowym dawniej produkowały
się na murach, płotach i ścianach publicznych toalet. Teraz
doszedł im internet. Obecni półanalfabeci 100 lat temu byliby
pełnymi analfabetami i całkiem możliwe, że reszta świata
tylko skorzystałaby na tym :>

Krycha wcale nie zachwycona upowszechnianiem oświaty
Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2006-10-27 19:38:01

Od: "gazbacy" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości

>Krycha wcale nie zachwycona upowszechnianiem oświaty

i też chora na basetlizm.
Już wolę czytać Slaviego

d...ż

LINK
zdobyłem adres do Pana
CZY?
Masło orzechowe - gęstość a smarowalność
COS...