Re: Spoleczenstwo obywatelskie

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Spoleczenstwo obywatelskie
Date: Wed, 3 Mar 2010 10:30:26 +0100

"Stalker" <t...@i...pl>
news:hml98h$rg7$1@news.task.gda.pl...

> [...]
(od psiej kupy
> poczynając, na reakcji w przypadku maltretowania rodziny kończąc) znowu mi się
mnóstwo przemysleń
> nawarstwiło...
>
> Powiedzcie mi co sądzicie o wpływie rozpowszechniania takich informacji na ludzkie
postawy:

> http://tinyurl.com/yjwyrhs
>
> " Młodociani bandyci brutalnie pobili policjanta w centrum miasta
> Bandyci znów zaatakowali policjanta w biały dzień w Puławach - donosi Radio ZET.
>
> - Pobity policjant w mundurze był szarpany, bity i poniżany w centrum Puław.
Przestępcy chcieli mu
> ukraść teczkę, myśląc, że w środku jest pistolet - mówi Radiu ZET rzecznik
puławskiej policji,
> Marcin Koper.
>
> 17-letni bandyta trafił do policyjnego aresztu. 16-latka odwieziono do Izby
Dziecka."

> Stalker - Policjant. W mundurze. Brutalne pobicie. Przez 16-latka...

W najogólniejszym ujęciu i w największym skrócie - to o czym
piszesz jest efektem wynaradawiania, poprzez anagonizowanie
społeczeństw przeciwko sobie: tu "dobry" bandyta bije "złego"
stróża prawa i porządku. Ta pseudo kultura przychodzi wraz
z cywilizacją zachodu promowaną w produkcjach Hollywood.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)